Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

21.3.2008 0:26

kone pätkii pahasti. mikä neuvoksi ?

21.3.2008 13:40

Kanttii ekana kattoa bensapumpun johdot koska mulla teki ihan saman että kesken ajon hyyty ja sieltä oli pumpun johdot murtunu.. jos johdot on kunnossa niin sit heti vaan kattomaan tulppaa että missä kunnossa...



Joo se on diteckin lastetauti et ne johdot murtuu multa meni kanssa ja sitten kun siihen ei saa sitä pistoketta mistään tilattua :D niin tehtiin sitten ite normiliittimistä ja porattiin se vanha pistoke auki sillai että ne liittimet pysyy tiukasti siinnä paikoillaan ja vähän silikoonia siihen että ei mee vettä sinne liittimiin pari kertaa niit' yritettiin kolvata mut ei ne kestänyt

23.3.2008 2:28

Missäspäin 2002 Ditukassa sijaitsee starttimoottori? Mitä pitää purkaa päästäkseen siihen käsiksi?

23.3.2008 13:20

Moi onko joku tilannut easypartista tätä kyseistä kieslerin underia tai olisiko käsitystä minkä värisenä tämä tulee? http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... esler.html

23.3.2008 13:40

^^^vp^^^ kirjoitti:Moi onko joku tilannut easypartista tätä kyseistä kieslerin underia tai olisiko käsitystä minkä värisenä tämä tulee?

Eipä kannata easypartsista tilata tuota underia kun sen saa attackista lähes puolet halvemmalla ja mustana.

23.3.2008 22:23

Jazska kirjoitti:Missäspäin 2002 Ditukassa sijaitsee starttimoottori? Mitä pitää purkaa päästäkseen siihen käsiksi?


Siellä alhaalla pakoputken ja renkaan välis

23.3.2008 22:36

miks mun ditekki ei lähe enää käyntii?? se aina välillä lupaa mutta sitte ei enää ollenkaa. oon ostanu siihen uuden puolan ja sen johdon ,bensapumpun ,putsannu ruiskun,ilmamäärämittarin ,läppä rungon ja kaikki letkut. siinä oli myös se kompressori iskän mielestä leikannu mutta eihän sen pitääsi käyntiin lähtemiseen vaikuttaa??? joku viisaampi kertokoon syyn miks ei lähe käyntii.[/url]

jooh

23.3.2008 22:54

miks mun ditekki ei lähe enää käyntii?? se aina välillä lupaa mutta sitte ei enää ollenkaa. oon ostanu siihen uuden puolan ja sen johdon ,bensapumpun ,putsannu ruiskun,ilmamäärämittarin ,läppä rungon ja kaikki letkut. siinä oli myös se kompressori iskän mielestä leikannu mutta eihän sen pitääsi käyntiin lähtemiseen vaikuttaa??? joku viisaampi kertokoon syyn miks ei lähe käyntii
Kyllä se vaikuttaa siihen kun se on ruisku ja kompressori pumppaa sitä bensaa ruiskulle ja jos on kylmäilma niin se ei saa bensaa tarpeeksi kun kompressori ei pumppaa sitä... olisin kyllä isäsi kanssa samoilla linjoilla se maksaa jotain 100¤

24.3.2008 18:06

jarppi69 kirjoitti:
Kanttii ekana kattoa bensapumpun johdot koska mulla teki ihan saman että kesken ajon hyyty ja sieltä oli pumpun johdot murtunu.. jos johdot on kunnossa niin sit heti vaan kattomaan tulppaa että missä kunnossa...



Joo se on diteckin lastetauti et ne johdot murtuu multa meni kanssa ja sitten kun siihen ei saa sitä pistoketta mistään tilattua :D niin tehtiin sitten ite normiliittimistä ja porattiin se vanha pistoke auki sillai että ne liittimet pysyy tiukasti siinnä paikoillaan ja vähän silikoonia siihen että ei mee vettä sinne liittimiin pari kertaa niit' yritettiin kolvata mut ei ne kestänyt


mä revin sen muovisen liittimen kokonaan pois ja ostin aivan normimetalliliittimet suoraan niihin johtoihin ja eiku pinneihin ja se patentti on pitäny jo reilun vuoden..:D:D

Tony92 kirjoitti:miks mun ditekki ei lähe enää käyntii?? se aina välillä lupaa mutta sitte ei enää ollenkaa. oon ostanu siihen uuden puolan ja sen johdon ,bensapumpun ,putsannu ruiskun,ilmamäärämittarin ,läppä rungon ja kaikki letkut. siinä oli myös se kompressori iskän mielestä leikannu mutta eihän sen pitääsi käyntiin lähtemiseen vaikuttaa??? joku viisaampi kertokoon syyn miks ei lähe käyntii.[/url]


Ootko kattonu ettei oo pytty väljä tai männänrenkaat poikki/tohjona?:D vaikuttaa aika paljon puristeisiin jos on renkaat poikki.. ja ootko koittanu uutta tulppaa..?tepsii melkein aina..

