Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

9.9.2007 19:23

Kukaan vielä repiny sieltä cdi boxista johtoa irti??

10.9.2007 17:49

en ole.... -_-

11.9.2007 21:11

ei se joo näytä kovin kummosesti kulkevan pelkäl holkilla..en ole repiny cdi:n johtoo kun ei oikein tiedä mikä johto sieltä pitäs katkasta..jos joku oikeen osaa ottaa ni kertoo sit, ei viiti ruveta superkasia tuhoon iteksee :D

11.9.2007 21:37

Eti agility topiikista, siellä on kuvakin jos jaksat selata pari sivua taaksepäin.

14.9.2007 16:52

onks siel boxis muitaki johtoja, ja pitääkö tuo rajottava vaan katkasta vai ottaa kokonaan pois..?

14.9.2007 18:20

Saisko superkasiin minkään moista teharia?

14.9.2007 18:46

KymsoBoi kirjoitti:Saisko superkasiin minkään moista teharia?

Tuskin saa eikä siitä olis mitään hyötyä koska on nelari. Eikös niin?

17.9.2007 14:13

MOI! taas, minÄ TÄSSÄ ET VOISKO JOKU OTTAA KUVAN SIIT HOLKISTA MIELUMMIN VAKIO SEKÄ KURITTOMASTA + TARKAT MITAT SIIT KURITTOMASTA +MIKÄ MATERIAALI KU AJATTELIIN TEHDÄ ITSE SEN HOLKIN KU EN JAKSA MAKSAA MITÄÄN KOSKA SEHÄÄN ON IHA JOKU PUTKEN PALA EKS OO ja miul on tuttu joka on ammatti sorvaaja joka vois tehdÄÄ se melko ilmaiseksi, joten plz jos joku on ottannu kuvia tai voi ottaa kuvia prikan poistosta ja kurittoman holkin laitosta jos onnistun tehdÄÄ se. kyseessÄ on KYMCO SUPER 8 malli eli plz paljon kuvia sen mallin virityksestÄ!!!

22.9.2007 16:51

IG kirjoitti:MOI! taas, minÄ TÄSSÄ ET VOISKO JOKU OTTAA KUVAN SIIT HOLKISTA MIELUMMIN VAKIO SEKÄ KURITTOMASTA + TARKAT MITAT SIIT KURITTOMASTA +MIKÄ MATERIAALI KU AJATTELIIN TEHDÄ ITSE SEN HOLKIN KU EN JAKSA MAKSAA MITÄÄN KOSKA SEHÄÄN ON IHA JOKU PUTKEN PALA EKS OO ja miul on tuttu joka on ammatti sorvaaja joka vois tehdÄÄ se melko ilmaiseksi, joten plz jos joku on ottannu kuvia tai voi ottaa kuvia prikan poistosta ja kurittoman holkin laitosta jos onnistun tehdÄÄ se. kyseessÄ on KYMCO SUPER 8 malli eli plz paljon kuvia sen mallin virityksestÄ!!!


otat vain sen rajoitetun holkin pois sieltä ja sorvaat siitä päästä sen "portaan" pois niin siitä tulee rajoittamaton. kuvallinen ohje holkin poistoon/vaihtoon löytyy tekniikkapuolen infotopikeista.

kukaan vieläkään tutustunut CDI:hin lähemmin?? en oo ite viitsiny ruveta aukoon sitä kun en tiiä mikä johto sieltä pitäs katkoo. ei tosta agilityn topiki ohjeesta mitään hyötyä oo, tollasen pohjalta en uskalla tehdä.

29.9.2007 1:44

Eksyin tänne ja näin että puitte tuota kierrosrajotinta, lieko sama boksi kaikissa kymcoissa. Mutta ainakin 2t super feverissä, kierrosrajottimen saa pois pelistä maadoittamalla cdi boksista lähtevän VAALEANVIHREÄN johdon. Tuo kyseinen johto ei siis jatku valkoisesta liittimestä mihinkään.
Jos tuo kyseinen johto löytyy, niin sillä voisi toimia(näin itsellä). Jos joku onnistuu tuhoamaan jotain, en ota vastuuta.

29.9.2007 9:14

4t agilityssa taas ei tartte ku katkasta yks johto. Luultavasti sama super8:sissa.

29.9.2007 11:02

IG kirjoitti:
löylykauha kirjoitti:
IG kirjoitti:ja muuten mullahan on sisäänajo turha mulle nyt heti sen virittäää ku en saa ajaa ku 30 km/h ja on ajannut vast 270km ja sisäänajo on 1000km... :P

Sisään ajo 1k? vitä ihmettä! Jossain sanottiin ettei tarttis vetää sisään ajoa koska on toi kiekkarajotin. Ite vedin omalla Kymcolla sisään ajon 250km mut toi 1K kuulostaa ihan oudolta. Mulle ei ees kerrottu ku myytiin liikkeestä toi kymco että siin olis sisään ajoa. eikä huolto kirjassa lue mitään.
...lukee kirjassa,
.


Tuo sisäänajovouhotus on turhaa, ohjekirjoissa on asioita vähän liioiteltu. Omien kokemusten ja kuuleman mukaan kun sen pari-kolme sataa ekaa kilometriä ajelee vaihtelevilla kierroksilla ja lämmittää hyvin ennen ajoa, eli tekee asiat ihan vaan maalaisjärjellä, niin hyvin menee.

29.9.2007 14:46

Muistakaa, että sisäänajossa ja sisäänajon jälkeenkin huolellinen koneen lämmittäminen ennen ajoa on erityisen tärkeää. Kylmänä ei kannata koskaan lähteä syöttämään.

30.9.2007 18:25

OK, ajoin joo yli 500km ja kävin ekass huollossa ,maksoi 61 euroa , ja onsks tietoo ku ei käynistyy sähkö startilla AINA aamuisin kun meen kouluun ? ja onks tärkeeätä lämmittää enne ajoa koska yleens en kere ku on kiire kouluun sitt se nyki välil...

30.9.2007 18:29

IG kirjoitti:OK, ajoin joo yli 500km ja kävin ekass huollossa ,maksoi 61 euroa , ja onsks tietoo ku ei käynistyy sähkö startilla AINA aamuisin kun meen kouluun ? ja onks tärkeeätä lämmittää enne ajoa koska yleens en kere ku on kiire kouluun sitt se nyki välil...


Joo, laita isompi suutin.