Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Kymco Agility

3.10.2009 22:08

Keskustelu Agilitysta jatkuu, vanhat viestit täällä.

4.10.2009 0:31

Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?

4.10.2009 15:58

tsdt kirjoitti:Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?

Jep, sama nuhapumppu se oli mulla 10k:n jälkeen, mitä alkumetreilläki. :roll:

5.10.2009 21:12

Kun puhuttiin siitä ihme sirinästä mikä kuuluu ku ajaa. Topler puhu varista ja muut niistä jousien resonoinnista. Se sirinä loppu kokonaan ku vaihoin prikattoman holkin. Ei kyllä haittaa yhtään, otti päähän se ääni :/

6.10.2009 11:00

tsdt kirjoitti:Kun puhuttiin siitä ihme sirinästä mikä kuuluu ku ajaa. Topler puhu varista ja muut niistä jousien resonoinnista. Se sirinä loppu kokonaan ku vaihoin prikattoman holkin. Ei kyllä haittaa yhtään, otti päähän se ääni :/

Yks syy enemmän ajaa viritetyllä. :)
mut joo sillä startilla on tapana liukua sieltä kolostaan ulospäin (varsinkin jos mopoa kallistaa vasemmalle) ,jolloin startin hammasrattaat ja se etuvarin lautanen ottaa yhteen. *klingkling*
Sniif, ihan tippa meinas linssiin tulla kun näin vanhan mymson tuolla liikenteessä. Mopoajat taakse jäänyttä elämää. ^^

6.10.2009 14:12

No ite ajanu 14 ooo kymcolla eikä kyllä tunnu pahemmin missään. Ainaskaan tehossa ei musta oo mitään huononemista päin vastoin tuntuu että kylkee nätimmin ku uutena :)

6.10.2009 22:19

Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?


minun tuttavalla oli baotian fude classic.
hän sanoi, että teho laski 1.5 kertaa 8000 kohdalla.
hän huolsi sitä merkkiliikkeessä.
ja vielä tuulesta.
minä olen ajanut pyörällä paljon helsingissä ja tiedän, että kova tuuli on aika harvoin.
sellainen, joka vaikuttaa olleellisesti mopoiluun 4 tahtisella.

6.10.2009 22:40

erfurt kirjoitti:
Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?


minun tuttavalla oli baotian fude classic.
hän sanoi, että teho laski 1.5 kertaa 8000 kohdalla.
hän huolsi sitä merkkiliikkeessä.
ja vielä tuulesta.
minä olen ajanut pyörällä paljon helsingissä ja tiedän, että kova tuuli on aika harvoin.
sellainen, joka vaikuttaa olleellisesti mopoiluun 4 tahtisella.


Vaikket rölli oliskaan ni opettele nyt hyvä ihminen edes vähä kirjoittamaan. Siis dude oikeesti.
"laski 1.5 kertaa 8000km kohdalla", millä helvatan perusteella on laskenut 1.5 kertaa? Onko tämä pätevä kaverisi oikein pers-penkittänyt fudensa? Täytyy kyllä hattua kaverillesi nostaa kun oikein fuden vie merkkihuoltoon ja huollattaa sitä siellä 8000 asti.
"kova tuuli aika harvoin",Ilmatieteenlaitoksen mukaan huomenna on oikein syysmyrsky, mutta sehän ei mymsoasi/fillariasi hidasta?
Onkohan tämä sälli käynyt edes peruskoulua loppuun? :s

EDIT: Perun sanani... on se sittenkin trolli.. trolli, joka on käynyt lukion pitkän matematiikan. :roll:
Viimeksi muokannut Topler päivämäärä 7.10.2009 14:04, muokattu yhteensä 1 kerran

6.10.2009 23:52

olen käynyt lukion loppuun ja suoritin pitkän matematiikan.
kova tuuli on yleensä syksyllä, silloin minä en pyöräile.
kesällä tuulee kovaa siellä, missä minä asun aika harvoin.
minä tiedän, mitä kirjoitan.
olen pyöräilyt kesäisin helsingissä jo 14 vuotta.

millä helvatan perusteella on laskenut 1.5 kertaa?

hän kertoi minulle näin.

Täytyy kyllä hattua kaverillesi nostaa kun oikein fuden vie merkkihuoltoon ja huollattaa sitä siellä 8000 asti.

hän kertoi, että hän ei tehnyt mitään itse.
ei edes vaihtanut ilmasuodatinta, eikä öljyä.
hän sanoi, että pelkäsi tehdä jotain väärin ja sen takia vei sen merkkihuoltoon.

7.10.2009 15:27

:D :lol:

8.10.2009 22:49

Minkä laisia kytkinjousia kannattaisi lähtee multiavarin kanssa kahtelee?:)

10.10.2009 11:11

mulla on ainakin keltaset kytkinjouset (1500 rpm) aika myöhään ottaa kytkimen noilla.. ihan hyvät..
minkä painosia rullia suosittelette tolle malossin violetille vp-jouselle (82% jäykempi), nyt on 5g ja kone huutaa ja kiihtyy huonosti ja menee vaan 60 mittariin,vaikka on prikaton holkki ja cdi-kuri ohitettu. voisin koittaa sillai että laittaa 3 5,5g ja 3 6,0g.. pitääkö ne laittaa sillai että vuorotellen kumpiakin vai että toiselle puolelle toiset ?

10.10.2009 14:17

Rikju kirjoitti:mulla on ainakin keltaset kytkinjouset (1500 rpm) aika myöhään ottaa kytkimen noilla.. ihan hyvät..
minkä painosia rullia suosittelette tolle malossin violetille vp-jouselle (82% jäykempi), nyt on 5g ja kone huutaa ja kiihtyy huonosti ja menee vaan 60 mittariin,vaikka on prikaton holkki ja cdi-kuri ohitettu. voisin koittaa sillai että laittaa 3 5,5g ja 3 6,0g.. pitääkö ne laittaa sillai että vuorotellen kumpiakin vai että toiselle puolelle toiset ?


Ne rullat pitää laittaa vuorotellen.

10.10.2009 22:36

Minkä painoiset rullat tulee multivarin mukana kellään tietoo?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/narak ... -5605.html

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=5113790

Onko muuta eroa kuin että malossilla tulee mukana vastapainejousi ja liukupalat? kuitenki hinta eroa huomattavasti kellään kokemusta?

11.10.2009 12:17

suosittelen malossia,ittellä ainakin hyvin pyörii ja sit kaverilla on baotionissa naraku ja ei kovin paljoo eronnut vakio varista.