25.3.2008 22:46

Ootko kattonu ettei oo pytty väljä tai männänrenkaat poikki/tohjona?:D vaikuttaa aika paljon puristeisiin jos on renkaat poikki.. ja ootko koittanu uutta tulppaa..?tepsii melkein aina..[/quote]

puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...

26.3.2008 17:45

puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...


En halua päteä mut sylinterin buuristeet on +-13bar ja bensapumpun 8bar.. mut jos oot saanu toimiin niin mikäs siinä:D ootko koittanu uutta tulppaa..? jos se jatkaa pätkimistä ja huonosti käynnistymistä niin kyllä kattosin uudella tulpalla..:D:D

29.3.2008 14:17

Onks mitää hyviä vinkkejä, että miten pistän katevilkut kiini? Tarkotus ois tänänä ottaa se rekkari kilventeline pois ja pistää pistää kilpi underiin :P Oottekos ite tehny samanlaista jutskaa? Se kilpi ''ristikko'' hässäkkä juttu on tosi ärsyttävästi kiini underis ettei sitä saa irrotettuu muuten, kun vaihtamalla underi tai sitten saha käteen ja sahaa irti se. :D

30.3.2008 1:36

Ezzee kirjoitti:
puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...


En halua päteä mut sylinterin buuristeet on +-13bar ja bensapumpun 8bar.. mut jos oot saanu toimiin niin mikäs siinä:D ootko koittanu uutta tulppaa..? jos se jatkaa pätkimistä ja huonosti käynnistymistä niin kyllä kattosin uudella tulpalla..:D:D


Tuos mun omas se kyllä antoi puristukset 8baaria ja ku tehtiin viimeks kone remppa nii ennen sitä se antoi alle 4 ja konerempan jälkee 8 :d (konerempan teki alan ammattilainen) Tulppia ollaan vaihettu tiuhaan tahtiin ja aina sillon vähä paremmin käynnistyny , ei kuitenkaa paljoa. jokiniemes sanottiin jotta sieltä voi olla ilmakompressori kulunu kuten jo edellisessä viestissä mainitsin jotta se oli leikannut alaosasta :d. sen kuulemma olis pitäny pitää 3.5 baarin paine startatessa ja se ei todellakaan antanu ku 0.2 :d

30.3.2008 17:06

Tony92 kirjoitti:
Ezzee kirjoitti:
puristukset on päälle 8bar ja muutenki pytty+ muut toimii hyvin siellä.Tänään ku koitin/yritin sitä taas käyntii nii ei millää.Sit yks kaveri sano et se voi saada liian vähän ilmaa joten otin putsarin irti ja tein kuuluisan sukkahousu patentin siihen ilmamäärä mittarin juureen.Nyt se toimii mut pätkii pienillä kierroksilla ja käyntiin lähdössä on vielä onkelmaa...


En halua päteä mut sylinterin buuristeet on +-13bar ja bensapumpun 8bar.. mut jos oot saanu toimiin niin mikäs siinä:D ootko koittanu uutta tulppaa..? jos se jatkaa pätkimistä ja huonosti käynnistymistä niin kyllä kattosin uudella tulpalla..:D:D


Tuos mun omas se kyllä antoi puristukset 8baaria ja ku tehtiin viimeks kone remppa nii ennen sitä se antoi alle 4 ja konerempan jälkee 8 :d (konerempan teki alan ammattilainen) Tulppia ollaan vaihettu tiuhaan tahtiin ja aina sillon vähä paremmin käynnistyny , ei kuitenkaa paljoa. jokiniemes sanottiin jotta sieltä voi olla ilmakompressori kulunu kuten jo edellisessä viestissä mainitsin jotta se oli leikannut alaosasta :d. sen kuulemma olis pitäny pitää 3.5 baarin paine startatessa ja se ei todellakaan antanu ku 0.2 :d

No en mee sit sanomaan jos joku toinen tietää paremmin:D eikö se uus ilmakopressori maksa hemmetti vie yli 90e..? pitä varmaan munki kattoa ku mullaki on huono käynnistymään...:D mutta vaikka ilmakopressori antaa liian vähän painetta niin eihän se ruiskun valo siitä ilmota..?

31.3.2008 14:27

juu maksaahan se easypartsista 87.70 :d ja ei se valo ilmoita siitä mitään ku se on mekaaninen osa.mut viikon loppuna näkee auttaako kompressori mitää....