Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

26.2.2008 21:32

PiaGGio__Racing kirjoitti:niiin :D


MUUTEN MITEN PITKÄ NRG: VAKIOJOUSI ON ????? nyt vastatkaa :D


Onko se niin vaikeaa ite ottaa mitta käteen ja mitata? Huoh -.-

E:
ardie91 kirjoitti:
PiaGGio__Racing kirjoitti:ni leikkaaks purejetti kiinni jos hommaa powerfiltterin
ei pitäs leikata..itellä DD kulkee hyvin powerfilsun kanssa.


DD nyt on vähän eri asia ku ruisku :D Sitä paitsi tässä puressa kasvaa imuäänet melkosesti ku laitat semmosen kiinni :)

26.2.2008 22:14

NRG:n vakio iskarin pituus on 322mm ;)

27.2.2008 9:10

mivooo kiitos :)..... eli pystyy laittaa powerfiltterin etteij heti leikkase kii :D

27.2.2008 11:13

Ei kai se leipase, mutta kone kyllä kärsii niistä roskista mitä se filtteri imee :)

27.2.2008 11:14

ookoo :D

27.2.2008 16:50

PiaGGio__Racing kirjoitti:ookoo :D


Ite oon kuullu semmosta että sitä pitäis säätää pienemmäksi sitä filsun aukkoa mistä ilma menee ruiskulle, koska se saa muuten liikaa ilmaa. Todennäköisesti et kauaa kerkeä sillä ajella ku ruisku tekee tenät. :)

27.2.2008 17:12

Tompa- kirjoitti:
PiaGGio__Racing kirjoitti:ookoo :D


Ite oon kuullu semmosta että sitä pitäis säätää pienemmäksi sitä filsun aukkoa mistä ilma menee ruiskulle, koska se saa muuten liikaa ilmaa. Todennäköisesti et kauaa kerkeä sillä ajella ku ruisku tekee tenät. :)


Ei se ruisku ainakaan hajoa, korkeintaan kone kärsii laihasta seoksesta ;) Pösön suorasuihkukone ainakin _säätää_ seoksen itsestään, hyvin toimii vapariputsarinkin kanssa. Saman luulis pätevän muihinkin, samoista ruiskun osista nää on kasattu.

27.2.2008 19:52

|tomi| kirjoitti:
Tompa- kirjoitti:
PiaGGio__Racing kirjoitti:ookoo :D


Ite oon kuullu semmosta että sitä pitäis säätää pienemmäksi sitä filsun aukkoa mistä ilma menee ruiskulle, koska se saa muuten liikaa ilmaa. Todennäköisesti et kauaa kerkeä sillä ajella ku ruisku tekee tenät. :)


Ei se ruisku ainakaan hajoa, korkeintaan kone kärsii laihasta seoksesta ;) Pösön suorasuihkukone ainakin _säätää_ seoksen itsestään, hyvin toimii vapariputsarinkin kanssa. Saman luulis pätevän muihinkin, samoista ruiskun osista nää on kasattu.


Riippuu varmasti putsaristakin

28.2.2008 11:52

Hei tuolla mun ilmotus puolella on noita viriosia aikas halvalla nytten:O

Ei muutakun ostelemaan jos lisä teho kiinnostaa;)

Vastailen mieluusti kysymyksiin, jos kiinnostusta löytyy:)

mmitäh?

4.3.2008 17:41

Voisko joku kertoa purejetin vakio variaattorin hihnan koon ja rullien painot ku en ohjekirjasta niitä sattunut löytämään. :o Aattelin, että on mahdollisesti siellä huollossa laittanut väärän kokosen hihnan tai liian painavat rullat ku nyt ilman prikkaa kulkee sen 67km/h mittarii. :S Kunnon mulkkuja siellä.. laitto vakioprikanki takas.

10.3.2008 20:00

PiaGGio__Racing kirjoitti:ni leikkaaks purejetti kiinni jos hommaa powerfiltterin
Jos nyt yleensäkään hommaa sitä uutta putsaria, niin vihoviimeseks se Powerfiltteri. Laihan seoksen lisäks se imee kaiken ylimääräsen sisään. Jo ulkonäönkin kannalta joku kunnollinen vaahtomuoviputsari on paljon parempi, jos nyt välttämättä haluaa riskeerata. Kaasarivehkeet erikseen, niissä ei mitään ongelmaa kuhan muistaa laittaa suuttimet kuntoon.

10.3.2008 20:03

Pösötin kirjoitti:
PiaGGio__Racing kirjoitti:ni leikkaaks purejetti kiinni jos hommaa powerfiltterin
Jos nyt yleensäkään hommaa sitä uutta putsaria, niin vihoviimeseks se Powerfiltteri. Laihan seoksen lisäks se imee kaiken ylimääräsen sisään. Jo ulkonäönkin kannalta joku kunnollinen vaahtomuoviputsari on paljon parempi, jos nyt välttämättä haluaa riskeerata. Kaasarivehkeet erikseen, niissä ei mitään ongelmaa kuhan muistaa laittaa suuttimet kuntoon.


Imee ne kaasutinkoneetkin paskaa sisään jos suodatin on huono :roll:

10.3.2008 20:05

Tarkotin että seoksien kannalta ei ole mitään ongelmaa :D

10.3.2008 21:48

Dodiih.. Piaggio ollut taas remontissa reilun kuukauden.. Tällä kertaa koneeseen vaihon kaikki mikä oli vaihettavissa, laakerit, kiertokanki, pytty porattu, mäntä jne... Pelasi oikein hyvin reilu 200km, mutta sitte tuli taas ongelmia :D alan itekki epäileen tuota bensapumppu tässä vaiheessa. Viimeaikoina on pitänyt käyttää virtoja pois monesti ajon aikana, sillä on saanut röpötyksen ja huonon käynnin poissa parin kilometrin ajaksi. Tulppaa on saanut putsata tosi usiasti ja tuntuu kuluvanki melko nopeaa uus tulppa (pari tuhatta kestää)

Nyt sitten hyyty taas kokonaan, käyntiin yrittää muttei jaksa lähtä. Yrittää lähinnä heti starttauksen alussa, ikäänkuin eräänlainen piikki siinä. Muuten tasaista röpötystä.. Koneessa pitäisi puristukset olla kyllä kohillaan, pyörii kevyesti. Ilmaakin saa ja kipinä-osasto on kohillaan.. eli epäilyt menee tuonne bensansaantiin.

Jos painestaa järjestelmän jotain 10 kertaa, niin yrittää jo ahnaammin käyntiin. Bensasuodatin oli aivan paskassa, vaihdon sen muttei auttanut tähän hätään.. liekkö osasyynä pumpun lahoamiseen..?

Minkälaisia oireita muilla on ollut tuon pumpun kanssa kun on alkanut lahoamaan? Oisko ideoita mitä vois vielä tsekata tuosta? :D pumpussa ei vissiin kovin paljoa vaihdettavia osia, joku suodatin siinäkin on kait itsessään.. Jos vika on siinä, niin voi tulla meikän puresta kaasarimalli.. liian kallis tuo uus pumppu kyllä :G

Tämmöstä tälläkertaa :) reilu 22tkm saatiin rullattua

10.3.2008 22:23

Sen verran vielä tuplapostaan, et jos ja kun joku oli ainakin modannut kaasarivehkeeksi, niin mitä se vaatikaan? Sovitin imukaulaan ja kaasaria kiinni.. mites ruiskun kanssa? piuhat vaa poikki :P joku 16-20mm kaasari varmaanki sopiva? pytty porattu suurimpaan kokoon, eli 42mm (alkup. 40mm)