Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.4.2009 18:09

-viillle kirjoitti:onks täs vehkees mitää kuristuksii ? muutaku toi sähköne rajotin ? ;)





Ei oo ! :D:D:D:D:D::D:DD:::D:DDD::D JOs on ni et ota ainakaa pois

19.4.2009 0:51

a7x- kirjoitti:
-viillle kirjoitti:onks täs vehkees mitää kuristuksii ? muutaku toi sähköne rajotin ? ;)





Ei oo ! :D:D:D:D:D::D:DD:::D:DDD::D JOs on ni et ota ainakaa pois



okei äiti :)

27.4.2009 13:45

noni itelle tulee kans tommonen muokattu jonway tällä viikolla ilmeisesti ja oon melko innoissaan tällä hetkellä että jos saan sen :)
koska se ei ole mikään vakio jontikka vaan melekonen viri peli ku menee gps 113km/h ;) Mut sitä on rajotettu just nyt että sillä kehtaa ajella kouluu, mutta kait sitä pitää miittii laittaa kulkemaan se sen 113km/h niin ei jää ainakaan jonon hännille :D

28.4.2009 9:30

Thömpsön kirjoitti:noni itelle tulee kans tommonen muokattu jonway tällä viikolla ilmeisesti ja oon melko innoissaan tällä hetkellä että jos saan sen :)
koska se ei ole mikään vakio jontikka vaan melekonen viri peli ku menee gps 113km/h ;) Mut sitä on rajotettu just nyt että sillä kehtaa ajella kouluu, mutta kait sitä pitää miittii laittaa kulkemaan se sen 113km/h niin ei jää ainakaan jonon hännille :D


miten helvetissä saa tän jontikan kulkee 113km/h :D :D ku mä oon vaihtanu ton cdi boksin ja menee suoral vaa 70 mittariin :D voiks joku kertoo miten sais kulkee vähä lujempaa ? :)

28.4.2009 14:45

Onko tuo 113 mitattu ku jonway on ollu auton peräkärryssä? Saa aikamoiset virit olla jotta tuon kulkisi... Varsinkin jos tässä on sama moottori kuin cpi:ssä...

28.4.2009 14:49

Autokin saa peräkärryn kanssa mennä vain 80kmh eli nyt kusee toi mittaustulos. :)
Siis ei herneitä nenään, mutta gps laitteet eivät ole erehtymättömiä. Melko vaikea uskoa, että alkuperäisillä lohkoilla mentäisiin noin kovaa.

28.4.2009 14:59

No jos nuo tiedot tuolla sen galleriassa pitää paikkaansa niin voi se mennä aika lähelle.

Mutta 113km/h?

28.4.2009 15:13

Karkulainen kyllä se ne tiedot pitää paikkaa ja ihan muillekkin nyt tiedoks että jos gps kusee niin ei ainakaan paljoa koska virinä on:

Yasuni R1
Doppler multivari
Dellorto 21mm
Malossi MHR 70cc
GPS 113km/h :)

28.4.2009 15:20

Thömpsön kirjoitti:Karkulainen kyllä se ne tiedot pitää paikkaa ja ihan muillekkin nyt tiedoks että jos gps kusee niin ei ainakaan paljoa koska virinä on:

Yasuni R1
Doppler multivari
Dellorto 21mm
Malossi MHR 70cc
GPS 113km/h :)

Täytyy nostaa hattua jos tuo on totta ! 8o

28.4.2009 15:27

kiitos mut oikeesti kiitoshan kuuluu entiselle omistajalle sehän ton rakensiki :D

28.4.2009 15:33

No nyt uskon että on se voinut tuon jo mennä ! Aika kovat virit on kyllä laitettu

28.4.2009 15:44

Hehe. Ellen pahasti erehdy, niin yasuni r1 on enskojen putki. Ja dellorto 21mm on tosi pieni kaasari tolle pytylle. Ja ihan ihan normaalilla multivarilla mennään. Ja vielä vakioilla peräväleillä? Herätkää vähän. :lol:
Mopon omistaja varmaan pistää mielellään videota meille epäuskoisille? Itse en uskaltaisi jonwayllä noin kovaa ajaa. Harva täälä edes tietää kuinka kovaa se 113 oikeasti on.

28.4.2009 15:46

en minä tolla rungolla nuin kovaa uskalla ajaa kysyn jos entinen omistaja ajas mulle sen 113km/h niin voin laittaa teille siitä videota :D

28.4.2009 15:53

Mutta säähä voit tulla näyttämään jontikkaas ouluun miittiin? ;)

28.4.2009 16:17

niin tuunki heti avausmiittii ku se on muuta en kyllä lyö sinne kulkee sitö 113km/h.. jos vahingossa sattuu kytät pysäyttää :D
mutta toki tuun tota näyttämään niin voit tulla sitä kattelee niin näytän sulle mitä sieltä kone puolelta löytyy ku lautan pienemmän suuttimen niin se rajottaa vähä sitä nopeutta ;)