Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Aprilia DI-Tech

8.2.2008 19:37

Jatkakaa, olkaa hyvät. Vanhat viestit täälä

9.2.2008 22:08

Onko aprilia julkaissut uuden mallin di techin runkoon??? lukekaa maahantuojan sivui

10.2.2008 1:31

^cessor^ kirjoitti:Onko aprilia julkaissut uuden mallin di techin runkoon??? lukekaa maahantuojan sivui

Ei se ole mikään ditechin runko vaan särän yleensä.. Ja on ottanut vissiin vaan vanhan mallin myyntiin uudella värityksellä.

10.2.2008 13:37

Ostakaapa nyt tuo Laaseri ja multivari pois!

10.2.2008 14:23

puzle kirjoitti:
^cessor^ kirjoitti:Onko aprilia julkaissut uuden mallin di techin runkoon??? lukekaa maahantuojan sivui

Ei se ole mikään ditechin runko vaan särän yleensä.. Ja on ottanut vissiin vaan vanhan mallin myyntiin uudella värityksellä.


Voisin melkeen veikata että vanhemmanmallinen "särä" on ollu suositumpi ku tuo uus ruma sr50r/sr50r factory..:D:D siis tuohan oli oma mielipiteeni..:D

10.2.2008 16:34

Ezzee kirjoitti:
puzle kirjoitti:
^cessor^ kirjoitti:Onko aprilia julkaissut uuden mallin di techin runkoon??? lukekaa maahantuojan sivui

Ei se ole mikään ditechin runko vaan särän yleensä.. Ja on ottanut vissiin vaan vanhan mallin myyntiin uudella värityksellä.


Voisin melkeen veikata että vanhemmanmallinen "särä" on ollu suositumpi ku tuo uus ruma sr50r/sr50r factory..:D:D siis tuohan oli oma mielipiteeni..:D


Ite oon kyllä samalla linjalla! :D
Tuo uus on mun mielestä liian ''moderni''. Mut kaikillahan on omat mielipiteeet.

10.2.2008 16:36

Mitens muuten, onks jengi tehny talven aikana kevääks mitään remppaa mopolle? :D Ite meen tässä joku päivä laittaa oman ajokuntoon kevättä varten. :p

11.2.2008 20:14

Jerzzuu kirjoitti:Mitens muuten, onks jengi tehny talven aikana kevääks mitään remppaa mopolle? :D Ite meen tässä joku päivä laittaa oman ajokuntoon kevättä varten. :p


Ei kai sitä muuta ku lataat akun, puhistat ilmanputsarin, katot rengaspaineet ja jäähytysnesteet..:D ja jos tarvii niin ostaa uus tulppa/poistaa karstat..:D ei mulla ainakaan tuu mitään muuta erikoista toimenpidettä mieleen..:D

Jerzzuu kirjoitti:
Ezzee kirjoitti:
puzle kirjoitti:
^cessor^ kirjoitti:Onko aprilia julkaissut uuden mallin di techin runkoon??? lukekaa maahantuojan sivui

Ei se ole mikään ditechin runko vaan särän yleensä.. Ja on ottanut vissiin vaan vanhan mallin myyntiin uudella värityksellä.


Voisin melkeen veikata että vanhemmanmallinen "särä" on ollu suositumpi ku tuo uus ruma sr50r/sr50r factory..:D:D siis tuohan oli oma mielipiteeni..:D


Ite oon kyllä samalla linjalla! :D
Tuo uus on mun mielestä liian ''moderni''. Mut kaikillahan on omat mielipiteeet.


Siinä uudessä ei oo ehkä muuta hienompaa ku se keula ehkä valojen osalta mut se perä on niin fiasko ku voi enää olla..:D:D
Seki särä mitä nyt aletaan myymään uudestaan niin ku se on piaggion moottorilla ja tekniikalla niin siinähän ei oo ajovalojen kytkintä ollenkaan ja se on aika laiska..?? Ainaki mitä on näitä muutamia -04 mallisia nähny..:D

11.2.2008 20:24

Jerzzuu kirjoitti:Mitens muuten, onks jengi tehny talven aikana kevääks mitään remppaa mopolle? :D Ite meen tässä joku päivä laittaa oman ajokuntoon kevättä varten. :p


Päätti sitten hajota kampiakselista kieteet nii meni se uusiks(vahvistettu), uuet laakerit + stefat koneesee, uus mäntä ja pytty porattu kokoon 41,5 :)

12.2.2008 17:08

Moro kumpaa underia suositte kiesleriä vai BCD?

17.2.2008 20:01

Nuustis kirjoitti:
Jerzzuu kirjoitti:Mitens muuten, onks jengi tehny talven aikana kevääks mitään remppaa mopolle? :D Ite meen tässä joku päivä laittaa oman ajokuntoon kevättä varten. :p


Päätti sitten hajota kampiakselista kieteet nii meni se uusiks(vahvistettu), uuet laakerit + stefat koneesee, uus mäntä ja pytty porattu kokoon 41,5 :)

mulla samojen palikoiden vaihto käynnissä/edessä. Toivottavasti saa pelittämään jo hyvissä ajoin kesää varten..

21.2.2008 16:38

mulla oli kanssa tossa vähä aikaa sit pien koneremppa: vaihdettiin Mäntäsarja, Ilmakompressori, Läppäventtiili, Runkolaakerit, Tiivisteet, Stefat, Kampiakseli, Tulppa.

21.2.2008 17:14

ruorane kirjoitti:mulla oli kanssa tossa vähä aikaa sit pien koneremppa: vaihdettiin Mäntäsarja, Ilmakompressori, Läppäventtiili, Runkolaakerit, Tiivisteet, Stefat, Kampiakseli, Tulppa.


Itelläkin tulppa vaihdettavana. :D ei oikee sytytä. Onko muuten multivarin vaihdattaminen vaikeaa? Ite en oikeen käsitä mihin ne kaikki kireemmät jouset ym menee. :o

Uudempaa kuvaa moposta galleriassa. Käykää kattoo ja kommentoimassa jos jotain sydämmellä. :)

ditech

21.2.2008 18:48

Tulppa menee rikki koko ajan. Mikä siis vikana?Tulppa on ihan normi.

Re: ditech

23.2.2008 20:56

eepi18 kirjoitti:Tulppa menee rikki koko ajan. Mikä siis vikana?Tulppa on ihan normi.


Seokset ok?