Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Morjensta.

16.8.2009 14:01

Moro olisi asiaa!
Aukasin yksi päivä Variaattorin Yritin vaihtaa normaalit rullat takaisin.
Mutta en saanut etu varia auki! mikä auttaisi?
Niin kiinnitin varin takaisin ja puuttu 1-4kappaletta niitä kiinnitys muttereita voiko käyttää saman millisiä muttereita?

Terve.

17.8.2009 10:06

Meni se variaattorin tiiviste poikki!
Mistä saisi uusia ja minkä hintaisia ne ovat?

5.9.2009 15:11

Mutterimopolla (eli pulttipyssyllä) etuvariaattori auki, sitten kun rullat oot vaihtanut, niin koppa kiinni niillä ruuveilla mitä tallessa on. Tiivistettä ei välttämättä tartte, ellei siihen jää rakoa.

Terve!

25.4.2010 9:13

Kysyisin paria asiaa:
- Semmoinen että, onko generic xorissa alku käyrässä jtn kuristuksia?
- Mitä se tarkoittaa jos skode meni viime vuonna 80km/H mut nyt 55-60km/H? 80km/h meni uusil vArin osilla, miten sais taas kulkemaan 80km/H?
- Mitä vaikuttaa jos hio käyrää?

25.4.2010 9:37

Sulla voi esim. olla vp-jousi/kytkinjouset löystyny. Tai voi ne rullatkin olla loppu.

25.4.2010 19:18

Okeij mut voisiks jku vastata kysymykseeni?

putki

28.4.2010 20:30

Aika moni on kysyny, et onko putkessa kureja? tietääkö joku ? jos tietää ni vois vastata (: auttais paljon!

29.4.2010 8:07

momaxmo kirjoitti:Aika moni on kysyny, et onko putkessa kureja? tietääkö joku ? jos tietää ni vois vastata (: auttais paljon!

Veikkaan nyt että siellä on pillukuristin ja hukkaputki. :)

Kurit

2.5.2010 9:32

Missä tarkemmin ne kurit ovat ja miten niistä pääsee eroon?????????

3.5.2010 23:28

Eli nyt olis kiva saada vähän hjelppiä, kun en itse ole skoottereihin koskaan perehtyny enkä ole joutunut edes laittamaan, niin ajelin tänään kaverin Generic skootterilla niin yht äkkiä tehot niinkuin lopahtivat, kulki eteenpäin jos ei antanut paljoa kaasua, mutta kun antoi vähänkin enemmän kaasua nii meinaa sammua. Pysyy hyvin tyhjäkäynnillä jne. voisiko hihna olla menossa? tai jtn irronnut varista kun aika möykkystä kyytiä skootterille tuli vedettyä :s

8.5.2010 13:54

__timpoz93__ kirjoitti:Missä tarkemmin ne kurit ovat ja miten niistä pääsee eroon?????????


Osta aluks ainakin se uus putkula.

Mul itel on malossin vari ja technigasin putki kevyitä rullia jne. kulkee jonkun 60 - 65 luulis vähän enemmän... mut.. nyt ku taas vaihteeks laiton alla ni olis siistimpi kyl toi powerfilsu... minkä kokosta suutinta kannattais vaihtaa? nyt todennu et noilla vermeillä toimii parhaiten vakiosuuttimella :o

Edittiä: vastaukset yksäril kiitti :)

8.5.2010 22:14

ota powerfilter pois ;) turhaan tulee hiekkaa koneeseen.

Kertokaa

9.5.2010 10:18

MIssä ne kurit ovat??
Mitä auttaa jos säätää kaasarin ruuvia??

9.5.2010 19:42

__timpoz93__ kirjoitti:MIssä ne kurit ovat??
Mitä auttaa jos säätää kaasarin ruuvia??

prikka, ja ohjeet poistoon: http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_ ... imenpiteet
ja kuristettu alkukäyrä (ohutta putkea), jostai tais saada ostettua kuristamattoman.

10.5.2010 16:06

onks se ton putken sisäl?
http://www.mc-scatter.com/pakoputken-aa ... 38602.html