Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.1.2009 18:12

ostaa underi super9:iin.halvalla kunhan saan tallityhjäksi enkä roskiin viitsi heittää.tehty lasikuidusta peittään tuon alkuperäisen takalokari/kilpitelineen.
20e+toimkulut.

Kuva

vastaava paikalla ja maalattuna

Kuva

Kuva

8.1.2009 19:40

Löysin tuossa tallia siivotessa ilmeisesti Kymson osia laatikollisen, vois joku ilta kuvauttaa ne ja pistää myyntiin.. Löytyy mm. 17.5mm lortto ja modattu imukaula, magneetto yms shaibaa

13.1.2009 17:53

Kumma juttu, mulla ei tuu varista tuuletuslevyt taino kaikki osat vetämällä ulos ?

13.1.2009 18:12

Viki- kirjoitti:Kumma juttu, mulla ei tuu varista tuuletuslevyt taino kaikki osat vetämällä ulos ?

Tuttu vika, tapahtuu jos laitat liian kireälle varin. Vedä kovempaa, niin saatiin kaverin kanssa irti. Ruuvimeisseliä väliin jne..

28.1.2009 21:31

Kertokaas joku, jolla on Kymcossa 70cc että minkälaista tulppaa isken pytyn kanssa kiinni. Joojoo tiiän että pitää olla lämpöarvoltaan kylmempi, mutta koodia metsästän. Vakio on br8hsa, br9hsa:ta oon metsästäny mut sanovat ettei oo olemassa :s

28.1.2009 21:43

Super-9 kirjoitti:Kertokaas joku, jolla on Kymcossa 70cc että minkälaista tulppaa isken pytyn kanssa kiinni. Joojoo tiiän että pitää olla lämpöarvoltaan kylmempi, mutta koodia metsästän. Vakio on br8hsa, br9hsa:ta oon metsästäny mut sanovat ettei oo olemassa :s

BR9ES, koska sulla tulee luultavasti siihen pitempikierteinen. Ainakin airsalissa näin, nestekone. Tota a:ta ei tarvi siinä perässä uuden pytyn kanssa.

28.1.2009 22:02

Joo, kiitti, pitääki tollane hankkii seuraavaks ja testata. ;)

12.2.2009 22:19

Kun on sanottu et sil prikan poistol super 9 kulkis jotain 65km/h,
nii olisko mahdollista muokata sitä alkuperäistä prikkaa sillee et ku
siinä on se "kuristin" joka estää sitä liikkumista, sorvata pienemmäks et ei
kulkis tota 65km/h vaan jotain 60km/h? Ku ei oo rahaa sakkoja&veroja maksaa..
Tai jos joku on testannu gepsiin tai johki tutkaan paljon se kulkee oikeeta nopeutta
prikattomana nii ois kiva tietää.. ei siis mitään "kulkee mittariin 70"..
Toivottavasti joku ymmärtää mitä yritän selittää :D

13.2.2009 11:03

Turhaa sitä on lähtee sorvimaan. Mittari kusettaa kuitenki sen verra että. Mulla meni 85km/h prikan poistol.

14.2.2009 2:43

Jeps eli pelkällä varin prikan poistolla menee n 65-68 mittariin, joka suomeks on n. 60kmh

e: http://www.youtube.com/watch?v=QAcsjMdJfGs <-- tosi hyvä opastusvideo Super9:n variaattorin kanssa

14.2.2009 23:50

tietäiskö kukaan mikä vois olla vikana kun olin lähös koulun pihasta niin muutaman kerran normaalii enemmän joutu polkee ja sitte ku sain käyntii ja oli lämmenny ni anto kaasuu ni aina hyyty. pari kertaa sain käyntii ja sit ei luvannukkaa. kipinä tulee iha uus tulppa.....

15.2.2009 9:44

myydäänkö easypartsissa tähän sopivaa tangon adapteria, tai onko jollain myynnissä sopiva?
crossitankoo siis haluisin 8)

15.2.2009 20:59

Bw's tanko ja adapteri käy, muistaakseni

18.2.2009 0:25

Paska homma nyt Super 9:n tulevaisuudelle Suomessa, Super 8 2-t on tulossa myyntiin :|
http://www.kymco.fi/kymco/super82t.html

18.2.2009 8:32

Super 9 on paljo nätimpi ku tuo :)