Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

9.3.2008 19:47

snoop_ kirjoitti:Täällä 3250 eikä oo ollu mitään vikoja.
mulla ollu muutamia vikoja, vaikka pidetty kukkaa kämmenellä. :c

9.3.2008 21:51

Onneks sattu hyvä yksilö.

10.3.2008 20:33

Mulla on noin 997km =)

mopo

12.3.2008 14:24

millanen kuristus kymcon putkessa on? ja oisko kellään mittoja kurittomaan holkkiin?

Re: mopo

12.3.2008 14:53

tissit kirjoitti:millanen kuristus kymcon putkessa on? ja oisko kellään mittoja kurittomaan holkkiin?


Putkessa oo mitään.

Holkki on samanlainen ku kuristettu holkki paitsi tietty se pää on suora.

Re: mopo

12.3.2008 15:29

löylykauha kirjoitti:
tissit kirjoitti:millanen kuristus kymcon putkessa on? ja oisko kellään mittoja kurittomaan holkkiin?


Putkessa oo mitään.

Holkki on samanlainen ku kuristettu holkki paitsi tietty se pää on suora.[/quo

eiks siin oo alku käyräs semmonen niinku prikka tai joku sellanen pikkunen joka tukkii vähä putkee? mut haluisin mitat siitä holkista ku yks kaveri vois tehä sen mulle siis niinku syyvyys paksuus pituus tällei:)

12.3.2008 15:40

ja sitten onko super8 hukkaputkea??

Re: mopo

12.3.2008 15:40

tissit kirjoitti: mut haluisin mitat siitä holkista ku yks kaveri vois tehä sen mulle siis niinku syyvyys paksuus pituus tällei:)


Siitä vaan mittaamaan sitä holkkia itse, ei kauhian vaikeeta. mittaat siitä vaan sen paksunnuskohdan suorana.

ei ole hukkaputkea.

13.3.2008 14:52

onko super8 putkessa yleensäkkään mitään kureja? ja millanen kuri on ilman putsarissa?

13.3.2008 15:47

tissit kirjoitti:onko super8 putkessa yleensäkkään mitään kureja? ja millanen kuri on ilman putsarissa?

Tuskin siellä putkessa on muuta "kuristavaa" ku katalysaattori. Mutta koska kyse on nelitahdista, niin putkeen ei kannata laittaa mitään kuristuksia ku nelarissa kuristetaan/tehdään vajaa tehoiseksi muulla tavalla. Ilmanputsarissa ei oo mitään minkä vois ottaa pois silleen että se auttas. Ite otin sen yhen tötsän vähäks aikaa pois, mutta se ei auttanu millää tavalla joten laitoin takas.

HOLKIN MITAT: pituus : 3.7 cm halkaisija kokonaisuudessaan 2.0 cm sitten se reiän halkaisija on 1.4 cm
Ja rajoittamattoman holkin saa tehtyä kun on putken pätkä jonka halkaisija on 2 cm ja putken sisähalkaisija on 1.4 cm ja sen pituus on 3.7 cm. Ei vaikeaa.

13.3.2008 22:22

Minkälaista putkea siis materiaali...? Mutta jos se on kerran niin helppo, ku voi mennä rautakauppaan ja ostaa , ei varmaan maksaa paljon? Onko se niin kuin vain putken pätkä??? Eks siin ole mitään erikoista yksityis kohta?

14.3.2008 10:59

IG kirjoitti:Minkälaista putkea siis materiaali...? Mutta jos se on kerran niin helppo, ku voi mennä rautakauppaan ja ostaa , ei varmaan maksaa paljon? Onko se niin kuin vain putken pätkä??? Eks siin ole mitään erikoista yksityis kohta?
en osaa sanoa mitä materiaalia, mutta ei siinä oo mitään varsinaisia yksityiskohtia.. mutta jos katkaisee putkileikkurilla niin kannattaa pyöristää sitä vähän katkaisukohdista ettei katkee hihna..

14.3.2008 11:03

kurtzu kirjoitti:
tissit kirjoitti:onko super8 putkessa yleensäkkään mitään kureja? ja millanen kuri on ilman putsarissa?

Tuskin siellä putkessa on muuta "kuristavaa" ku katalysaattori. Mutta koska kyse on nelitahdista, niin putkeen ei kannata laittaa mitään kuristuksia ku nelarissa kuristetaan/tehdään vajaa tehoiseksi muulla tavalla. Ilmanputsarissa ei oo mitään minkä vois ottaa pois silleen että se auttas. Ite otin sen yhen tötsän vähäks aikaa pois, mutta se ei auttanu millää tavalla joten laitoin takas.

HOLKIN MITAT: pituus : 3.7 cm halkaisija kokonaisuudessaan 2.0 cm sitten se reiän halkaisija on 1.4 cm
Ja rajoittamattoman holkin saa tehtyä kun on putken pätkä jonka halkaisija on 2 cm ja putken sisähalkaisija on 1.4 cm ja sen pituus on 3.7 cm. Ei vaikeaa.


no mitä kureja super8...sissa sitten on muuta ku cdi boxin johto ja holkki? kannattaako vaihtaa suutin

14.3.2008 14:44

IG kirjoitti:Minkälaista putkea siis materiaali...? Mutta jos se on kerran niin helppo, ku voi mennä rautakauppaan ja ostaa , ei varmaan maksaa paljon? Onko se niin kuin vain putken pätkä??? Eks siin ole mitään erikoista yksityis kohta?


Joo "putken pätkä" minkä seinämä on 3mm paksua tavaraa...

Ei toi seinämäpaksuus täytä putken määritelmää.

Jos vehkeet löytyy, niin itse sen holkin voi itse sorvata, jos ei löydy niin kaupasta hakeminen tulee edullisemmaksi.

15.3.2008 2:09

muita kureja ei oo löydetty ainakaan. ite en oo ainakaan vaihtanu suutinta..