Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kymco Super 8

20.6.2012 10:24

Omppa100 kirjoitti:
jussijunlaa kirjoitti:


Juu elikkä ei kannata ostaa tältä hepulta... tilaat scooter-attackista ni maksaa 15€ joka on ihan uus ja voit tilat samalla muutakin...


Kyllä sen varmaa kaikki tietää, mutta kun ei ole muuta tilattavaa nii helpompi tolta ostaa... Anna nyt toisen tehä pisnestä rauhassa :D

Re: Kymco Super 8

9.7.2012 20:22

Monenko litran tankki tässä on ja pitääkö/suositellaanko tankkaamaan 95 E10 vai 98E5?

Paljonko kuluttaa satasella keskimäärin?

Minkälaisia vikoja saattaa ilmentyä normaali ajolla kakstahtisella?

kyselijä saa kyseisen skootterin 2t mallisena, mutta ei vielä.

Re: Kymco Super 8

12.7.2012 10:24

Eipä tuo prikaton holkki kyllä juurkaan mitään auttanu, multivaria ym. tilaukseen...
Mitkä mahto olla vakiorullien koot? ja minkä painoset mahtaa olla?

Re: Kymco Super 8

12.7.2012 14:36

Vakio rullat ovat 16x13 ja 6,5g.

Re: Kymco Super 8

15.7.2012 15:19

mun 4tahti kymco super 8. Laitoin siihen leovincen teharin ja vaihdoin 4g rullat ja jäykemmät kytkinjouset, nyt se luistaa vähän joten laitan jäykemmän vastapainejousen? sitte oon katkassu rajottimen piuhan ni se kulkee n60... ja kun laitan rajottimen kiinni, niin iskee rajottimelle 30kmh vauhdissa. Kertokaas minul et mitä tarttis tehä et se ei iske rajottimelle tosa vaiheessa vielä.

Re: Kymco Super 8

15.7.2012 16:06

Omppa100 kirjoitti:mun 4tahti kymco super 8. Laitoin siihen leovincen teharin ja vaihdoin 4g rullat ja jäykemmät kytkinjouset, nyt se luistaa vähän joten laitan jäykemmän vastapainejousen? sitte oon katkassu rajottimen piuhan ni se kulkee n60... ja kun laitan rajottimen kiinni, niin iskee rajottimelle 30kmh vauhdissa. Kertokaas minul et mitä tarttis tehä et se ei iske rajottimelle tosa vaiheessa vielä.


Epäilisin että nuo 4g rullat on liian kevyet oisko 5,5-6,3g tuolta väliltä paremmat.

Re: Kymco Super 8

15.7.2012 22:37

jupe_84 kirjoitti:
Omppa100 kirjoitti:mun 4tahti kymco super 8. Laitoin siihen leovincen teharin ja vaihdoin 4g rullat ja jäykemmät kytkinjouset, nyt se luistaa vähän joten laitan jäykemmän vastapainejousen? sitte oon katkassu rajottimen piuhan ni se kulkee n60... ja kun laitan rajottimen kiinni, niin iskee rajottimelle 30kmh vauhdissa. Kertokaas minul et mitä tarttis tehä et se ei iske rajottimelle tosa vaiheessa vielä.


Epäilisin että nuo 4g rullat on liian kevyet oisko 5,5-6,3g tuolta väliltä paremmat.


No en mä tiiä, ku haluun max kiihtyvyyde ni oisko sitte parempi jos laitan vaa jäykemmän vp jousen?

Re: Kymco Super 8

16.7.2012 0:05

Pidä varin säädöt vakiona. Näissä kiinan 4t vehkeissä kytkin alkaa luistamaan erittäin helposti. Laita 72cc pytty kiinni ja laita 5.0-6.5gr rullat. Noilla vireillä kiihtyvyys nousee ihan mukavasti. :)

Re: Kymco Super 8

5.8.2012 1:37

tuli vaan mieleen että keuliiko kenelläkään tämä, jos keulii ni mitä osia kiinni? :D olis kiva tietää

Re: Kymco Super 8

6.8.2012 14:28

Moi, olisin ostamassa omaan kymcooni agility rs 2-t Leo vincen TT pakoputken scoozstoresta. Kysymys kuuluukin että käykö/onko super8 ja super9:ssä sama 2-tahti moottori kun tuossakin agility rs 2-t mallissa?. Tuohon agility rs ei suoraan ole putkea mutta noihin edellä mainittuihin on ja siksi kaipaan apua ongelmaan.

Re: Kymco Super 8

8.12.2012 16:38

booo kirjoitti:tuli vaan mieleen että keuliiko kenelläkään tämä, jos keulii ni mitä osia kiinni? :D olis kiva tietää


Mietis nyt vähän kuin laiva toi super 8 on.

Re: Kymco Super 8

8.12.2012 18:43

Mietis nyt vähän kuin vanhaan viestiin vastasit.

Re: Kymco Super 8 2t

17.12.2012 9:53

onko tuo super 8 2t vaakasylinterinen ja mikä olisi teidän mielestä paras tehoputki siihen. Kun kaverille olisi tarkoitus laittaa kymcoa kulkevammaks. ja mitä muita virejä kannattaa ku rajottamaton cdi boksi, liukuholkki. mikä se ilmanputsarin kuristi on miten paljon rajottaa?

Re: Kymco Super 8

17.12.2012 19:43

Tää kymcoon oleva pro replica näyttää melkolailla saman tapaselta kun vaakaminarellin putket,kiinnitys taitaa vähän erota.
http://www.racing-planet.se/reservdelar ... rettyPhoto
Tollasen kanssa tietysti sitte ainakin normia isompaa suuttimet ja jäykemmät jouset,kevyemmät rullat yms.
Tuosta putsarin kurista ei ole kovin merkittävää hyötyä varmaankaan paitsi teharilla voi vähän tuntua jo.

Re: Kymco Super 8

17.12.2012 19:51

Ja 2t mallissa ei tietääkseni ole rajotettua cdi:tä.