Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

29.3.2008 11:10

IG kirjoitti:
snoop_ kirjoitti:En minä siitä päätä kun ei ole mun peli. Mut veikkaisin jotain 1300¤ luokkaa.

On muuten komee S8 http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=588958

Minun on hienompi, ainakin tulee olemaan!

Laita kuvia.

30.3.2008 11:37

Laitan kuvia kohta, heti kun lumet sulaa...
Sille ei ole vielä tehty mitään. Ihan täysin VAKIO ,kelta/sininen

2.4.2008 0:12

Ammatti mies sano liikkeessä että super 8 voi kulkee ihan hyvin sen 38 km/h, uutena... Sitte ku sitä on jonku verran käyttäny nii se rupee kulkee paremmin.


Muuten onko tossa superissa variaattorin sähköstä rajoitinta?

3.4.2008 8:43

Jönkkä kirjoitti:Ammatti mies sano liikkeessä että super 8 voi kulkee ihan hyvin sen 38 km/h, uutena... Sitte ku sitä on jonku verran käyttäny nii se rupee kulkee paremmin.


Muuten onko tossa superissa variaattorin sähköstä rajoitinta?
ei se mun mielestä kyllä oo ainakaa kovin paljon paremmin oo ruvennu kulkee vakiona ainakaan..

Ei oo variaattoria rajoitettu sähköisesti, tai ainakaan en oo löytäny semmosta. Se cdi boksi on rajotettu. Ku katkasee piuhan rupee ottaa enemmän kierrosta, ja sen jo ihan huomaa :D

4.4.2008 13:50

Ootko kurtzu käyttäny Kone-Jönneillä huollattamassa sen jälkeen kun sulla on ollu jo se rajottimen piuha katkastuna? Niin että huomasko ne sen siellä? Ovat niin vitun tarkkoja syynäämään.

6.4.2008 11:25

mugen kirjoitti:Ootko kurtzu käyttäny Kone-Jönneillä huollattamassa sen jälkeen kun sulla on ollu jo se rajottimen piuha katkastuna? Niin että huomasko ne sen siellä? Ovat niin vitun tarkkoja syynäämään.
joo oon käyttäny. Mutta oon aina kolvannu sen, ja sit laittanu sitä mustaa sähköteippiä siihen päälle.
En oo jääny ainakaan vielä kiinni siitä :D

6.4.2008 13:15

Joo. No empä kehtaa sitä katkoo kun en ees tuolla niin hirveesti ajele.

Huomasin kun pesin Kymcon että painepesurilla tai oikeestaan millään ei kannata losottaa vettä sinne etuvalojen alapuolelle. Sieltä jostain menee kivasti paskavedet umpion sisälle ja mites sitte putsaat :S

6.4.2008 14:39

mugen kirjoitti:Joo. No empä kehtaa sitä katkoo kun en ees tuolla niin hirveesti ajele.

Huomasin kun pesin Kymcon että painepesurilla tai oikeestaan millään ei kannata losottaa vettä sinne etuvalojen alapuolelle. Sieltä jostain menee kivasti paskavedet umpion sisälle ja mites sitte putsaat :S
ite oon pessy vaa rätillä, ja kyllä vituttaa pestä rätillä :D

6.4.2008 19:28

Voisko joku autaa,? Niin mikä vois olla hyvää ja hienoo ilmafiltteri tohon s8:iin

6.4.2008 20:30

Vakio tai jos on niin pakko saada ni laita pipercross.

7.4.2008 15:28

Se muuten on jännää juttuu ku se vakiosta lähtee iha hirveasti jtn pieniä putkia ulos, mikäs sen putkin koko on että se pipercrossi ois sopivaa sinne?

7.4.2008 19:24

IG kirjoitti:Se muuten on jännää juttuu ku se vakiosta lähtee iha hirveasti jtn pieniä putkia ulos, mikäs sen putkin koko on että se pipercrossi ois sopivaa sinne?
mittaa se kaasarista että minkä kokosen sinne voi laittaa.. Siis siitä kohtaa mihin se ilmanputsarin letku tulee kii..

7.4.2008 19:42

kurtzu kirjoitti:
IG kirjoitti:Se muuten on jännää juttuu ku se vakiosta lähtee iha hirveasti jtn pieniä putkia ulos, mikäs sen putkin koko on että se pipercrossi ois sopivaa sinne?
mittaa se kaasarista että minkä kokosen sinne voi laittaa.. Siis siitä kohtaa mihin se ilmanputsarin letku tulee kii..

ai siis se paksuin , se joka menee kaasarin kiinni ??

8.4.2008 14:34

IG kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:
IG kirjoitti:Se muuten on jännää juttuu ku se vakiosta lähtee iha hirveasti jtn pieniä putkia ulos, mikäs sen putkin koko on että se pipercrossi ois sopivaa sinne?
mittaa se kaasarista että minkä kokosen sinne voi laittaa.. Siis siitä kohtaa mihin se ilmanputsarin letku tulee kii..

ai siis se paksuin , se joka menee kaasarin kiinni ??
niin.

8.4.2008 16:50

Paljos tällänen syö bensaa @ 100km?