Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

11.7.2007 22:13

Olet varmasti oikeassa mutta on se kuitenkin mielestäni mukavempi kun ei tule virtalukon avaimet polven kohdalle..

Itse siis en ole vielä kilometriäkään SKOOTTERILLA ajanut, joten en rupea kinaamaan. Tunturi Super Sportista kokemusta löytyy ;)

14.7.2007 16:29

Noni Kymco miehet.. Rajottamaton holkki myynnissä, 20e

14.7.2007 18:55

Noh noh, meillä pysyy vakiona, en aio maksella mitään ylimääräistä sakkoa, veroa, vakuutuksia jne.

Tukkapöllyä pitäs antaa kaikille jotka moista laittomuutta harrastavat, hyi.

Sama sensuroimattomana ja teidän omalla ymmärrettävällä kielellänne; s**tanan k*sipäät.

-

19.7.2007 0:30

-
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 5.9.2007 15:07, muokattu yhteensä 2 kertaa

19.7.2007 0:39

späde kirjoitti:Tähän mennessä paras imuri millä oon ajanu.
et oo hirveesti ajanu sohvilla?

Re: -

22.7.2007 5:25

SP2003 kirjoitti:
S8:ssa eka huolto on 500km ja siinä säädetään heti venttiilit?? Ihanan kallista tää huollattaminen..


Ainakin meillä oli tarpeen, kun alkoivat nakuttamaan jo alle kaksataa ajettuna.

22.7.2007 5:28

Ro||e kirjoitti:
späde kirjoitti:Tähän mennessä paras imuri millä oon ajanu.
et oo hirveesti ajanu sohvilla?


Niin? V*t**tako sen tiedät?

24.7.2007 18:37

Itsellä on Super 8 ja en ole pettyny ostettuani sen!
Se on hieno, väri on pun./musta.
Tarkotus oli ostaa Super 9 mutta en ollu tienny super 8:sta paljoakaan, myyjä esitteli sen ja olin 99% varma että vaihdan ostokohdettani. 4t hyvä ettei haise bensa, ja öljyn kanssa tarvii läträtä. Sillä on hyvä ajaa. Kiihtyvyys nyt on pieni seikka, vaikka nykyää mopoilijat ja skoottereitten omistajat virittelevät.

Henkilökohtasesti oon sitä mieltä että mopojen pitäs kulkea vähintää se 65km/h. Mutta virittelemään en lähtis.

30.7.2007 16:43

Onko Kymcoon saatavissa paikkamaaleja? Kun on näköjään S8:iin tullu ikävät naarmut kun joku on kaatanu sen paikaltaan hiekalle.

30.7.2007 16:47

späde kirjoitti:Onko Kymcoon saatavissa paikkamaaleja? Kun on näköjään S8:iin tullu ikävät naarmut kun joku on kaatanu sen paikaltaan hiekalle.

Paikallisessa auton varaosa myymälässä (täällä ainkakin) on semmoista värivahaa, ensin peitetään mukana tulevalla mäskillä naarmut ja vaha päälle.. Helppoa kuin heinänteko??

30.7.2007 18:03

Trow kirjoitti:
späde kirjoitti:Onko Kymcoon saatavissa paikkamaaleja? Kun on näköjään S8:iin tullu ikävät naarmut kun joku on kaatanu sen paikaltaan hiekalle.

Paikallisessa auton varaosa myymälässä (täällä ainkakin) on semmoista värivahaa, ensin peitetään mukana tulevalla mäskillä naarmut ja vaha päälle.. Helppoa kuin heinänteko??


Kyllä, mutta se ei kai kestä niin hirmu pitkään.

Re: -

30.7.2007 18:15

-
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 5.9.2007 15:08, muokattu yhteensä 1 kerran

30.7.2007 21:44

Ei hajuukaa rullist..

Nyt ajettu 185km ja hyvin kulkee. Kiihtyvyys tuntuu olevan ihan hyvä, varsinkin 25-40km/h välillä, mutta kyllä aikaisemminkin.. 40km/h kiihtyy vähän huonommin huippuihin eli mittarin 48km/h, vielä ei ole tullut katsottua kuinka oikeassa mittari on..

Isot renkaat tekee kyllä selvästi vakaammaks ja ehkäpä jopa mukavemmaks ajaa. Kaupungis ei oo ku ajettu vast joku 30km , aikasemmat mökillä, ku sain kortin vast vähän aikaa sitten.. :/

Niijoo, pitkät valot on mielestäni melko hyvät :)

Kirjottelen sit lisää jos tuntuu silt ku oon ajanu enemmä.

Re: -

30.7.2007 21:51

SP2003 kirjoitti:
späde kirjoitti:
SP2003 kirjoitti:
S8:ssa eka huolto on 500km ja siinä säädetään heti venttiilit?? Ihanan kallista tää huollattaminen..


Ainakin meillä oli tarpeen, kun alkoivat nakuttamaan jo alle kaksataa ajettuna.


Mullakin jokin nakuttaa varsinkin kylmänä melko kovaa... Voishan ne ventiilitkin olla. No tarvii varmistaa et huolto kans sit säätää ne siin ekas huollos.

Onks kukaan tietoinen S8:n vakio rullist. Onko ne 8,5g:set?

Jos näissä on sama vari ku S9:ssä ni pitäs olla sen 8,5

(jos oikein muistan)

Re: -

30.7.2007 22:00

Trow kirjoitti:
SP2003 kirjoitti:
späde kirjoitti:
SP2003 kirjoitti:
S8:ssa eka huolto on 500km ja siinä säädetään heti venttiilit?? Ihanan kallista tää huollattaminen..


Ainakin meillä oli tarpeen, kun alkoivat nakuttamaan jo alle kaksataa ajettuna.


Mullakin jokin nakuttaa varsinkin kylmänä melko kovaa... Voishan ne ventiilitkin olla. No tarvii varmistaa et huolto kans sit säätää ne siin ekas huollos.

Onks kukaan tietoinen S8:n vakio rullist. Onko ne 8,5g:set?

Jos näissä on sama vari ku S9:ssä ni pitäs olla sen 8,5

(jos oikein muistan)


super9 vakio rullat ovat 8.5 g. ;)