Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

8.7.2010 0:34

http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 804&theme= meniskö tollanen benelliin 49x

8.7.2010 13:01

Avaat kaasarin pohjan (kohokammio), neljällä ruuvilla kiinni. Se pois niin suutin näkyy keskellä.

Öljyä ei tarvitse lisätä, jos on tuorevoitelu käytössä.

Menee.

9.7.2010 5:18

Tänään kävin hakemassa ite ton quatro nove x:n -08 ajettu 3600,on muute paras ajoasento mitä oon ikinä ajanu :lol: Iha hyväntuntune nää ensimmäiset kilsat ollu ainoo on että toi kilven teline on aivan järkyttävä :nolo: no se on ainaki helposti irrotettava !Mitkähä rullat laittais että kiihtyis paremmin ja sit kelasin et otan putkesta kurin pois ja prikan myös.On muute keränny helvetisti katseita & kehuja ! ;)
Tossa lueskelin tätä ,nii meneekö roksin putki suoraa kiinni vai pitääkö taitella paljon ?

11.7.2010 1:21

ton kilpiteliineen kannattaa tehä sillee et heität vanhan hevonvittuun otat metalli palan ja ruuvvaat kiinni ite tein noin ja reppaasti parempi on. mul tää on kyl aika helvetin laiska kaks pääl mitä virii pitäs hankkii jos nyt ei pitäs isompaa pääsuutinta ja teharii kii

11.7.2010 8:23

pitääkö lisää öljyy jos pistää teharin myös

11.7.2010 16:37

samppuhamppu kirjoitti:pitääkö lisää öljyy jos pistää teharin myös
Tehoputken asentaminen ei vaadi muutoksia moottorin öljynsyöttöön. Toki teharin kanssa, kuten yleensäkin, laadukkaan 2T-öljyn käyttäminen on suositeltavaa.

13.7.2010 15:08

pistin teharin ja isomman pääsuuttimen ja kun olen ajanut hieman ja pysähdyn enkä anna kaasua mopo silti kulkee eteenpäin miten tän sais korjattuu

13.7.2010 21:30

samppuhamppu kirjoitti:pistin teharin ja isomman pääsuuttimen ja kun olen ajanut hieman ja pysähdyn enkä anna kaasua mopo silti kulkee eteenpäin miten tän sais korjattuu

Jäykemmillä kytkinjousilla. Vp-jousi ja kytkinjouset pitää olla teharin kanssa +15% rullat 1g kevyemmät. ;)

19.7.2010 2:08

mitä viriä pitäs pistää teharin lisäks et menis sen 85

19.7.2010 2:22

samppuhamppu kirjoitti:mitä viriä pitäs pistää teharin lisäks et menis sen 85

No sitä ei oikee saa menemää sitä 85 ilma parempaa pyttyä, mutta Polini Super Speed tai Speed control multivari, sitte 17,5mm dellorton kaasari, Stage 6 Torque control kytkin ja ja Powerfilsu ja ja siinä ne kai oli mut nuilla kulkis se 70-80

19.7.2010 17:55

noh jos pistäsin tällästä http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Model.html vaikuttaisko mitenkään

19.7.2010 20:08

samppuhamppu kirjoitti:noh jos pistäsin tällästä http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Model.html vaikuttaisko mitenkään



ei se vakioon auta

19.7.2010 21:58

tota noin mun benelli ei oikee haluu starttaa enää sähkö ja polkasu ei toimi yhes vaihees valutti bensaa mut ei enää tosin tankissa on vielä bensaa tarpeeksi tietääkö ketään mikä tota vaivaa

20.7.2010 9:30

samppuhamppu kirjoitti:tota noin mun benelli ei oikee haluu starttaa enää sähkö ja polkasu ei toimi yhes vaihees valutti bensaa mut ei enää tosin tankissa on vielä bensaa tarpeeksi tietääkö ketään mikä tota vaivaa

Menet kouluun... Vaihda uus tulppa ja putsaa kaasari + ilmanputsari. ;)

20.7.2010 21:35

olisko ton kaasarin putsaaminen mahdollista mr musclella jos yön yli pistäisin kaasarin osiin lillumaan tohon ja aamulla pesisin vedellä?