Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.7.2008 15:42

hanhi kirjoitti:modaamalla muitten mopojen adaptereista.
Kymcoon suoraan sopivaa ei ole.

minkä skoban adapteri sit kannatais ostaa? ja onks niit vaikee modaa?

3.7.2008 16:28

ite just eilen sain kaikki osat siis ostin yamaha aeroxin adapterin ja sit tanko ja peili.
no mut sellasii ongelmii tuli vastaan et piti poraa siihen tankoon niitä reikiä et sai kaikki härppet kii siihe ku niis kiinnikkei on sellaset pienet tapit ja sit pitää poraa tai hioo sitä adapterin sisustaa et saa sen mahtuu siihen putken päälle ja sit tuli suurin ongelma et vaik kiristin niinkovaa ku jaksoin sen siihen putkeen ni tanko liikkuu mut rengas ei käänny. ja jos jollain on vinkkei ku haluisin adapterin paljon alemmas joku 4cm ainaki ja sit toi kiristys ongelma , 1 vaih.ehto et poraa adapterist ja putkest läpi ja laittaa jonku tapin tai sokka sydeemin siihen mut se ois ehkä aika radikaalia :D
http://i199.photobucket.com/albums/aa13 ... G_7048.jpg
http://i199.photobucket.com/albums/aa13 ... G_7046.jpg

3.7.2008 20:48

Nyt sitten tuli semmonen vika että kun otin kaasarin irti ja katoin mikä suutin se mahtas olla sitten laitoin sen takasi samalla lailla enkä irrotellu mitään johtoja , hörähti käyntiin oli vähä aikaa ja sitten sammu eikä lähteny enää käyntiin. lähen kaikki on tarkistettu. bensa letkusta tulee bensaa kun starttaa.. kaadettiin kaasariin 2-t bensaa sillo lähti käyntiin mutta sammu kun oli polttanu bensat pois. Eli mikä vittu siinä on että se ei käynnisty? ja kaasarissa pitäs kulkee bensa koska puhistin sitä paineilmalla. eikä uimurissa näyttäny ainakaan olevan vikaa :( :( Eli jos jollain on ollu samaa vikaa nii voisko kertoo ? :):)


PS: KIIRE!

4.7.2008 14:10

Joorma kirjoitti:Nyt sitten tuli semmonen vika että kun otin kaasarin irti ja katoin mikä suutin se mahtas olla sitten laitoin sen takasi samalla lailla enkä irrotellu mitään johtoja , hörähti käyntiin oli vähä aikaa ja sitten sammu eikä lähteny enää käyntiin. lähen kaikki on tarkistettu. bensa letkusta tulee bensaa kun starttaa.. kaadettiin kaasariin 2-t bensaa sillo lähti käyntiin mutta sammu kun oli polttanu bensat pois. Eli mikä vittu siinä on että se ei käynnisty? ja kaasarissa pitäs kulkee bensa koska puhistin sitä paineilmalla. eikä uimurissa näyttäny ainakaan olevan vikaa :( :( Eli jos jollain on ollu samaa vikaa nii voisko kertoo ? :):)


PS: KIIRE!


no mä epäilisin tota kohoa ku ite menin kerran sitä ihan vähän vetämään tai jotain ni oli toi sama vika,, ni saattaa olla et jos se koho ottaa kii sinnekohokammion pohjaan ni sentakii sinne ei tuu bensaa ku se kohotyöntää sitä tappia sisään päin ni ei tuu bensaa ..ni jos se vika on siinä ni pitäs jotenki taivuttaa se sillai et se koho ei osu sinne pohjaan ku laitat sen kammion pohjan kii sinne

4.7.2008 21:54

Okkei. pitää yrittää. itekki oon epäilly että kohossa on vikaa. kiitos

4.7.2008 23:52

Muute minkä painoset rullat on vakiona ja mist niit sais ostettuù?

4.7.2008 23:52

Muute minkä painoset rullat on vakiona ja mist niit sais ostettuù?

4.7.2008 23:53

Muute minkä painoset rullat on vakiona ja mist niit sais ostettuù?

5.7.2008 10:55

ei varmaa ihan noi montaa kertaa tarvii kysyä?
Moposportista saa ostettua, ja vakiot taitaa painaa 8.5g
Moposportissa RULLASARJA, H.16X13 8,5GR = 8.20€

5.7.2008 13:14

noi tuli vahingos ku kone jotai jääty ni rämppäsin tota lähetä nappii.. okei kiitti

6.7.2008 12:33

Skobaan (Kymco Super 9) pitäis varmaan koht rullat vaihtaa, ajettu jtn. ~6600km.
Mulla on 7,6g rullat mitkä sopii tähän mut vakiot on 8,5g eli 0,9g kevyemmät.
Eli muuten skoba on vakio.. Haittaako mitään, tippuuko huiput? Pitääkö mun ostaa vakiot? Ku ei viittis turhaan rupee availee ja testaa..
Kiits.

6.7.2008 22:44

Nyt myynnissä 200km ajettu Tecnigas next-r KROMI! Tarjouksia otetaan vastaan!

siirryn itse isompaan kuutioon ja etsin parempaa putkea siksi :)

8.7.2008 14:53

itelle huomen tulee uus takarengas ja 6,5 gr rullat , malossin keltanen vp-jousi ja 3 eri jäykkyyttä kytkinjousii hollannista ..

11.7.2008 19:56

Ite oon ajatellu tota teharin hankintaa eli mistä kannattas ostaa jos ostaa uutena? Easyparts? vai onko vielä halvempaa paikkaa josta sais kenties? ja paljon suunnilleen kulkee kurittomalla holkilla ja teharilla? :) Ja jos joku haluis vaihtaa omansa mun Leovincen tehariin niin YV:tä.
Sopii esim. Derbiin

12.7.2008 18:08

Joorma kirjoitti:Ite oon ajatellu tota teharin hankintaa eli mistä kannattas ostaa jos ostaa uutena? Easyparts? vai onko vielä halvempaa paikkaa josta sais kenties? ja paljon suunnilleen kulkee kurittomalla holkilla ja teharilla? :) Ja jos joku haluis vaihtaa omansa mun Leovincen tehariin niin YV:tä.
Sopii esim. Derbiin
Easyparts on varmaan paras. Sieltä saa Next-r:n jollain 90 eurolla. Teharin kanssa pitää olla myös kevyemmät rullat 7-7.5gr ja isompi suutin tietenki kaasuun. Huiput pyörii varmaan siinä 80-85km/h _hyvillä_ säädöillä.