Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

jetti....

19.5.2006 18:09

kyllä vaan niin on että ne on ammattilaisia fortecolla ja kyllä pitäisi sillon osata korjata mopon valmistus vika ensimmäisen leikkaamisen jälkeen. oon itekki töissä mopokorjaamolla eikä oo kyllä yhtää vastaavaa juttuu tullu vastaa. ja vielä fortecolaiset sähelsi koneen tilaamisenkin. muutenki peugeottiin en enää luota, niissä on kaikkee outoo esim. kaasari kokoajan tukossa (JA MULLA ON KYLLÄ KOKEMUSTA AIKA MONESTA PÖSÖSTÄ!!) ja ihmetyttää tää kuinka paljon kierroksia tarvii olla että pösö liikkuu. fortecon mukaan ne vaan haluaa tehä sen niin :D ja peugeot tehtaalla mopoihin ei tehdä ollenkaan peräöljyn vaihto bropua koska niitten mielestä peräöljyjä ei tarvi vaihtaa, ehkä näin onkin lämpimissä maissa muttei kyllä suomessa toimi....

lisäys

19.5.2006 18:10

ja tottakai on ongelmattomia pösöjä, emmä tarkota että paskoja kaikki mutta oudon paljon on niissä ongelmis ollu just kaasareissa, öljypumpuissa, vesipumpuissa ja variaattoreissa........mitä oon tuolla nähny korjaamolla...

20.5.2006 18:21

Kyllä taitaa bensapumppu vikoja olla enemmän noissa piaggion koneissa...

21.5.2006 14:53

enpä olekkaan tässä mistään nensapumpusta puhunu... mutta oon sitä mieltä että jetissä on panostettu ulkonäköön ja unohdettu viimeistellä kone.

21.5.2006 14:53

siis bensapumpusta :D

21.5.2006 22:40

Joo no mul on ollu JetForce C-TECH leikannu kerranb kiini mut seki johtu siit et mun putsari oli vähän huono niin pääs kaikki hieno kivipöllö suoraan koneeseen et sillee nyt kyl ei oo ollu mitään vikaa koht muuten taas laitetaan kulkee ku ei sen huollon jälkeen laitettu kamoi takas kiinni ku oli talvi...

Mul olis muuten tohon Jetforceen tehoputki Leovince rr ei sattuis kukaan olee kiinnostunut, et edes sää netta, mun pikkuserkku on varmaan kysynykki sult nummelan amikses et haluisitko ostaa tehoputken mut se meni heittää sulle aika suuren summan, joo siis tiiän sut mun pikkuserkun kautta et sillee mut ilmotekaapas jos joku olis teharii vailla....

CDI-boksi

21.5.2006 23:03

Onkohan tuo kannattavaa ostaa jetikkaan rajoittamaton cdi-boksi ?? Paljonkohan se lisää huippuja ?? Huoltomies sanoi että rullakupissa ei ollut prikkaa !?! Pitääkö paikkansa ?? Tää on kai senverran uus.

Re: CDI-boksi

22.5.2006 7:28

KasperK kirjoitti:Onkohan tuo kannattavaa ostaa jetikkaan rajoittamaton cdi-boksi ?? Paljonkohan se lisää huippuja ?? Huoltomies sanoi että rullakupissa ei ollut prikkaa !?! Pitääkö paikkansa ?? Tää on kai senverran uus.

Kyllä se siellä rullakupissa pitäis kait olla?
Siellähän ei ole mitään normaalia prikkaa vaan se rajoitinlevy eli onkohan se tajunnu mitä tekee? :D

22.5.2006 9:41

joo no onhan siel se "prikka" mut mul ei ollu siin variaattori kupis sita kantta siihen päälle niin sitä levyy ei voinu ottaa pois koska muuten rullat lentäis helvettii....

22.5.2006 14:18

lol ei ne kuule mihinkään lennä...

22.5.2006 15:37

no haluutkos tulla katoo minkälainen on mun jetikan vari...
ku tunnut tietävän noin vitusti kait ny itte tiiän ku on tultu kokeiltuu.

22.5.2006 16:03

sä teet jotain väärin..

22.5.2006 17:11

Miika L kirjoitti:no haluutkos tulla katoo minkälainen on mun jetikan vari...
ku tunnut tietävän noin vitusti kait ny itte tiiän ku on tultu kokeiltuu.

Eiks se jetin vari oo iha saman laine ku SF 2 ja ne rullat ei lennä sielt mihikää tai sit on käyttäjäs vika.

22.5.2006 18:12

Anssi90 kirjoitti:
Miika L kirjoitti:no haluutkos tulla katoo minkälainen on mun jetikan vari...
ku tunnut tietävän noin vitusti kait ny itte tiiän ku on tultu kokeiltuu.

Eiks se jetin vari oo iha saman laine ku SF 2 ja ne rullat ei lennä sielt mihikää tai sit on käyttäjäs vika.

On se sama ja eihän niissä uusissa oo sitä kantta, tai ainakin niin olen ymmärtänyt.

22.5.2006 18:20

Miika L kirjoitti:no haluutkos tulla katoo minkälainen on mun jetikan vari...
ku tunnut tietävän noin vitusti kait ny itte tiiän ku on tultu kokeiltuu.

yleensä vareissa ei kantta olekkaa, paisi pösöissä(voi olla joissain muissakin).on vain liukulevy, jolla rullat pysyvät kupissa.