Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

25.4.2008 12:15

Cheki kirjoitti:
IG kirjoitti:Tänään otin takalokarin pois ja laitoin kilven variatorin päälle. Mitä mieltä olette ? Huomenna laitan sinisia kylmä katodeja ja yöllä otan kuvat niistä sitten laitan kuvat galleriaan.Kuva[/img]


Ihan siistin näköinen! Tosin poliisit voi vähän sanoa asiasta, kun ei näy tuo kilpi oikealle puolelle.
Vaikka en super 8 omista, voin sanoa että itsellä on variaattorissa kiinni oma kilpi hienon vakioputsarin alla. Poliisit kattelivat kilpeä eivätkä sen kummempia sanoneet. Kysäisin viellä että onko siitä haittaa että pitää sitä variaattorissa "ei ole kunhan näkyy"

25.4.2008 20:15

Ostinpa tuossa viime kesänä kyseisen Kymcon. Ihan hyvin on toiminut jne.. Mutta aina on muut mopot menneet ohi. Viime viikollakin meni toinen moposkootteri, jonka kyydissä oli kaksi tyttöä.. Sitten mitattiin navigaattorilla nopeus ja sehän oli 40,1 km/h. Mittarin mukaan 45 km/h. Pitäisikö tässä ruveta kureja poistamaan, vai miten tämän saisi kulkemaan sen normaalin 45?

25.4.2008 20:19

Reisaer kirjoitti:Ostinpa tuossa viime kesänä kyseisen Kymcon. Ihan hyvin on toiminut jne.. Mutta aina on muut mopot menneet ohi. Viime viikollakin meni toinen moposkootteri, jonka kyydissä oli kaksi tyttöä.. Sitten mitattiin navigaattorilla nopeus ja sehän oli 40,1 km/h. Mittarin mukaan 45 km/h. Pitäisikö tässä ruveta kureja poistamaan, vai miten tämän saisi kulkemaan sen normaalin 45?

Itse olen paininut saman ongelman kanssa jo muutaman kuukauden. Kaasutin ja variaattorin levyt on uusittu, ja variaattorin holkki on nyt prikaton. Nopeus ei noilla muutoksilla ole kasvanut kuin 2km/h. Seuraavaksi lähtee taas huoltoon, jossa se käydään täysin läpi. Saa nähdä miten käy.

25.4.2008 20:24

Jep, maksatko itse huollot vai onko tässä mitään mahdollisuutta laittaa sitä takuun piikkiin :D?

25.4.2008 20:26

Reisaer kirjoitti:Jep, maksatko itse huollot vai onko tässä mitään mahdollisuutta laittaa sitä takuun piikkiin :D?

Takuuseen on mennyt, tosin holkki maksoi. En muista nyt kuinka paljon.

25.4.2008 20:27

Kiitos tiedosta. Pitääpä ottaa yhteyttä Kymcon ukkoihin.

25.4.2008 20:34

Minä kyl ajatteliin että on helpompi vaihtaa mopon johonkiin uuden kun käydä huollossa joka toinen viikko kuten minulla on käynyt uusin vikaa on se että mittari ei toimii talvin jälkeen.

25.4.2008 20:41

Eiei.. Toveri olet väärässä. Muuten Kymco on aivan täydellinen, paitsi tuo nopeus. Itsellä ei mitään muuta vikaa ole ollut!

25.4.2008 20:42

IG kirjoitti:Minä kyl ajatteliin että on helpompi vaihtaa mopon johonkiin uuden kun käydä huollossa joka toinen viikko kuten minulla on käynyt uusin vikaa on se että mittari ei toimii talvin jälkeen.

Mulla mittari alko toimimaan itsestään. Eilen meni vettä sinne, otin sen johdon irti vanteen kiinnikkeestä ja laitoin takas ja taas toimii. Mutta ittekin suunnittelin vaihtoa Yamahan Jog R:ään. Kiihtyy aivan eri tavalla, mutta on turhan pieni kahdelle.

...

25.4.2008 21:48

Mulla kulkee gps:ään 51,4km/h ja mittariin noin 56km/h ja ei ole kun katkastu cdi boxin johto. Pitäs viel saada rajoittamaton holkki.. Ajettu 1750km ilman muuta vikaa kuin akku.

Re: ...

25.4.2008 22:14

Snowboarder-91 kirjoitti:Mulla kulkee gps:ään 51,4km/h ja mittariin noin 56km/h ja ei ole kun katkastu cdi boxin johto. Pitäs viel saada rajoittamaton holkki.. Ajettu 1750km ilman muuta vikaa kuin akku.

Rupes itteäkin kiinnostaa toi cdi-boksin johdon katkasu. Minkä johdon sinä laitoit poikki, ja saako sen helposti takaisin? (Niin etteivät huollossa näkisi)

Re: ...

25.4.2008 22:55

Kupuntu kirjoitti:
Snowboarder-91 kirjoitti:Mulla kulkee gps:ään 51,4km/h ja mittariin noin 56km/h ja ei ole kun katkastu cdi boxin johto. Pitäs viel saada rajoittamaton holkki.. Ajettu 1750km ilman muuta vikaa kuin akku.

Rupes itteäkin kiinnostaa toi cdi-boksin johdon katkasu. Minkä johdon sinä laitoit poikki, ja saako sen helposti takaisin? (Niin etteivät huollossa näkisi)




Muistaakseni oli violetti johto, Kun selailet tän toppicin sivuja taakse päin niin löytyy paremmat ohjeet.
Varmaan vaan liität johdot yhteen ja laitat päälle sähköteippiä..

...

25.4.2008 22:57

oisko kellään myynnissä super 8:iin rajoittamatonta holkkia?

Re: ...

25.4.2008 23:10

Snowboarder-91 kirjoitti:oisko kellään myynnissä super 8:iin rajoittamatonta holkkia?

Veikkaan että parhaiten saat ihan maahantuojalta. Jos annat jälleenmyyjän asentaa, ne myös tilaa sen holkin. Näin porissa.

Re: ...

25.4.2008 23:23

Kupuntu kirjoitti:
Snowboarder-91 kirjoitti:oisko kellään myynnissä super 8:iin rajoittamatonta holkkia?

Veikkaan että parhaiten saat ihan maahantuojalta. Jos annat jälleenmyyjän asentaa, ne myös tilaa sen holkin. Näin porissa.



Joo mut ei Joensuussa :D Jälleenmyyjä ei varmaan ees suostus myymään, ei ainakaan asentamaan! No maahantuojalta varmaan sais, mutta mieluiten käytetty niin sais vähä halvemmalla :)