Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

2.6.2005 14:11

Jahos kirjoitti:Ainakin olen kuullut niin, mutta se on kuulopuhetta joten ei välttämättä ole ilman "lapinlisää"...
En kyllä ihmettelis, jos sitä kerta viritetäänkin gameboylla. ;) Parilla kaverilla on tommonen ja aika laivahan se on, mutta multivarilla se näyttää liikahtavan ihan hyvin.

2.6.2005 15:22

vaikka olisikin niin ei ne näy ajettaessa.. tuskin ees huollossa.. mutta uudessa ditechissä näkyy huiput mittarissa eikä niitä ilmeisesti pysty nollaan..

2.6.2005 17:28

jubaduuri kirjoitti:
jonez kirjoitti:ajo asento on paras! ainakin mulle ku oon 187cm pitkä niin kaikki muut ovat oikeestaan liian pieniä. ei se kihtyvyys nyt niin huono oo ku oon voittanu -04 ditechin iha pystyyn ja -05 kans menee tasaan. ja mielestäni ulkonäkö on hieno. jos joutuisin ostamaan uuden niin ostaisin ehottomasti jet forcen tai piaggio purejetin(koska tämä on kevyesti äkäisin)..
nooh itte keppasin -03:sella ditekillä jetforcen aika nätisti että ei se mikää huippu ollu kiihtyy ;)


itte vein tt:nä tt jetforcea niin kiihtyyvyydessä, kun huipuissakin. :P

Re: Peugeot jetforce

2.6.2005 20:29

-PopCorn- kirjoitti: Yhellä tutulla on Peugeot Jet-Force suoraruiskukoneella, ja melko jämerä peli tuntuu olevan..

Se on suorasuihkutteinen.

2.6.2005 21:03

Hyvä, pidetään vaan kiinni sanasta suorasuihku, niin kyllä ne muutkin sen vielä saattavat oppia. Mutta sana suoraruiskutus tuntuu iskostuneen Motottilaisten päähän niin lujasti, että alkaa kyllä toivo mennä.

2.6.2005 23:05

Carl0s kirjoitti:itte vein tt:nä tt jetforcea niin kiihtyyvyydessä, kun huipuissakin. :P


viet varmaa montaa muutaki.. ja roxista saa vakio osillaki äkäsen.. niinku esim yhellä kaverilla on täysin kuritonroxi nii kaikki muut vakio osilla olevista skoottereista jää...

5.6.2005 18:06

Komea pelihän tuo jetti on.. Just kattelemassa jos löytäis ittelle hyvän käytetyn. Ja onhan se isokokoinen, just hyvä mulle ku olen tällänen goljatti.. Varmaan ne jetin muodot tekee siitä niin komean. Niin ja tietty massiiviset halogeenivalot! En oo ajamaan vielä päässy sitä, mutta livenä on nähty. Tahtosin kyl nähdä miten se penkki aukeaa. Eikös se kaasulla aukea?

5.6.2005 18:33

joo.

5.8.2005 16:54

mulla on jet force tsdi ja siinä on huono puoli se tankki kun se on siinä jalkojen välissä:( ja hullun iso pako putki ja se lehmän kieli ottakaa pois jos jollain on samanlainen ja se ei ole iso kun vertaa mitä robinhoodissa myydään sitä yhtä scooteria

10.8.2005 13:22

Kattokaahan mun uusia kuvia galleriassa!

10.8.2005 13:26

Ei ole muuten sun Jetti, jätkä kusettaa pahemman kerran. Vai miten selität tämän ----> http://www.jet-force.ch/html/bilder.html

10.8.2005 13:33

FleXu kirjoitti:Ei ole muuten sun Jetti, jätkä kusettaa pahemman kerran. Vai miten selität tämän ----> http://www.jet-force.ch/html/bilder.html
hah.. kyllä noita spedejä riittää :D

10.8.2005 13:34

Häpäsee vaan pasasen :D

10.8.2005 13:48

Joo_nas kirjoitti:Kattokaahan mun uusia kuvia galleriassa!

Miten joku voi olla nuin NO LIFE että jaksaa laitella kuvia muka omasta mopostaa :lol:

14.8.2005 12:44

Jetforcen 125cc malli varmaan kulkee ihan iloisesti jos on ruiskukone. Vielä siihen nelitahtisuus niin on myös bensapihi :)

Ps. Kiva putki jollain http://www.blarer-motos.ch/images/occas ... ektion.JPG