Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

28.5.2009 18:19

Miten helekkarissa ootte pohjakatteen saanu irti? Ku siellä sisä -ja pohjakätteen välissä on pultti nii en sitte millään saa sitä auki ku sinne ei pääse.

pultti

28.5.2009 20:01

no pakkohan sinne on päästä, onhan sen joku laittanut kiinnikin.. ;) siis missä on pultti ?? hyvin oon ainakin itse ne saanut auki, useampia kertoja...

31.5.2009 22:24

Pitäskö näissä olla tuo sylinterin pakoaukko semmoinen puolikkaan muotonen vai täys ympyrä?
Kun vein alkuperäisen pytyn sparelle porattavaksi niin nämä olikin sekoittanut tilaukset ja antoivat mulle jonkun random-minarellin vaakasylkän sieltä takas niin siinä se pakoaukko on vähä reilu puol ympyrää enkä ole varma että oliko alkuperäisessä niin.
Tehojen en ole huomannut ainakaan erityisemmin laskeneen.

hole

2.6.2009 6:32

no mitäsväliä sillä sitten on ? pääasia että kulkee, eikö ? :D

2.6.2009 15:04

niinnojoo aattelin et jos sitä pyöristäis mut menee kuitenki vaa pilalle :D

4.6.2009 11:57

onkos vm 99 aprilia sr minarellin vaakakoneella?

4.6.2009 22:15

tkthaman kirjoitti:onkos vm 99 aprilia sr minarellin vaakakoneella?

Kyllä on.

6.6.2009 21:05

Aprilia SR www -97 lohkoista tulee 4 johtoa, niin minkä väriseen johtoon tulee sieltä ne valkoinen ja joku valkopunasen tapane ja cdi boksista tulee ne oranssi ja vihreä niin kumpi niistä menee mihinkin johtoon?

19.6.2009 2:46

Onko totta että Malossin punainen vastapainejousi (50%) olisi vakio vp-jousta löysempi?

19.6.2009 16:59

tupe15 kirjoitti:Onko totta että Malossin punainen vastapainejousi (50%) olisi vakio vp-jousta löysempi?


Eij.

20.6.2009 17:26

Mistäköhan sais tohon Aprilia sr www ditechiin etu katteita?? Suomesta tai ulkomailta.

21.6.2009 10:34

--jope-- kirjoitti:Mistäköhan sais tohon Aprilia sr www ditechiin etu katteita?? Suomesta tai ulkomailta.

No easypartsilla oli joskus ainaki myynnissä 300e maksava katesarja, ja erikseenkin niitä löytyy, mutta ovat älyttömän hintasia. Varmaan käytettynä olis järkevämpää ostaa :D

25.6.2009 20:08

Missäs luulette että olis vika kun laitoin omaan Aprilia sr www skodee airsalin 70cc sylinterin (tietenki muutaki viriä laitettu), lähdin ajelee ja siinä 20 km kohilla jonka olin ajanut rauhallisesti, vauhti oli pysyny alle 45 km/h, päästin kaasun kun aloin pysähtymään nii mopo sammu sitte siihe. siinä sitten annoin jäähtyä sen jonkun aikaa ja kokeilin polkaista niin koneesta kuulu joka polkasu kerralla semmone "kohaisu" eikä lähtenyt käymään. Kotona irrottelin sylinteri nii sylinterii eikä mäntään eikä männänrenkaisiin ollu tullu mitään ja kokeilin pyöräyttää hieman konetta ilman pyttyä ja mäntää nii kuulu vaimemmin se kohaisu. olisko kampiakselin laakerit menny vai mitä luulette? Öljyäkin oli aivan riittävästi.

30.6.2009 12:38

Onko kellää ollut samaa ongelmaa että ku ottaa prikan pois nii variaattorinhihna jää liian löysäksi ja pyörii alakiekoil tyhjää? Hihna on muutenkin ehkä vähän löysähkö verrattuna kavereiden hihnoihin, mut pitäs kyl iha tuohon sopiva olla.

Siitä en usko että johtuu, et ois etuvari liian löysällä, kun on myös semmoinen ongelma että kicksin rattaat eivät ota enään toisiinsa kunnolla kiinni, ja näin ollen kicksi pyörii tyhjää, aivankuin vari ois liian tiukalla :roll:

3.7.2009 22:27

jälleen kerran tarttis apua ton Aprilia SR www kans, nyt se pelittää muuten mutta kun sen laittaa käyntiin se käy hyvin, painaa pari kertaa kaasua senkin jälkeen ihan normaalisti mutta kun lähtee esim. ajamaan ja ajon jälkeen kun alkaa pysähtymään niin kierrokset tippuvat mutta eivät loppuun asti, eli se pysähtyessä ottaa vähän aikaa tavallista tyhjäkäynti nopeutta enemmän kierroksia ja vähän ajan päästä se palautuu taas tyhjäkäynnille. mikä siinä vois olla? kaasuvaijeri ei jumita, sen oon katsonu.