Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: ditech

24.2.2008 21:41

eepi18 kirjoitti:Tulppa menee rikki koko ajan. Mikä siis vikana?Tulppa on ihan normi.

se on ditekin ominaisuus :D

Re: ditech

25.2.2008 11:36

ruorane kirjoitti:
eepi18 kirjoitti:Tulppa menee rikki koko ajan. Mikä siis vikana?Tulppa on ihan normi.

se on ditekin ominaisuus :D

No nii näyttää olevan, tehny jo liikaa remppaa tolle romulle:-D

25.2.2008 23:31

Iteltäki meni tulppa :D saatana perkele. No ei muutaku kauppaan. ;D

26.2.2008 2:48

Onkos kaikissa suomessa myydyissä ditecheissä morinin kone?

Omani ei kyllä oo yhtään tulppaa hajottanu, mutta enpä mää sillä oo kerenny ajamaankaan kun jonkun 1400 km

26.2.2008 8:30

Donppa kirjoitti:Onkos kaikissa suomessa myydyissä ditecheissä morinin kone?

Omani ei kyllä oo yhtään tulppaa hajottanu, mutta enpä mää sillä oo kerenny ajamaankaan kun jonkun 1400 km


Ei, vaan kaikissa 04- ja uudemmissa on Piaggion kone, vanhemmissa Morini.

26.2.2008 15:21

ruorane kirjoitti:mulla oli kanssa tossa vähä aikaa sit pien koneremppa: vaihdettiin Mäntäsarja, Ilmakompressori, Läppäventtiili, Runkolaakerit, Tiivisteet, Stefat, Kampiakseli, Tulppa.
ja nyt pelittää kunnolla? itellä just tuossa lohkot halkaistuna, pitäis nyt vaan alkaa pulttailee osia kii.

26.2.2008 22:41

Kerttokkees pojat, mikä ois hyvä putki dituun? :D ite oon katellu Giannelli Next putkee. :) Ois Easyssä vain 65e. Ja jos jollain ois ylimääräsenä, tai muuten vain myytävänä teharii, niin pistättekö YV;tä tai jos tähän jotain söperrätte. :) Underii oon kans katellu, et jos sellasta löytyis kanssa.

5.3.2008 22:22

Oisko kellään halua vaihtaa kromiänkkästä vakioputkee päikseen vasta easystä tilattuun tuliterään täysmustaan vakioputkeen...:D ollu kiinni alle 100km.. ku kaveri ajo perään ja meni putki paskaksi ja ku tilasin uuden niin nykyäänhän piaggio tekee aprilian varaosatki niin eiköhän tullu täysmusta sieltä easystä..:D niin vituttaa vaan ku tottunu kromiänkkäseen ja nyt onki täys musta..:D halua kenelläkkäkän vaihtaa..?;D putki tosiaan aivan uusi tullut tammikuussa...

12.3.2008 10:06

Oisko kellään halua vaihtaa kromiänkkästä vakioputkee päikseen vasta easystä tilattuun tuliterään täysmustaan vakioputkeen... ollu kiinni alle 100km.. ku kaveri ajo perään ja meni putki paskaksi ja ku tilasin uuden niin nykyäänhän piaggio tekee aprilian varaosatki niin eiköhän tullu täysmusta sieltä easystä.. niin vituttaa vaan ku tottunu kromiänkkäseen ja nyt onki täys musta.. halua kenelläkkäkän vaihtaa..?;D putki tosiaan aivan uusi tullut tammikuussa...



Ei se oo Mikään Cromi änkkä vaan kiilottua peltiä siinnä mikä on 2 niitillä kiinni :D

12.3.2008 12:08

jarppi69 kirjoitti:
Oisko kellään halua vaihtaa kromiänkkästä vakioputkee päikseen vasta easystä tilattuun tuliterään täysmustaan vakioputkeen... ollu kiinni alle 100km.. ku kaveri ajo perään ja meni putki paskaksi ja ku tilasin uuden niin nykyäänhän piaggio tekee aprilian varaosatki niin eiköhän tullu täysmusta sieltä easystä.. niin vituttaa vaan ku tottunu kromiänkkäseen ja nyt onki täys musta.. halua kenelläkkäkän vaihtaa..?;D putki tosiaan aivan uusi tullut tammikuussa...



Ei se oo Mikään Cromi änkkä vaan kiilottua peltiä siinnä mikä on 2 niitillä kiinni :D


ihan sama mitä sen on kuhan jostaki saisin semmosen..:D

12.3.2008 18:13

Saako tota etukatetta(sitä missä on etuvalo) pois ilman et ottaa etupumput irti? En ainakaa tajunnu mite sen ois saanu ilman. Onks se vaikee homma ottaa ne irti?

12.3.2008 20:41

Otat eturenkaan irti ni kyllä se pujottamalla lähtee.

13.3.2008 22:51

Pojjaat kerttokkees:

Kertoisko joku mulle, että meneekö tuo putki mun skobaani. Eli Aprilia Sr50 DI-TECH vm on 2001. Eli tommonen: http://www.motot.net/talli/58046

Sori muuten, jos on jonkun putki toi, mut pitää saada varmistus.

14.3.2008 23:03

Jerzzuu kirjoitti:Pojjaat kerttokkees:

Kertoisko joku mulle, että meneekö tuo putki mun skobaani. Eli Aprilia Sr50 DI-TECH vm on 2001. Eli tommonen: http://www.motot.net/talli/58046

Sori muuten, jos on jonkun putki toi, mut pitää saada varmistus.


Eikö tuon pitäs mennä ku tuon alkukäyrä on 90 asteen kulmassa...:D mun mielestä kyllä pitäs mennä..:D:

15.3.2008 0:54

Ei mene vaakaminarellin putket moriniin.