Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

15.9.2008 16:42

Mistä kohti tämän jousen pitäis löytyä?

15.9.2008 17:00

ai se "piikki" en tiedä tarkalleen ku en oo viel tehny mut luulen et se on variaattoris siel jossai.. en tiiä mut joku on sanonu et variaattori se on..

16.9.2008 12:25

Plussapallo kirjoitti:Mites kun kaverin fudessa meni jalantappokatkasin rikki niin otin sen pois käytöstä niin startti ei enään toimi. Eli pitikö ne johot yhistää? En viittiny koko topiikkia selata kaverin mopon takia..


Olis pieni kiire.

16.9.2008 12:36

Mulla on fude race 07, ostin vuos sitte ja ajettu nyt semmone 2800km. Noin kuukaus ostosta lähtien on ollu starttivikoja, juuri niitä mitä tääl on ollu et kuuluu vaa sitä surinaa ja joutuu monta kertaa startata et lähtee.. ottaa pannuu varsinki yleisillä paikoilla pitäskö vaihtaa se bendixi, jos pitää nii missä se on? <<<Mikä johto tuossa fude race:ssa sieltä cdi boxista pitäis katkasta, kun oon lukenut et kulkee sen 65 ku yhen johdon pistää poikki? Niin mikä tää maaginen johto mahtaa olla ...<<<< Mä oon ottanu ton siitä vihree-pinkki liitoksesta irti ja oon ottanu variaattorista prikan pois ja kulkee edelleen 50 ja risat alamäessä hurjat 55 WTF japan? mikä vikana?? Aion vaihtaa nyt tulevan kuukauden aikana isomman suuttimen 85:seen joku neuvo, ja myös neulaa lyhentää yhdellä reiällä, onko kannattavaa? Vastauksia pian pliis.. kiitoksia jo etukäteen (:


<<<<<<<< Vastauksia pliis .........................

21.9.2008 15:13

Mikähän tuohon nyt tuli kun ajoin sateella niin mopo hyyty risteykseen, eikä lähde enään käyntiin. Ei saa bensaa, mutta onko vika kaasarissa vai bensahanassa? Malli on Fude ZY50QT-7. saa kipinää mutta ei vaan suostu imemään sitä bensaa :paha:

21.9.2008 18:08

Plussapallo kirjoitti:
Plussapallo kirjoitti:Mites kun kaverin fudessa meni jalantappokatkasin rikki niin otin sen pois käytöstä niin startti ei enään toimi. Eli pitikö ne johot yhistää? En viittiny koko topiikkia selata kaverin mopon takia..


Olis pieni kiire.


Juu johdot pitää yhdistää, itellä oli 3 piuhaa ja laitoin 2 yhteen niin pelas. Muistaakseni oli vihreä johto mitä ei pitänyt yhdistäää mihinkään.

24.9.2008 15:52

Minulla on vm. -05 daifo (sama kuin baotian, fude ja muut kiinan ihmeet) ja siinä on nyt ilmennyt käynnistys ongelma. Olen jo vähän tutkinut ongelmaa ja huomannut, että kipinää ei tule. Olen vaihtanut tulpan, tarkistanut puolan toimivuuden ja tarkistanut ettei magneetosta tulevissa johdoissa ole hapettumia. Kaikki nämä siis on kunnossa, missä vika voi olla?

25.9.2008 17:58

Minkälainen sähkövika tai joku muuvika fudessa ois, kun akku tyhjenee kokoajan (hyvä ku kestää ees yhen päivän täynnä) ? :|
PIKAISIA VASTAUKSIA KAIVATAAN, KIITOS ETUKÄTEEN <3

14.10.2008 21:04

Ei akkua voi saada 1 päivässä tyhjeneen!

19.10.2008 21:48

Trumpe kirjoitti:Minkälainen sähkövika tai joku muuvika fudessa ois, kun akku tyhjenee kokoajan (hyvä ku kestää ees yhen päivän täynnä) ? :|
PIKAISIA VASTAUKSIA KAIVATAAN, KIITOS ETUKÄTEEN <3


Johtosarja tai joku osa sähköjärjestelmästä purkaa virrat maahan. Ei voi sanoa mitään selvää kohtaa, ei muutakuin yleismittari kouraan ja vikaa etsimään...

Huom!

21.10.2008 1:12

Kannattaa aina tarkistaa venttiilien välykset jos skoba ei käynnisty.! ;)

26.10.2008 3:46

Trumpe kirjoitti:Minkälainen sähkövika tai joku muuvika fudessa ois, kun akku tyhjenee kokoajan (hyvä ku kestää ees yhen päivän täynnä) ? :|
PIKAISIA VASTAUKSIA KAIVATAAN, KIITOS ETUKÄTEEN <3


Joo tosi pikainen vastaus :D 1kk mutta eniveis, fudeissa on huono orginaaliakku. Se ekana vaihtoon. Ja se todellakin voi tyhjentyä vaikka 10 minuutissa niin paljon ettei enää käynnisty.

2.11.2008 12:58

Se ekana vaihtoon.


Kolmas akku tällähetkellä menossa :D

4.11.2008 21:31

mikähän tuossa nyt levisi kun sateella ajoin, niin fude hyytyi. Nyt se käy aina niin rikkaalla, että ei lämpimänä pysy käynnissä.. Kaasarin säätäminen tai mikään muu (edes uusi kaasari) ei vaikuta ollenkaan moottorin käyntiin.

technigas

5.11.2008 0:58

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=23046
Millainen putki toi on?