Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

20.7.2009 19:56

Mikä avuksi kun vari jumittaa startti kytkimen ja sitä sisemmän osan väliä kun sitä kiristää.. Mitään ei pitäisi puuttua välistä.. Kun mopon polkaisee käyntiin kerran startti kytkin on sulanut muovi mössöksi..??

24.7.2009 1:21

smt_9214 kirjoitti:Mikä avuksi kun vari jumittaa startti kytkimen ja sitä sisemmän osan väliä kun sitä kiristää.. Mitään ei pitäisi puuttua välistä.. Kun mopon polkaisee käyntiin kerran startti kytkin on sulanut muovi mössöksi..??

mikä on starttikytkin?

24.7.2009 1:25

Millainen Neo's olisi ensimmäisenä mopediskootterina? Alkais olla lähiaikoina mopon osto edessä. Miten tuo 09 kulkee vakiona? Nelitahtisuus kiinnostaisi...

24.7.2009 11:46

Sellasta kyselen, että saako laitettua aeroxista ne missä on startti, vilkut jne... saako ne laitettua neossiin ku meinaan hommata crossi stongan.. kiitos jo vastauksista ;)

24.7.2009 14:21

JipaN kirjoitti:Sellasta kyselen, että saako laitettua aeroxista ne missä on startti, vilkut jne... saako ne laitettua neossiin ku meinaan hommata crossi stongan.. kiitos jo vastauksista ;)

Kyllä saat menee neossiinn ;)

ovetto

31.7.2009 16:54

mikähän helvetti tuossa ovetossa taas...vähän aikaa sitten kulki viellä mukavasti mutta nyt alkanut tekemään sitä että alkaa 50vauhissa kaasupohjassa alkaa "röpöttämään"..Kun kuuntelee ääniä nii se ei oo tasasta se pakoääni...lämpimänä koneena myös. sitten tehot tuntuu häviävän ja ei oikeen tunnu kulkevan enempää kuin 52. Ennen meni helposti 55 ja jopa 60. Voiko vika olla suuttimessa? onko liian pieni vai iso? :s mopol on ajettu 8700km et huolto saattas olla muutenki edessä. Ei oo vissiin ikinä mitään isompia tehty. kertokaa jos omissanne on samoja oireita ja neuvokaa jos tiedätte mikä mahtas olla..tulppakin oli harmaa

1.8.2009 13:51

möröö! ostin eilen nössiin stage6 pro replican ja ei sit kiihy ei sit millää =D nyt siin on 70 suutin ja prikka otettu vittuun :) oisko rullien ja suuttimen vaihto paikallaa? sanokaapa mitkä ois noille "virityksille" sopivat rullat ja suuttimen koko?

2.8.2009 13:43

jamaha06 kirjoitti:möröö! ostin eilen nössiin stage6 pro replican ja ei sit kiihy ei sit millää =D nyt siin on 70 suutin ja prikka otettu vittuun :) oisko rullien ja suuttimen vaihto paikallaa? sanokaapa mitkä ois noille "virityksille" sopivat rullat ja suuttimen koko?


Suutin vakiota isommaksi 10-15 numeroa, 1g kevyemmät rullat ja +22% jäykempi vastapainejousi ja oman maun mukaan kytkinjouset, sit kyllä pitäis rupee kiihtymään

Tanko adapteri

3.8.2009 13:04

Käykö tää adapteri neossiin!

http://www.tmi-janikaasalainen.fi/tanko ... -3578.html

KIIRE!

3.8.2009 22:33

Mä kysyn tätä kaverin puolesta, elikkäs kun kaveri haluis laittaa teharin tuohon sen ovettoon, niin se haluis tietää että miten tuo kone kestää tätä putkea. Toinen vaihtoehto oli tämä. Tarviiko laittaa muuta osaa kun multivari, vai onko sekään välttämätöntä?
Itse kun en näitten skootterien päälle ymmärrä. :D

4.8.2009 14:46

Juk5uu kirjoitti:Mä kysyn tätä kaverin puolesta, elikkäs kun kaveri haluis laittaa teharin tuohon sen ovettoon, niin se haluis tietää että miten tuo kone kestää tätä putkea. Toinen vaihtoehto oli tämä. Tarviiko laittaa muuta osaa kun multivari, vai onko sekään välttämätöntä?
Itse kun en näitten skootterien päälle ymmärrä. :D
Hyvin kestää kone teharia. Ei tarvi muuta vaihtaa teharin kanssa, kun isompi suutin. Variaattorin säätöjäkin voi muuttaa, kun tehoalue nousee. Ite ottasin putkeks ton stagen...

4.8.2009 18:01

Sitä mun kaveri halus vielä tietää, että paljonko tolla saa huippuja irti?

5.8.2009 12:36

Juk5uu kirjoitti:Sitä mun kaveri halus vielä tietää, että paljonko tolla saa huippuja irti?

Vakiona 45km/h... Mittariin voi mennä enemmänkin mutta mittarit kusee..

5.8.2009 18:30

Matas kirjoitti:
Juk5uu kirjoitti:Sitä mun kaveri halus vielä tietää, että paljonko tolla saa huippuja irti?

Vakiona 45km/h... Mittariin voi mennä enemmänkin mutta mittarit kusee..

Tarkotin kyllä tota stage6:n teharia, enkä itse mopoa.

5.8.2009 20:44

Juk5uu kirjoitti:
Matas kirjoitti:
Juk5uu kirjoitti:Sitä mun kaveri halus vielä tietää, että paljonko tolla saa huippuja irti?

Vakiona 45km/h... Mittariin voi mennä enemmänkin mutta mittarit kusee..

Tarkotin kyllä tota stage6:n teharia, enkä itse mopoa.
En lukenu ylempää sillä saa ~alle 70kmh
riippuu varinsäädöistä. :)