4.10.2009 0:31
4.10.2009 15:58
tsdt kirjoitti:Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?
5.10.2009 21:12
6.10.2009 11:00
tsdt kirjoitti:Kun puhuttiin siitä ihme sirinästä mikä kuuluu ku ajaa. Topler puhu varista ja muut niistä jousien resonoinnista. Se sirinä loppu kokonaan ku vaihoin prikattoman holkin. Ei kyllä haittaa yhtään, otti päähän se ääni :/
6.10.2009 14:12
6.10.2009 22:19
Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?
6.10.2009 22:40
erfurt kirjoitti:Tuskinpa se teho hyvin huolletusta nelarista 10 000km kohalla kummemmin häviää, veikkaisin?
minun tuttavalla oli baotian fude classic.
hän sanoi, että teho laski 1.5 kertaa 8000 kohdalla.
hän huolsi sitä merkkiliikkeessä.
ja vielä tuulesta.
minä olen ajanut pyörällä paljon helsingissä ja tiedän, että kova tuuli on aika harvoin.
sellainen, joka vaikuttaa olleellisesti mopoiluun 4 tahtisella.
6.10.2009 23:52
millä helvatan perusteella on laskenut 1.5 kertaa?
Täytyy kyllä hattua kaverillesi nostaa kun oikein fuden vie merkkihuoltoon ja huollattaa sitä siellä 8000 asti.
7.10.2009 15:27
8.10.2009 22:49
10.10.2009 11:11
10.10.2009 14:17
Rikju kirjoitti:mulla on ainakin keltaset kytkinjouset (1500 rpm) aika myöhään ottaa kytkimen noilla.. ihan hyvät..
minkä painosia rullia suosittelette tolle malossin violetille vp-jouselle (82% jäykempi), nyt on 5g ja kone huutaa ja kiihtyy huonosti ja menee vaan 60 mittariin,vaikka on prikaton holkki ja cdi-kuri ohitettu. voisin koittaa sillai että laittaa 3 5,5g ja 3 6,0g.. pitääkö ne laittaa sillai että vuorotellen kumpiakin vai että toiselle puolelle toiset ?
10.10.2009 22:36
11.10.2009 12:17