Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.7.2007 17:24

Käykö tämä http://hermes.gagar.fi/epages/LP.storefront/?ObjectPath=/Shops/03102006-579239/Products/209030
Aprilia Sr vm.2007?

16.7.2007 22:01

Mitenköhän on? Meneeöhän multa atku alta ku huolto on vasta 3.8 ja nyt jo oon ajanu 900km yli huollon ja valmistajan ohjeen mukaan sais ajaa vaa 400 yli ;D

22.7.2007 23:21

Kuinka paljon vaikuttaa molempien hukkaputkien poistaminen?

28.7.2007 23:02

Käykö tämä http://hermes.gagar.fi/epages/LP.storef ... cts/520600
Aprilia Sr 2007 skoduun? Jos käy niin kestääkö skotteri keskiseisontatuella?

9.8.2007 23:05

Mites tää kaasari versio? Onko niillä joilla tää nyt on niin ollut jtn onkelmia? Ite oon tod.näk. ostamassa tämmösen sitten kun se kortti tossa ens vuonna tulee.

10.8.2007 22:46

PerusJouni kirjoitti:Mites tää kaasari versio? Onko niillä joilla tää nyt on niin ollut jtn onkelmia? Ite oon tod.näk. ostamassa tämmösen sitten kun se kortti tossa ens vuonna tulee.

No, itellä ainakin ongelmat ollu tosi minimaalisia. Mitä nyt yks polttimo menny ja tulppa keräs vähän jätettä, ettei enään startannu, mutta sekin hoitu ihan rappaamalla tulupan puhtoseksi.
7500km taulussa ilman mitään merkkihuoltoja ja kaikki alkuperäis-osat tallella. (lukuunottamatta ny sitä yhtä polttimoa :D)

14.8.2007 14:11

A-SRDI kirjoitti:
PerusJouni kirjoitti:Mites tää kaasari versio? Onko niillä joilla tää nyt on niin ollut jtn onkelmia? Ite oon tod.näk. ostamassa tämmösen sitten kun se kortti tossa ens vuonna tulee.

No, itellä ainakin ongelmat ollu tosi minimaalisia. Mitä nyt yks polttimo menny ja tulppa keräs vähän jätettä, ettei enään startannu, mutta sekin hoitu ihan rappaamalla tulupan puhtoseksi.
7500km taulussa ilman mitään merkkihuoltoja ja kaikki alkuperäis-osat tallella. (lukuunottamatta ny sitä yhtä polttimoa :D)


Eli todennäköisesti pitäisi toimia ihan mallikkaasti, tätä kaasarisärää oon ajatellu, ku tähä saa ton rajottimen ja jos tosta factorystä toi suorasuihkusysteemi menee paskaks nii se maksaa vähä enemmä :D

17.8.2007 22:12

kuinka monen kw:n tehot tos aprilia sr 50 r:ssä on ?
kulkeeko hyvin kaksi päällä ??? ... ylämäet???
ja et joutuuk käymää huollossa paljoo ?
onko kalliit varaosat ???

17.8.2007 22:17

Mase123 kirjoitti:kuinka monen kw:n tehot tos aprilia sr 50 r:ssä on ?
kulkeeko hyvin kaksi päällä ??? ... ylämäet???
ja et joutuuk käymää huollossa paljoo ?
onko kalliit varaosat ???
Varmaan joku 3kw niinkuin kaikissa muissakin kaasariskodeissa. Yhtä kalliit varaosat kuin Factoyssakin, paitsi tietysti koneen osat (kaasari).

17.8.2007 22:21

"joku 3kw niinkuin kaikissa muissakin kaasariskodeissa. Yhtä kalliit varaosat kuin Factoyssakin, paitsi tietysti koneen osat (kaasari)."
ootko itte joutunu ostamaa paljoo varaosii...
ja entä huolto kuinka pal sinne o menny ???

17.8.2007 22:22

Oiskohan mahollista että Topiikin tekijä muokkaisi aloitusviestiin kaikkea perustietoa tästä skootterista? Esim. rullien koko, vakiosuuttimenkoko ym. ym. Just sillein miten on Yamaha Bw's / Mbk Booster Topiikissa. Tällä tapaa topikki ei turpoisi niin nopeesti... :roll:

5.9.2007 22:11

Saakos sen huoltovalon jotenkin itse nollattua?

17.9.2007 23:04

onko Aprilia sr www vuosimallia 2000 vesi vai ilma jäähytteine ku pitäs saaha projekti ja mielellää ilma jäähytteinen sr. jos viittisitte pistää yv.tä

22.10.2007 21:46

Mikäköhän mahtaa olla Särässä vm 2007 vikana ku ajaa kaasu pohjassa nii ei oikee kulkee. Virejä Leovince ZX, 110 suutin, Helix powerfitler ja prikka kiinni. Menee mittariin 60. Pitäisköhän vaihtaa vielä isompi suutin vai rullia vaihella?

22.10.2007 21:53

Toni. kirjoitti:Mikäköhän mahtaa olla Särässä vm 2007 vikana ku ajaa kaasu pohjassa nii ei oikee kulkee. Virejä Leovince ZX, 110 suutin, Helix powerfitler ja prikka kiinni. Menee mittariin 60. Pitäisköhän vaihtaa vielä isompi suutin vai rullia vaihella?


Ei hyvää päivää.... :D

...ettet kuitenkaan tarkoittaisi että prikka on pois.