Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

15.3.2008 1:31

Mites on pystyyks noit -01vm vanteita kiillottaa? Vai kannattaisko vaa maalaa? Pysyykö mikää spraymaali vanteissa?

15.3.2008 1:42

bullet_ kirjoitti:Mites on pystyyks noit -01vm vanteita kiillottaa? Vai kannattaisko vaa maalaa? Pysyykö mikää spraymaali vanteissa?


Voi kai vanteen ku vanteen kiillottaa mut hommaa siinä tulee olemaan. Eiköhän spraymaalitkin pysy jos lakkapinta on kunnossa.

15.3.2008 13:57

Tartteis ditekkii uuden vakiopytyn, eli mistäs saisi halvimmalla? ulkomaisia linkkejäkin saa ehdottaa :p

15.3.2008 15:09

tietääkö kukaan kuinka kovan paineen toi bensa pumppu tekee/pitäis tehä???

15.3.2008 22:59

Tony92 kirjoitti:tietääkö kukaan kuinka kovan paineen toi bensa pumppu tekee/pitäis tehä???


löysin vastauksen ite eli sen pitääs olla 7-8 baaria.

17.3.2008 21:43

Kyllä huomaa, ettei ruiskut oo tarkoitettu talvi käyttöön :D Saatana menee pinna ton kanssa. Viellä kun ulkona seisoo pressun alla. Oli vähä liian aikaista hakee se lämpimästä tallista. :s

18.3.2008 22:25

Tony92 kirjoitti:
Tony92 kirjoitti:tietääkö kukaan kuinka kovan paineen toi bensa pumppu tekee/pitäis tehä???


löysin vastauksen ite eli sen pitääs olla 7-8 baaria.

Mistäs sen tietää paljon se nyt sit oikeesti tekee. jos sen pitäis kehittää ton verran ni miten mä saan selville et paljonko oma pumppu tuottaa?
Mikä vikana ku kone pätkii ? melkosta tökkimistä se ajaminen :D
Viimeksi muokannut Ezaa| päivämäärä 19.3.2008 18:59, muokattu yhteensä 1 kerran

18.3.2008 23:14

Onko normaalia että injection check valo ei sammu parin sekunnin jälkeen vaan vasta kun skoden käynnistää?

19.3.2008 1:18

[timooo] kirjoitti:Onko normaalia että injection check valo ei sammu parin sekunnin jälkeen vaan vasta kun skoden käynnistää?


On.. Jännä juttu miten monet tota kyselee. Eli ongelmia on vasta jos se palaa käynnistyksen jälkeen.

19.3.2008 18:10

Onko ditekeissä vakiona ilmanputsarissa semmonen kuri letku...? onko mitään vaikutusta poistolla...? omasta nimittäin löyty... en oo kyllä ennemmin kuullu että ditekeissä ois semmosta..:D:D

20.3.2008 10:43

Onko tietoa minkä kokoinen variremmi näihin ditekkeihin käy?

20.3.2008 14:34

Mulla ois myytävänä yks ;)

20.3.2008 15:15

Sanokaas mikä tuli siskon skoobaan, menin sillä tänää töihin ja sit se hyyty ajossa mutta lähti kuitenkin käyntiin kun starttasin ja toimi ihan normaalisti että pääsin perille. Pakkasta oli aika reippaasti -9c. Mutta nyt kun pääsin töistä nii ei vehe yrittänykkää käyntii. Vein sen firman sisälle sulamaan varttitunniks nii ei sanonu vieläkää mitää. Tulpan otin irti ja seki kuivalta joten vissii aineen saannissa on häikkää?? Bensa on viimesyksyistä joka saattaa olla osa syy tuohon mutta jos varmempaa vastausta joku tietää nii sanokaa ihmeessä. Skooba on vielä firmassa ja illanpäälle ois tarkotus hakee se kärryllä poies.

Mukavaa tämmöstä ruiskusysteemiä on ruveta rassailee ku ei oo mitää hajua mistä vikaa etsiä. Oma pevetti levis viikkositte ekaa kertaa 3v mopoiluhistorian aikana. Noo ens viikolla on tämä mopoilu mun osalta historiaa mikäli autokortti taskuun tipahtaa ;)

20.3.2008 18:59

Skodepaappa kirjoitti:Onko tietoa minkä kokoinen variremmi näihin ditekkeihin käy?
remmin paketissa lukee seuraavat "arvot": 18,4 x 782

mulla olis tosiaan 2 kappaletta aivan käyttämätömiä remmejä ditechiin myytävänä, osta pois jos tarvitset!

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=54998

20.3.2008 19:56

-Suizaboy- kirjoitti:Sanokaas mikä tuli siskon skoobaan, menin sillä tänää töihin ja sit se hyyty ajossa mutta lähti kuitenkin käyntiin kun starttasin ja toimi ihan normaalisti että pääsin perille. Pakkasta oli aika reippaasti -9c. Mutta nyt kun pääsin töistä nii ei vehe yrittänykkää käyntii. Vein sen firman sisälle sulamaan varttitunniks nii ei sanonu vieläkää mitää. Tulpan otin irti ja seki kuivalta joten vissii aineen saannissa on häikkää?? Bensa on viimesyksyistä joka saattaa olla osa syy tuohon mutta jos varmempaa vastausta joku tietää nii sanokaa ihmeessä. Skooba on vielä firmassa ja illanpäälle ois tarkotus hakee se kärryllä poies.

Mukavaa tämmöstä ruiskusysteemiä on ruveta rassailee ku ei oo mitää hajua mistä vikaa etsiä. Oma pevetti levis viikkositte ekaa kertaa 3v mopoiluhistorian aikana. Noo ens viikolla on tämä mopoilu mun osalta historiaa mikäli autokortti taskuun tipahtaa ;)


Kanttii ekana kattoa bensapumpun johdot koska mulla teki ihan saman että kesken ajon hyyty ja sieltä oli pumpun johdot murtunu.. jos johdot on kunnossa niin sit heti vaan kattomaan tulppaa että missä kunnossa...