Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

15.4.2008 13:25

Onko multivarista mitään "hyötyä", jos holkki on vaihettu + tehari on kiinni?
vai onko turha ostos?

15.4.2008 13:28

asdfasd kirjoitti:Onko multivarista mitään "hyötyä", jos holkki on vaihettu + tehari on kiinni?
vai onko turha ostos?

Eiköhän se hieman parempi ole kuin kymcon vakiovariaattori.

15.4.2008 13:29

-JeSu- kirjoitti:
asdfasd kirjoitti:Onko multivarista mitään "hyötyä", jos holkki on vaihettu + tehari on kiinni?
vai onko turha ostos?

Eiköhän se hieman parempi ole kuin kymcon vakiovariaattori.
mutta ei kuitenkaan mitään "huomattavia" eroja?

15.4.2008 13:31

Huiput & kiihtyvyys hieman nousevat.

rullat

15.4.2008 16:53

Minkä kokoset variaattorin rullat on superissa?ja mite sen putken kuristusten laita,että onko siel pillikuristin vai ei?tai jotai muita tukkeitä putkes??

16.4.2008 23:19

onko nuo kymcot luotettavia pelejä?
miten esim 20tkm ajettu kone onko sellainen edes mahdollista ilman remonttia?
miten kiihtyy vakiona?
kulkee vakiona?
saako mistään varaosia?

19.4.2008 10:19

onko myynnissä rajottamatonta holkkia kellää?

19.4.2008 19:02

Minäkin olen etsiskellyt rajoittamatonta holkkia Super9:ään. Kellään sattuisi olemaan myytävänä? Ei kuitenkaan mitään itse sorvattuja :D Kiskovat Mascolla niin kovasti yhdestä metallimötikästä.

Entäs kun laittelee holkkia paikoilleen, niin onnistuuko Kymcossa variaattorin mutterin irrottaminen ilman pulttipyssyä? Meenekö pelkällä räikällä ja kiintoavaimella?

20.4.2008 10:42

EASYRIDER69 kirjoitti:onko nuo kymcot luotettavia pelejä?
miten esim 20tkm ajettu kone onko sellainen edes mahdollista ilman remonttia?
miten kiihtyy vakiona?
kulkee vakiona?
saako mistään varaosia?


Itelläni ollu suht luotettava, tosin 14 500 km kohalla porautin pytyn, oli niin huonossa kunnossa. en voi edes kuvitella 20tkm ajettua konetta. kiihtyy vakiona suht hyvin kai, ja menee sen 45-50. varaosia saa mascolta.

20.4.2008 10:42

EASYRIDER69 kirjoitti:onko nuo kymcot luotettavia pelejä?
miten esim 20tkm ajettu kone onko sellainen edes mahdollista ilman remonttia?
miten kiihtyy vakiona?
kulkee vakiona?
saako mistään varaosia?


Itelläni ollu suht luotettava, tosin 14 500 km kohalla porautin pytyn, oli niin huonossa kunnossa. en voi edes kuvitella 20tkm ajettua konetta. kiihtyy vakiona suht hyvin kai, ja menee sen 45-50. varaosia saa mascolta.[/quote]
EDIT: jooo, tos 14500km kohal oli isoremontti, melkein kaikki kulutus osat uusiks ja silleen. rahaa palo.

20.4.2008 11:16

EASYRIDER69 kirjoitti:onko nuo kymcot luotettavia pelejä?
miten esim 20tkm ajettu kone onko sellainen edes mahdollista ilman remonttia?
miten kiihtyy vakiona?
kulkee vakiona?
saako mistään varaosia?


Itse omistan sellasen -03 vuoden kymson millä on painettu se 18tuhatta kohta.
ei minkäänlaista vikaa ole koskaan ollut :D mäntä vaihettiin 15000 paikkeilla. Joten sanoisin että oma on aineskin ollut luotettava peli, Ei ole tarvinnut pelätä että jäis tienviereen.

20.4.2008 11:49

miten tuolta mascolta voi tilata rajottamattoman holkin? pitää mennä jälleenmyyjä liikkeeseen ja pyytää sieltä? ja paljon on maksaa tarkallee? onko kellää myynnissä ihan mascolta tilattua ei ite sorvattua

20.4.2008 11:54

JUBOO kirjoitti:miten tuolta mascolta voi tilata rajottamattoman holkin? pitää mennä jälleenmyyjä liikkeeseen ja pyytää sieltä? ja paljon on maksaa tarkallee? onko kellää myynnissä ihan mascolta tilattua ei ite sorvattua
Itse ostin paikallisesta mopoliikkeestä sellaisen 30e, kun tyhmänä en älynnyt koulussa sorvata samallaista mihin menisi ehkä 15minuuttia :D

Värikoodi?

20.4.2008 21:42

Mikä on punaisen kymco super 9s 2004:n värikoodi? Monilta oon kysyny eikä oo tietoo... :( Oon viemäs underii ja renkaan rapista automaalaamoon ja ne tarvis sen "värikoodin" jos joku tietää, vastakkaa mulla yv:nä!

21.4.2008 16:39

Mitä putkea suosittelisitte super ysiin?

Tällä hetkellä tähtäimessä Levovince TT / Tecnigas next-r