Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

12.4.2011 21:16

,mul on tommone 04 jetikkä tsdi ja ei lähe käyntii. pyörittää kyllä ja meinaa lähtee käyntii mut ei lähe. antaa kipinää. otin sit kompuralt ruiskulle tulevan letkunirti ja starttasin ni benet tuli sieltä ku männän paine syrjäyttää kompuralt tulevan paineen. mikä siin vois olla vikana?

sama

16.4.2011 11:19

itellä on ihan sama ongelma ja en keksi mikä vois olla :(

Re: Peugeot Jetforce

2.5.2011 13:52

Mul on ilmestyny pientä narinaongelmaa mopossa. Eli jousitus alkaa narisemaan kovaäänisesti takaosasta, varsinkin pienen ajelun jälkeen. "Kylmänä" jousitus ei narise. Huollossa ilmoitin ongelmasta, ja sanoivat rasvanneen kaikki mahdolliset paikat. Ei tuntunut auttavan. Onko muilla samaa ongelmaa ollu? Ois kiva saada se loppumaan, on aika ikävän kuuloinen. :itku:

Re: Peugeot Jetforce

11.5.2011 13:52

Pute kirjoitti:Mul on ilmestyny pientä narinaongelmaa mopossa. Eli jousitus alkaa narisemaan kovaäänisesti takaosasta, varsinkin pienen ajelun jälkeen. "Kylmänä" jousitus ei narise. Huollossa ilmoitin ongelmasta, ja sanoivat rasvanneen kaikki mahdolliset paikat. Ei tuntunut auttavan. Onko muilla samaa ongelmaa ollu? Ois kiva saada se loppumaan, on aika ikävän kuuloinen. :itku:



Mulla on sama ongelma, mutta luulen sen kuuluvan takaa jarrulevystä...
Kuuluu vasta kun vauhtia on enempi ja on ikävän kuuloista..

Re: Peugeot Jetforce

13.5.2011 20:05

nyt ois kaks ihan uutta laserin teharia myynnissä kyseiseen peliin! löytyy mun ilmotuksista ;)

Re: Peugeot Jetforce

21.5.2011 13:45

.
Viimeksi muokannut Puupekka666 päivämäärä 9.1.2021 18:45, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Peugeot Jetforce

5.6.2011 11:39

Löytyykö palstalta Peugeot Jet c-Tech skootterin säätämiseen erikoistunutta henkilöä?

Laita yksityisviesti, niin saat kulkupelini säädettäväksi ja maksan siitä sinulle korvauksen.
Olen kyllästynyt merkkikorjaamojen tietämättömyyteen ja osaamattomuuteen.

Re: Peugeot Jetforce

9.6.2011 15:39

Käykö tämä sivujalka suoraan toho jettii?

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Force.html

Re: Peugeot Jetforce

10.6.2011 9:05

Käyhän se.

Re: Peugeot Jetforce

10.6.2011 14:48

Mikähän kone mahtaa olla Peugeot jet c-tech 2005vm skootterissa? Mistä kannattaa tilata moottoriin laakerit ,tiivistesarjat jne?

Re: Peugeot Jetforce

10.6.2011 19:00

Peugeotin kone, paikallinen jälleenmyyjä tai Easyparts. Myös Suomestakin, esim. Tmi Jani Kaasalinen, MC-Scatter..

Re: Peugeot Jetforce

10.6.2011 21:01

Juujuu noista suomen kaupoista on ainakin turha alkaa osteleen mitään kun toisesta saa tiivisteen ja toisesta laakerin ja kolmannesta jotain muuta.

E: eipä noista easypartsin sivuistakaan ota vitullakaan selvää kun peugeottiin on kampiakseleitakin se 400 eri vaihtoehtoo.

Re: Peugeot Jetforce

12.6.2011 22:57

Terve, mulla ois tommonen jetforce c-tech -07 ja siitä on menny pakoputki rikki. Siellä sisällä helisee joku iso osa ja eikä viitsisi ostaa uutta vakio putkea, hintaa sanottiin 660€ :s .Eli nyt olen ajatellu ostaa tilalle tehari... Kumpi kannataisi ostaa Next-R vai Laser X-pro? Mitä niillä on eroja? Vai olisiko asialle jokin helpompi ratkaisu? :|

Re: Peugeot Jetforce

13.6.2011 9:51

No ostat vaikka netistä käytetyn jos et halua teharia ostaa. Noista kahdesta ehdottomasati Laseri. Se on paljon tehokkaampi kuin Nexti.

Re: Peugeot Jetforce

13.6.2011 16:44

No tuota onko tuossa laserissa kuin kovat äänet verrattuna vakioputkeen?
Vähän tyhmä kysymys, mutta jos haluaa maalata putken mustaksi niin onko se mahdollista, millaista maalia?? :)