Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

8.4.2008 19:15

54M1 kirjoitti:Paljos tällänen syö bensaa @ 100km?


2-2,5l riippuu toki kaasu kädestä. Rajottamattomalla holkilla vie perjaatteessä vähän alle. Ite päässy agilla (sama kone) 1,9l/100km. Ja 8 on vähän painavampi eli jotain 2,5l vie.

10.4.2008 14:14

Saisko tohon s8:iin koropalpoloja jostain..?? Maahantuojalta?

10.4.2008 14:41

IG kirjoitti:Saisko tohon s8:iin koropalpoloja jostain..?? Maahantuojalta?
en usko, tee ite :)

10.4.2008 15:26

Minkä maalainen tuo kymco on??

10.4.2008 15:39

taiwanilainen merkki.

10.4.2008 16:07

Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?

10.4.2008 16:38

Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.

10.4.2008 16:40

kurtzu kirjoitti:
Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.
Nyt on mysteeri ratkaistu! :D eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!

10.4.2008 17:14

kurtzu kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:
Paaluviita kirjoitti:Kertokaas nyt mulle että missäspäin tuos laivas menee CDI-boksi, ja mikä niistä johdoista pitää katkasta ettei rajota?
siinä missä pidät jalkoja, niin siitä ku otat sen muoviosan pois mikä on kiinni kahdella ruuvilla, niin siellä semmonen musta mötikkä mistä lähtee johtoja. Niistä katkaiset sen joka on violetti ja meni joku raita.. Jollain noista edellisistä sivuista tarkemmat ohjeet.
Nyt on mysteeri ratkaistu! :D eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!


AI ai! Minun mielestä kannattaa laittaa katkaisijan sen johtoon väliin niin saa laitettu kieroksien rajoittimen päälle sitten kun tarvitsee :P, Itse en vielä ole katkaissut tota koska en ole varmaan onks mitään haittaa siitä. Voiko/kannattakoo katkaista ku miul on se holkki viel paikallaa siis se joka rajoittaa... ???

10.4.2008 17:17

kurtzu kirjoitti:
IG kirjoitti:Saisko tohon s8:iin koropalpoloja jostain..?? Maahantuojalta?
en usko, tee ite :)


Ok, Mutta miten koropalan voi tehdä itse ???

10.4.2008 22:06

No otat mitat siitä ja teet lattaraudasta.

11.4.2008 12:42

kurtzu kirjoitti:Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!


Eli mitä se nyt kulkee (siis jos ei muuta ole tehty kuin tuon piuhan katkaissut)?

11.4.2008 12:43

Kaj kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!


Eli mitä se nyt kulkee (siis jos ei muuta ole tehty kuin tuon piuhan katkaissut)?
mulla menee tällä hetkellä mittariin 50. ennen meni jotain vähän 42. kyllä se vähän auttaa.

11.4.2008 14:50

Eli viissii voin katkee sen vaik holkki rajoittaa?

11.4.2008 23:10

IG kirjoitti:Eli viissii voin katkee sen vaik holkki rajoittaa?
kyllä voi..