Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

29.8.2007 20:26

onhan toi super 8 tosi hyvää peli eikä mikä "marketti mopo" ole niin kuin jotkut sanovat ainakiin mun mielest... :)

29.8.2007 20:28

Vähän ku selaat ylemmäs ni huomaat ;)
Eli prikaton holkki, maahantuojalta jotain 40e

29.8.2007 20:32

löylykauha kirjoitti:Vähän ku selaat ylemmäs ni huomaat ;)
Eli prikaton holkki, maahantuojalta jotain 40e
anteeks vaa on aika aloittelija joten en iha tajuu mikä on holkki ? variaattori vai? ja miss se on ja miten sen vaihdetaan lähtekö kaikki takuut pois kun viritän sen ?

29.8.2007 20:34

onks sulla siis sama skootteri ja otko jo itse virittänyt sen?

29.8.2007 20:56

Juu eli tulee variaattoriin. Takuun ei pitäis lähtee (kysy maahantuojalta). Voit myös pyytää et ne siellä huollossa vaihtaa sen holkin ni ei tarvii ite tehä mitään (paitsi maksaa :D). Eikös joku testannu et Super 8 menee kurittomal holkil 51km/h? eli sakoillekkaan et pääse. Nii ja mul on toi Kymco Agility mis on sama tekniikka eli varmaa tietoa on ;) Ite viritän heti ku saan etuvarin auki tai sitte vien sen huoltoon ja käsken vaihtaa siellä.

29.8.2007 23:08

Juu eli tulee variaattoriin. Takuun ei pitäis lähtee (kysy maahantuojalta). Voit myös pyytää et ne siellä huollossa vaihtaa sen holkin ni ei tarvii ite tehä mitään (paitsi maksaa ). Eikös joku testannu et Super 8 menee kurittomal holkil 51km/h? eli sakoillekkaan et pääse. Nii ja mul on toi Kymco Agility mis on sama tekniikka eli varmaa tietoa on Ite viritän heti ku saan etuvarin auki tai sitte vien sen huoltoon ja käsken vaihtaa siellä.


56km/h on viimesimmät huiput kurittomalla holkilla, eiköhän sen saa 60+ kun saa ton kierrosrajottimen veks

29.8.2007 23:10

pienenä plussana kannattaa ottaa siitä pakarin ohkasesta osasta se yks 8 tai 10mm mutteri poies..ei nimittäi kuulosta kymco imurilta sen jälkee :D näin ajettu viimesimmät 500km, ei siis siitä hajoa

31.8.2007 15:40

OK,cool. Mie kyl mietin vieläkiin kannattaako virittää ja ensimmäinen huolto on vast siin 500 km ja se holkki maksaa viel katotaan paljon se huolto maksaa ja sitt ehkä ostan sen holkkin mut ajatteliin vaa jos itse pystysin tehdä jotain sille et ei tarvii ostaa mitää ... mutta ei näköään onnistuu... ja muuten mullahan on sisäänajo turha mulle nyt heti sen virittäää ku en saa ajaa ku 30 km/h ja on ajannut vast 270km ja sisäänajo on 1000km... :P

31.8.2007 15:50

Phekemees kirjoitti:kierrosrajotin siin luultavasti on, mut johdot käsittääkseni erilailla kuin agilityssä..saatan tietty olla vääräs. muualla tuossa ei sitten niitä kuristuksia olekaan, jääräpäisyyttäni oli pakko ottaa putki irti ja tarkistaa :D ei pillejä yms.

jaahas... ostin myös kesällä super 8:n niin on täysin tyytyväinen mittarissa on jo 269km eikä ollu mitää muuta vikaa paitsi aamuisin kun menen kouluun ei suostu käynistämään sähköllä ihan kuin se nukkuuu mutta 3-5 potkua niin lähtee vaik lentämään


vaihdata isompi suutin vaan, mulla lähtee sähköllä vielki käymää, ennen vaihtoo sai olla koko ajan polkemassa jos vähän kylmempi :D
Isompi suutin? mikä se on ja missä se on ,paljo maksaa?

31.8.2007 15:58

MUUTEN, kertokaa jotain hauskaa mitä voi tehdä mopon kanssa

31.8.2007 16:00

Ajaa täyzii kyttii karGguuu!!11

31.8.2007 16:22

IG kirjoitti:ja muuten mullahan on sisäänajo turha mulle nyt heti sen virittäää ku en saa ajaa ku 30 km/h ja on ajannut vast 270km ja sisäänajo on 1000km... :P

Sisään ajo 1k? vitä ihmettä! Jossain sanottiin ettei tarttis vetää sisään ajoa koska on toi kiekkarajotin. Ite vedin omalla Kymcolla sisään ajon 250km mut toi 1K kuulostaa ihan oudolta. Mulle ei ees kerrottu ku myytiin liikkeestä toi kymco että siin olis sisään ajoa. eikä huolto kirjassa lue mitään.

31.8.2007 18:32

Ei se kuriton holkki varsinainen viritys ole jos noin vähän kulkee ilman sitä ;)

Koneelle vaan pelkkää hyvää sisäänajossa vaihtaa se kuristamaton holkki.

Voi ajaa entisiä huippunopeuksia pintakaasulla ja vähemmillä kierroksilla = Kone tykkää hyvää.

Ja sitä karstaruuvia on ihna turha ottaa irti sieltä alkukäyrästä jos ei niitä ralliääniä kaipaile :D

2.9.2007 15:26

löylykauha kirjoitti:
IG kirjoitti:ja muuten mullahan on sisäänajo turha mulle nyt heti sen virittäää ku en saa ajaa ku 30 km/h ja on ajannut vast 270km ja sisäänajo on 1000km... :P

Sisään ajo 1k? vitä ihmettä! Jossain sanottiin ettei tarttis vetää sisään ajoa koska on toi kiekkarajotin. Ite vedin omalla Kymcolla sisään ajon 250km mut toi 1K kuulostaa ihan oudolta. Mulle ei ees kerrottu ku myytiin liikkeestä toi kymco että siin olis sisään ajoa. eikä huolto kirjassa lue mitään.
...lukee kirjassa,
.

9.9.2007 16:09

Miten super 8 saisi kulkemaan noin 60? oon jo vaihtanu viriholkin kulkee 51km/h.