Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

7.3.2008 10:15

ja mitää tecnicasii en meinannu ostaa :D et sit jos viel virittää lisääki ni ei tarvii heti uutta ostaa :P

7.3.2008 15:56

M|ksu kirjoitti:ja mitää tecnicasii en meinannu ostaa :D et sit jos viel virittää lisääki ni ei tarvii heti uutta ostaa :P
mikäli meette lukemaan noita vanhojen hyvien aikojen (2006) hondamiesten juttuja, ni tecnigas next-r on paras putki vakiosylinterille...

7.3.2008 23:09

-Risse- kirjoitti:ei sillä putkella sitten ole mitään hirveetä merkitystä vielä noilla vireillä että onko se tecnicas,leo, vai mikä onkaan.
itsellä näin : multivari,niitti poikki ja leo rr kiihtyi komeesti (viri ruiskuilla ei mitään mahd)ja kulki gps.ään 85km/h.
leovince rr on hyvä putki perus 70cc ja 50cc sylintereille mutta mhr tasolla se ei enää ole hyvä.
tecnicas on ihan ok putki itsellä se ei ikinä suostunut kunnolla toimimaan teho piikki ei ole yhtä repäisevä kuin leo zx tai rr putkessa. äänet huonommat aika korviin ottava, leossa matala mörinä kun poistaa vähän villoja.
Ei kannata ostaa 70cc putkea 50cc sylinterille.
mitkäs ihme säädöt sulla ollu ku noil vireil 85 menee? :o ku mitä noit muitte juttuja lukenu ni tollasil vireil menee 75 korkeentaa 80 :D

7.3.2008 23:26

M|ksu kirjoitti:
-Risse- kirjoitti:ei sillä putkella sitten ole mitään hirveetä merkitystä vielä noilla vireillä että onko se tecnicas,leo, vai mikä onkaan.
itsellä näin : multivari,niitti poikki ja leo rr kiihtyi komeesti (viri ruiskuilla ei mitään mahd)ja kulki gps.ään 85km/h.
leovince rr on hyvä putki perus 70cc ja 50cc sylintereille mutta mhr tasolla se ei enää ole hyvä.
tecnicas on ihan ok putki itsellä se ei ikinä suostunut kunnolla toimimaan teho piikki ei ole yhtä repäisevä kuin leo zx tai rr putkessa. äänet huonommat aika korviin ottava, leossa matala mörinä kun poistaa vähän villoja.
Ei kannata ostaa 70cc putkea 50cc sylinterille.
mitkäs ihme säädöt sulla ollu ku noil vireil 85 menee? :o ku mitä noit muitte juttuja lukenu ni tollasil vireil menee 75 korkeentaa 80 :D

muilla on kuski kuristanu

koropala

7.3.2008 23:29

käyks nois mikää x8r:ään vaik siin ei lue sitä http://tmi-janikaasalainen.com/advanced ... la&x=0&y=0

8.3.2008 12:04

Paljonkos teidän hondat hörppii bensaa? Mulla vie niin prkleesti, 70km pääsen tankillisella. :(

8.3.2008 20:46

Irkus kirjoitti:Paljonkos teidän hondat hörppii bensaa? Mulla vie niin prkleesti, 70km pääsen tankillisella. :(
mitäs virei sul? mulla ei oo kyl teharii mut pääsen semmosen päälle 100 kilsaa tankillisella, vie n.5 litraa/100km...

8.3.2008 22:05

"Virejä" ei oikeastaan ole, ainoastaan niitti poikki. Saa nähdä väheneekö tuo kulutus multivarin myötä.

8.3.2008 22:39

kyllä se hondassa vähenee ainaki vähän tai ainakin itsellä väheni koska kone pääsee kiertämään vapaasti.

8.3.2008 22:40

niin ja mulla itsellä tehäri, niitti poikki, multivari, next-r tehari ja 55cc porattu pytty

8.3.2008 22:44

ja muistakaa että hondan vakio perä väleillä ei mennä EDES 70cc pytyllä oikeaa nopeutta yli 85, vakio sylkällä 75 on hyvä nopeus oikeaa. Hondan mittari tunnetusti kusee tuon 60km/h jälkeen. mulla oma menee pelkällä tehril jo ympäri ja GPS:ää sen 73km/h

9.3.2008 13:48

no jos mieli tekee niin voi ostaa sen tecnicasin itse en ostaisi vaikka se halpa onkin. mutta sitten jos aikoo vaihtaa sylinteriä niin onko sitten järkevää ostaa uusi putki kun voisi heti ensimmäiseksi ostaa sen putken joka on hyvä 70cc ja 50cc sylintereille ?

ja siihen kulutukseen.... sillo kun oli kaikki viri virit kiinni 17,5mm jau 130 sutin jos täysillä ajoi niin meni 6l/30-50km parhaimmillaan sai päivässä käydä 5 kertaa tankilla!

9.3.2008 13:57

Paras putki hondan 50cc ja osalle 70cc pytyille on Leovincen Zx ja RR putket

9.3.2008 14:00

Itsellä on leovince rr ja toimi kuin unelma 50cc pytyllä ja perus malossin 70cc pytyllä. ja sehän, riippuu niistä säädöistä millain toimii. meninhän vakio putken kanssa viri vireillä 85km/h mutta kiihtyi paljon huonommin.

9.3.2008 15:39

Irkus kirjoitti:"Virejä" ei oikeastaan ole, ainoastaan niitti poikki. Saa nähdä väheneekö tuo kulutus multivarin myötä.
juu vähenee se ku ostat multivarin :)