Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

12.4.2008 2:06

Mul on muuten 2004 ditech morini koneella... Eli ei kannata sokeesti luottaa noihin vuosimalleihin.

12.4.2008 9:07

Mites on, kannattaako toho vaihtaa putsarii? Ja minkä putsarin? Ku haluisin jonku ton vakiolaatikon tilalle.

12.4.2008 11:34

Eli siis tarkasti mitä scooter attackin malli kohtaan laitan ? (olen pässi!) ja mites tuon 70cc suhteen niin onko se vaikee vaihtaa vai ihan ku perus 2-tahtiin vaihtelis pyttyä? oon nyt ulapalla vielä näiden bensa pumppujen ohjelmien ja muun skeidan kans. jos joku viittis selventää

12.4.2008 22:06

Oiskos jollain myydä mulle teharia? Oisin ostamassa. Pistäkääs YV:tä, jos löytyy nurkasta pyörimästä tai muuten vaan ei tarvii niin mä voisin ostaa.

14.4.2008 0:59

käyks ditechii iha toi CDI boksii käypä kierrostenrajotin (Esim phot eco:n)

14.4.2008 1:26

wo`` kirjoitti:käyks ditechii iha toi CDI boksii käypä kierrostenrajotin (Esim phot eco:n)

Ei.

14.4.2008 10:28

mikä rajotin sit sinne menee.. vaij meneekö mitää..

14.4.2008 12:52

ei mikää.

14.4.2008 14:48

wo`` kirjoitti:mikä rajotin sit sinne menee.. vaij meneekö mitää..


Sinne ei mene mikään rajoitin ellei osaa ite vääntää bittiä ja tehä kokonaan uus kartta tietokoneeseen.. :D jos jollaki haluaa rajottaa niin ainoo on variaattorin prikka..

14.4.2008 14:52

Mulla on 2002 vm ditech, eikai siinä ole pinnoitettua sylinteriä? Eli onko se ihan normi valurauta, että voi porauttaa?

14.4.2008 15:31

Tuo sylinterin materiaali kiinnostaa itseäkin edelleen. Tuntuu, että näitä SR:iä porataan ihan normaalisti, mutta taas aiemmin oli juttua, että näissä olisi pinnoitettu sylkkä... Eli mites asia nyt tän Morinin kanssa on?

14.4.2008 20:23

Nyt kävi kuulkaas pojat sillälailla, että olin kaverin luona vaihtamassa multivaria kiinni. No sitten oltiin laitettu se takasin ja huomattiin että ei tykkää kulkea yhtään. No boksi auki ja katsomaan. Etuvariaattorista oli mennyt jengat eli mikäs sen osan nimi nyt mahtaa olla. Sen teräväreunuksisen kappaleen mikä pyörittää osia. Onko se nyt siipiratas vai hammasratas, no mutta enivei. Asia on sillälailla, että laitoin varin kiinni takasin paikoilleen, ja sitten sen mutterin takasin ja vedin takasin sen kiini niin se pultti ei nyt pysy siinä, eli jengat on mennyt. Mitäs nyt on tehtävissä? Onko kenelläkään vastaavanlaista käynyt tai mitä? Huoltoon tuo on kai pakko nyt viedä. Eihän sen osan nimi ole mikään Kampiakseli tai vastaava. Kertokaas nyt ja auttakaa tietämätöntä. :D koska nyt vähän vituttaa!

15.4.2008 11:33

jos nyt oikein tajusin. niin sehän on kampiakseli mihin se etuvari tulee.

15.4.2008 12:47

ruorane kirjoitti:jos nyt oikein tajusin. niin sehän on kampiakseli mihin se etuvari tulee.


Ja kampiakseliin voi yrittää käydä jossain koneistamolla porauttamassa uudet kierteet.. jos on niin huono säkä ettei onnistu niin uutta kampuraa vaan alle...

15.4.2008 13:22

Tarvitsisin nyt pikaista infoa; onko tuo vm. 2002 ditechin sylinteri pinnoitettu, vai onko se ihan normi valurautasylkkä?