Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.6.2008 1:30

Mulla meni prikattomana ja kisaohjelmal sen 90km/h gpssään. Eli varmaa sen reilu 10kmh tuo lisää

6.6.2008 11:21

hei mikä helvetti tuossa miun purejetissa on kun se leikkaa aina kiinni nyt leikkas jo 4kerran kiinni!! eikä johdu asennuksesta? voiko se vaikuttaa jos laittaa 2astetta isomman tulpan?

6.6.2008 11:57

thumpstar kirjoitti:hei mikä helvetti tuossa miun purejetissa on kun se leikkaa aina kiinni nyt leikkas jo 4kerran kiinni!! eikä johdu asennuksesta? voiko se vaikuttaa jos laittaa 2astetta isomman tulpan?
ootko tarkistanut että saapi tarpeeksi öljyä voiteluun? jos vakio mopo niin vakio tulppa on paras, kiertääkö jäähdytinneste tarpeeksi hyvin ettei vain lämpöleikkaa?

6.6.2008 12:44

laitan bensan sekaa öljyt ja kyllä vesi kiertää tarpeeks hyvin kun ei ole ollu lämpöjen kanssa mitään ongelmia?

6.6.2008 13:16

Liian laiha seos tai huolimaton asennus.

6.6.2008 13:46

ei johu mistään semmosesta

6.6.2008 14:56

thumpstar kirjoitti:ei johu mistään semmosesta
Alakerran laakerit paskana/väljiä, joten mäntä pääsee tekemään väärää liikettä.

6.6.2008 16:53

ei kierto kanki ainakaan liikuu mitään ylimääräistä liikettä

7.6.2008 12:59

TheHepa kirjoitti:
Axu- kirjoitti:
TheHepa kirjoitti:vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti :S
Kauanhan se kesti ;) ...ite ostin uutena kans ja kerkesin huimat 1200km ajaa, niin jätti tielle ekan kerran ja alkoi temppuileen sen jälkeen. Noin 1500km kohdalla ei enää käynnistyny ollenkaa mutta onneks korjaantui softan vaihdolla.

Meinaatko softan vaiholla kisaohjelmaa? Ja tekikö ne sen kiltisti Oulussa Hirvosella :D?



OStat S.a vaan malossin softan. Tulee saman hintaiseksi kuin näissä isoissa liikkeissä. Ihmettelen kyllä kun softien hinta vaihtelee niin saatanasti. Itse aikoinaan ostin softani niin makso 10e, mutta täällä on maksettu jopa 100e:D

7.6.2008 18:36

Tosiaan noi mun mopon ongelmat johtu moottorin lämpötila-anturin kosketushäiriöstä. Anturi luuli että moottorin lämpö oli -3 C. :D ei siinä tarvinu vissii uutta softaakaan ajaa ku pistettii se anturi kunnolla.

9.6.2008 0:34

Mikähän mahtaa olla nyt puressa vikana kun alkaa vilkuttamaan polttoainejärjestelmän merkkivaloa eikä enää anna tämän jälkeen kaasua. Pelaa hyvin kunnes ajossa jarruttaa vähän voimakkaammin, myös mopon päällä hieman hyppiessä alkaa valo välkkyä eli vika ei välttämättä ole siinä polttoainejärjestelmässä vaan siellä on joku anturi solmussa? Osaisiko joku auttaa?

10.6.2008 11:42

Lamsa kirjoitti:Jees,eli sain itekki ton kisaohjelman mun prikattomaan piaggioon ja nyt toimii. Kiihtyy ku unelma ja huippuja tuli jonkuverran lisää. Ottaa viellä jossain 65 km/h kohalla piikin.
Pitäs varmaan viel toi kuristuslevy ottaa pois. Vaikeeta ? Joku ottanu ?


Missäs liikkeessä sait laitatettua? Kun molemmat näköjään Turussa asutaan ja oon metsästäny tota kisaohjelmaa jo melkoisen pitkän aikaa (ehdin tosin jo luopua toivosta, enkä oo enää vähään aikaan ees tiedustellu) :D Olis tossa varastossa teharikin ja kisavari, mutta kun niitä testailin viimeksi, niin ei oikein tahtonu pelittää ton vakio-ohjelman kera, varsinkin kun itellä on se ilmanoton kuri pois..

E: Lähetä sit vaikka YV:llä se liikkeen nimi, jos et voi "julkisuuteen" paljastaa ;)

kisaohjelma

10.6.2008 16:29

Jepjep, kävin äsken Raision Bikeworldissa kysymässä kisaohjelmaa. Sen kummempia kaartelematta äijä vastas että kyllähän niitä löytyy, ei muuta ku tuot skoppen vaan tänne :D Olin skodulla liikkeellä, mut siellä oli nyt joku Vespa säädettävänä kiinni siinä laitteessa. No, vien huomenna heti sinne kun aukee. Ja 15-20e tais mainita hinnaksi kyseiselle toimenpiteelle. Ja suositteli kyllä itsekkin sitä ohjelmaa vaihdettavaksi, ettei röpöttäis ja pätkis niin pirusti :D

10.6.2008 22:43

Onko sitä prikalliseen mitään järkee ajaa sitä kisaohjelmaa?
Ja miten tää nyt on ku jotkut puhuu että kulutus nousee, joillakin taas laskee, sanokaapa vielä niitä mielipiteitä. :D

11.6.2008 22:31

Jees. No nyt on se kisaohjelma, tehari, kevyemmät rullat ja prikka sekä ilmakuri pois. Ihan mukavasti tuntuu pelittävän, ottaa melko reilun piikin verrattuna vakioon ton kisaohjelman (ja tietty teharin) ansiosta, kiihtyy todella hyvin ja gps:ään sain kiskastua 90 km/h :)