Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

4.6.2013 18:56

Virtalukon ohitus?

Punainen ja musta johto yhteen(kö)?

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

5.6.2013 18:55

Apikasta katos kipinä ja purin sitten tota vehjettä ja huomasin että pakoputkesta menee letku jonkun boksin läpi ja jatkaa matkaansa variaattoriin. Mikähän virka tuolla putkella on?

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

5.6.2013 20:38

siirretty.
Viimeksi muokannut Shatter päivämäärä 7.6.2013 18:57, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

6.6.2013 21:45

ramba__ kirjoitti:Virtalukon ohitus?

Punainen ja musta johto yhteen(kö)?


Itselleni vastaten...

Virtalukon johdot irti niin lähti käyntiin.

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

6.6.2013 22:10

Äsäri, puhtaasti mutulla veikkaisin että kyseinen boksi on ilmapumppu ja letkun tarkoituksena on syöttää putkeen ilmaa ja sen mukana happea tehostamaan katalysaattorin toimintaa.

Shatter, DiTechille on oma topic täällä.

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

10.7.2013 16:49

Elikkäs mulla on "OLD version" malli tästä vanhemmasta särästä. Ongelma ois se että kipinä on kateissa. Se hävisi pitkän alamäen jälkeen kun pysähdyin risteykseen. Yritin sitä siinä sitten käynnistellä, mutta ei lähtenyt. Ekana tietysti kokeiltiin toista ja kolmatta tulppaa -> ei kipinää. Sitten kokeiluun tuli toinen (huom ei uus) puola. Tämä puola oli mopossa alunperin kiinni ja mukaan tuli varapuola. Syksyllä skoba rupes jotenki nykimään ja sillon vaihdettiin tuo varapuola kiinni. Nyt on näillä molemmilla kokeiltu, ja sillä alkuperäisellä ollaan vain kaksi yksittäistä kipinää saatu aikaiseksi. Oiskohan tuosta mennyt sitten staattori/tunnistinkäämi tai sitten molemmat puolat on paskana? Erillistä CDI boxia tässä vehkeessä ei ole vaan se on puolan kanssa yhtä kokonaisuutta.

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

15.9.2013 19:42

osaisko kukaan sanoa et mikä moottori tossa sr viperissa on ku jossaki sanotaan että ois munaralli jossaki taas että ois morini. että kumpi se oikeen on :D (vai onko sama asia )

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

24.9.2013 19:39

Missä on cdi boksi. Mallihan on sitte ditech 2004 :D

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

14.11.2013 19:01

Joo elikkäs itselläni on tuommoinen aprilia sr 50 viper, http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/15 ... a2d135.jpg tuommoinen mutta ei kuvan vehje. Sitä tässä kyselisin että mistä saisi tuohon passaavan tankoadapterin? ja löytyykö hienompia etukatteita ja passaavatko eriskootterien katteet modaamatta tuohon, jos käy niin mitkä? Mistä saisi hienommat takavalot ja etuvalot? antakaa linkkejä :) itse olen etsinyt mutta hukassa meinaan olla.. niin ja jos jonkun näköisiä undereita löyätte niin laittakaa linkkiä ihmeessä :)

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

6.3.2014 0:59

Nleinonen kirjoitti:Joo elikkäs itselläni on tuommoinen aprilia sr 50 viper, http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/15 ... a2d135.jpg tuommoinen mutta ei kuvan vehje. Sitä tässä kyselisin että mistä saisi tuohon passaavan tankoadapterin? ja löytyykö hienompia etukatteita ja passaavatko eriskootterien katteet modaamatta tuohon, jos käy niin mitkä? Mistä saisi hienommat takavalot ja etuvalot? antakaa linkkejä :) itse olen etsinyt mutta hukassa meinaan olla.. niin ja jos jonkun näköisiä undereita löyätte niin laittakaa linkkiä ihmeessä :)

ei kyllä liity asiaan mitenkään mutta minun eksähän se kuvasssa :3 ja jos krossi stongan tohon halluut nii kaikki namikathan siihen pitäs uuet ostaa ku nehän on integroitu siihen mittariston katteeseen. ja jostakin luin et ankkoihin menevät adabterit pitäs pikku modauksel mennä. en takaa mitään :D

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

22.4.2014 20:16

Joo. Nyt on pikkuinen ongelma kun kone ei pyöri kunnolla. kun koittaa startata niin ei jaksa pyörittää variaattoria/konetta kunnolla vaan jumittaa ja välillä vähän pyörähtää mutta ei kunnolla. Kertokaa viisaat mikä vikana? kauan vikaa olen ettinyt, lohkot avanu ei mitään, pytty ja mäntäkin kunnossa, variaattoristakaa en löytänyt mitään. Apriliassahan on sitten 70cc airsal kiini. Itsellä ei enään taidot riitä vian etsimiseen ku kaikki kokeiltu. Ja sekin vielä että polkimien ja niiden akselien boorit ei kestä edes käyntiin polkaisemista :O

Re: Aprilia SR50 -vanhemmat mallit

6.6.2014 20:17

Haluaako kukaan ostaa ton mun aprilian? ei kiinnostus riitä laittamaan ja osinakin voin myydä.