Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.4.2008 21:12

Äsken kävin iskemässä akun takaisin kiinni. Kymmenen minuuttia sai polkea käyntiin, mutta nyt hyrrää jo nätisti. Tästä se sitten taas lähtee.

3.4.2008 15:41

Ja tuli kuntoon. Tulppa piti vaihtaa. Ei antanu kipinää paineen alla.

4.4.2008 19:05

Moro.
Sori jo näin alkuun tämä hieman tyhmä kysymys, mutta kaverin puolesta kyselisin.
Elikkä ei joku vittis antaa himan yksityiskohtaisempia ohjeita niin sanottuun prikan poistoon. (Olen kuullut, että cymcossa prikka on holkissa kiinni.)
Ja riittääkö pelkkä prikan poisto tuomaan lisää nopeutta vai tarvitseeko tehdä vielä jotain muuta?

4.4.2008 19:42

_tippis_ kirjoitti:Moro.
Sori jo näin alkuun tämä hieman tyhmä kysymys, mutta kaverin puolesta kyselisin.
Elikkä ei joku vittis antaa himan yksityiskohtaisempia ohjeita niin sanottuun prikan poistoon. (Olen kuullut, että cymcossa prikka on holkissa kiinni.)
Ja riittääkö pelkkä prikan poisto tuomaan lisää nopeutta vai tarvitseeko tehdä vielä jotain muuta?
Prikka on kiinni liukuholkissa, sen saa teoriassa sorvaamalla pois, mutta kivuttomin ja viisain tapa on ostaa mascolta rajoittamaton holkki. Kustantaa jotain 23e. Tuolta info systeemistä löytyy ohjeet prikan poistoon, eli samaa menetelmää käyttäen se vaihdetaan kymcossakin. Pelkkä rajoittamaton holkki tuo joo huippuja.

5.4.2008 20:55

Boom Driver kirjoitti:
_tippis_ kirjoitti:Moro.
Sori jo näin alkuun tämä hieman tyhmä kysymys, mutta kaverin puolesta kyselisin.
Elikkä ei joku vittis antaa himan yksityiskohtaisempia ohjeita niin sanottuun prikan poistoon. (Olen kuullut, että cymcossa prikka on holkissa kiinni.)
Ja riittääkö pelkkä prikan poisto tuomaan lisää nopeutta vai tarvitseeko tehdä vielä jotain muuta?
Prikka on kiinni liukuholkissa, sen saa teoriassa sorvaamalla pois, mutta kivuttomin ja viisain tapa on ostaa mascolta rajoittamaton holkki. Kustantaa jotain 23e. Tuolta info systeemistä löytyy ohjeet prikan poistoon, eli samaa menetelmää käyttäen se vaihdetaan kymcossakin. Pelkkä rajoittamaton holkki tuo joo huippuja.


Selvä peli:) kiitoksia!

7.4.2008 11:14

Sanokaahan että mitkä rullat ois sopivat ihan vakiolle ysille. paitsi että suutin on vähän isompi ja ilmanputsari.. ja kannattaako ostaa malossin multivari, koska kuitenkin pelkkä raj. holkki maksaa n.23e. se multivari maksaa jtn.70e niin siinä sais kuitenkin rullat ja koko varin ja raj.holkin. kiitos

7.4.2008 11:20

^^kyseessä on 05

10.4.2008 19:47

sanoisin 6,5 grammaa

10.4.2008 22:37

Onko suuttimen koolla vaikutusta kesäkelillä jos holkki vaihdettu ja vakioputki putsattu?

11.4.2008 9:40

jos haluu vähän tehoo nii mitä kannattaa ostaa? multivari?

11.4.2008 10:51

goodfather kirjoitti:Onko suuttimen koolla vaikutusta kesäkelillä jos holkki vaihdettu ja vakioputki putsattu?


ei ole.
juboo multivari+tehoputki ihan toimiva setti ;)

hjälp

11.4.2008 22:19

Sellast väitetää et kymco super 9 ois pillikuristin? ja sehän on siinä alkukäyrän alussa..miksköhä miulla ei näy sellasta?

12.4.2008 11:16

joo kiitti. mut mitä putkee suosittelette paljo menee multivarilla ja teharille suunnillee?

12.4.2008 18:15

JUBOO kirjoitti:joo kiitti. mut mitä putkee suosittelette paljo menee multivarilla ja teharille suunnillee?
Tecnigas Next-R on hyvä putki, vakio sylinterille. Maksaa Easypartsissa muistaakseni n. 90e. Eli hinta/laatu suhde hyvä. Huippuja noilla tavaroilla ja hyvillä säädöillä Kymco nappaa noin 85km/h.

13.4.2008 19:31

nii siellä on lc:een mut ei ac:eehen .:/