Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Ledivaloja ajovaloiksi

6.5.2008 19:54

apriliakesti kirjoitti: 2*3W tai jopa 2*5W pitäisi tuottaa valoa aika lailla enemmän kuin tuo 2*15W hehkulamppu.


Kuulostaa tollanen 2-5W sellaselta että ei ees huomaa onko päällä...

Kanta on p26s (tai sellanen varalamppu mulla on, toivottasti oikee :D) ja siihen saa tietääkseni 15 ja 20w halogeeneja ja jopa 25w hehkuja. (muistaakseni easypartsilla)

7.5.2008 17:53

Ezzee kirjoitti:
Tony92 kirjoitti:
Tony92 kirjoitti:tietäiskö kukaan mistä sais niitä ruiskun päivitys jutskia tohon gameboyhin ?? ja paljo tulis hinnaksi?


ihan uutena saa tanskasta hintaan 286¤ + postit mut sithän voi koittaa kysyä käytettynä joltaki suomesta.:D


auts:d aika kallis.noh pitää ny eka saada kuntoo ku on ollu rikki yli 4kk...ei vaan lähe millää käyntii..

7.5.2008 18:13

Kuulostaa tollanen 2-5W sellaselta että ei ees huomaa onko päällä...

Kanta on p26s (tai sellanen varalamppu mulla on, toivottasti oikee ) ja siihen saa tietääkseni 15 ja 20w halogeeneja ja jopa 25w hehkuja. (muistaakseni easypartsilla)


5W ledi on kutakuinkin yhtä kirkas kuin 20W halogeni ja pesee hehkun kyllä melko helposti. Muutenhan tuo 20W halogeni olisi ihan hyvä vaihtoehto, mutta joku täällä väitti sulattaneensa valon optiikkaa tuolla. 5W ledi tuottaisi vähemmän lämpöä ja tietty puhdas valkoinen valo olisi myös hieno :)

Pitää ihmetellä löytyykö tuohon kantaan ledejä ja kertoa miten kävi.

7.5.2008 21:16

Mitä tolle mun ditulle vois tehä (vm03)ku otat mittariin 60 nii se rupee tökkiin ja mittaristoon syttyy semmosen oranssi valo joku ruiskun tarkistus tai jotain en muista nyt mut tökkii eikä mee enempää ku 60 et mitä vois tehdä ja välillä se tekee semmosen et käy hyvin tyhjä käyntiä mut ei siedä yhtään kaasua mutta se laukeaa kun pistää virrat pois ja päälle! Prikka on ehkä paikalla ehkä ei mutta arrowin tehari on kii!

10.5.2008 10:46

Alkaa olla toi mun hihna aika lopussa, niin ajattelin ostaa Topperformancesin hihnan S-Asta. Onko kellään kokemusta, että onko hyvä vai huono hihna?

10.5.2008 17:45

Mikä vois olla vikana, kun toi skootteri ei kiihdy kunnolla?

10.5.2008 20:29

Nuustis kirjoitti:Alkaa olla toi mun hihna aika lopussa, niin ajattelin ostaa Topperformancesin hihnan S-Asta. Onko kellään kokemusta, että onko hyvä vai huono hihna?

paras :D

10.5.2008 20:56

ruorane kirjoitti:
Nuustis kirjoitti:Alkaa olla toi mun hihna aika lopussa, niin ajattelin ostaa Topperformancesin hihnan S-Asta. Onko kellään kokemusta, että onko hyvä vai huono hihna?

paras :D


Ok, kiitos tiedosta =)

10.5.2008 23:25

apriliakesti kirjoitti:5W ledi


Jaajaa, ei tullu ledit mieleenkään kun en oo semmosia nähny tähän.

[++++++] kirjoitti:mutta se laukeaa kun pistää virrat pois ja päälle!


Hui saakeli :D Laukeaa?

Noista muista päättelisin että on laihalla.. eikös se niin oo että laihalla käy paikoillaan hyvin mutta ei jaksa vetää ajossa? (boooo...)

11.5.2008 1:15

Nyt on toi arrowi ja prikka pois ja toimii kulkee jonku 75-85 mut mitkä rullat olis hyvät?Olisko kellään ylimäärästä etukatetta?

11.5.2008 2:23

mun ditech ei vieläkään lähe käyntii vaik siihen on tehty täydellinen konerempppa,uusittu bensapumppu ja ilmakompressori...se vaan sahaa ja sahaa mut ei. Välillä se yrittää lupailla mut siihen se jääkin..mikähän kannattaas seuraavaksi tarkistaa/uusia??? (ollu yli 4kk tallin pohjalla korjattavana..)

11.5.2008 2:37

[++++++] kirjoitti:Nyt on toi arrowi ja prikka pois ja toimii kulkee jonku 75-85 mut mitkä rullat olis hyvät?Olisko kellään ylimäärästä etukatetta?


About gramman vakioita kevyemmät ois varmaan ihan jees.

Galleriassa pari uutta kuvaa taas :p

ditech

11.5.2008 4:46

Mikähän voisi olla vikana mun skootteris ku se eka rupes vilkuu välil se injectio check valo ja sit ei otannu ei totellu kaasua ei sammu mutta Tyhjäkäynnil käy hyvin ja pystyin ajaa joku about 10km ja menin kavereiten kaa pihaa jumittaa ni ajatelin pienen lenkin heittää ni sen..ni sammutin sen normaalisti sitten ei enää käyntii hörähtänny paitsi yhden kerran ku purkasin sen mis o kaasuvaijeri ni sit se meni käynttii mut ei totellu kaasua mut tyhjäkäynnil kävi kummiski ja hyvin ja sammutin taas sen ja sen jälkeen sai sahata käyntii mut ei lähtenny :O

11.5.2008 14:50

Tony92 kirjoitti:mun ditech ei vieläkään lähe käyntii vaik siihen on tehty täydellinen konerempppa,uusittu bensapumppu ja ilmakompressori...se vaan sahaa ja sahaa mut ei. Välillä se yrittää lupailla mut siihen se jääkin..mikähän kannattaas seuraavaksi tarkistaa/uusia??? (ollu yli 4kk tallin pohjalla korjattavana..)


Tarkistappa huvikses tulppa ja ilmaruiskun O-renkaitten/teflon renkaan kunto. Ja jos ei vieläkään toimi kokeile uudella ilmaruiskulla.
Viimeksi muokannut Nuustis päivämäärä 11.5.2008 16:06, muokattu yhteensä 1 kerran

11.5.2008 16:02

Saiskohan tohon jostain alumiinista varinkoppaa ku toi muovinen on aika ruma. :)