Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.8.2005 15:14

No joo, enpä taas tiedä sitä viritysastetta mutta olen kuullut että se on pirteä. Mutta jos pitää päästä kunnolla vauhtiin niin kyllä se Compressor on se ainoa oikea.

14.8.2005 16:09

melda kirjoitti:Jetforcen 125cc malli varmaan kulkee ihan iloisesti jos on ruiskukone. Vielä siihen nelitahtisuus niin on myös bensapihi :)

Ps. Kiva putki jollain http://www.blarer-motos.ch/images/occas ... ektion.JPG


Minä oon tollasella ajanu ja sen voin sanoa että nuhapumppu se on :D

14.8.2005 19:37

Pääsitkö huippuja testaamaan?

15.8.2005 16:35

Paljonkos ajelee vakiona tankilisella?

15.8.2005 17:02

No kun se vie sen 2,5l/100 km ja tankki on 8 l, niin kyllä sillä karvan päälle 300 km pääsee.

16.8.2005 0:21

juu...hieno peli...mutta ei mistään ketterimmästä päästä.Mutta ei sen tarvikkaan olla, jos ei niin kikkaile tai tee jotain kakkarinkejä.. ;) Mutta hieno se on!!

16.8.2005 20:37

Kertokaa millaset kuristukset -05 peugeot jetforce c-techissä on? Kaverilla on sellanen ja sitten käytiin kattoon se kuvallinen prikanpoisto ohje peugeoteille nii ei sieltä mitää prikkaa tai mitää vastaavaa löytyny ku katottii sinne rullakuppii

17.8.2005 10:05

FleXu kirjoitti:Pääsitkö huippuja testaamaan?


juu... sadan jälkeen kiihtyminen on etana maista.. mittarin mukaan se meni semmosen 110...

tää on siis se 4t ruisku 125cc...

17.8.2005 15:33

Kertokaahan miten se gameboylla tai tietokoneella viritys oikeen onnistuu? Ja saako siihen sitten miten helposti jonkun rajoittimen laitettua. Kuulin vähän juttua että kisaohjelmalla saisi huippuja nostettua satasen pintaan, pitääkö paikaansa?

17.8.2005 16:15

[ot5o] kirjoitti:Kuulin vähän juttua että kisaohjelmalla saisi huippuja nostettua satasen pintaan, pitääkö paikaansa?

Ehkä mittariin

17.8.2005 16:36

Kalja89 kirjoitti:
[ot5o] kirjoitti:Kuulin vähän juttua että kisaohjelmalla saisi huippuja nostettua satasen pintaan, pitääkö paikaansa?

Ehkä mittariin


Jos sinulla ei ole mitään tietoa oliko pakko vastata?

17.8.2005 18:09

No ei ne kisaohjelmat ainakaan ditekissä ja nrg:ssä nosta huippuja ku ~5-10kmh ni tuskimpa jetikka semmosella menee lähellekkään 100

17.8.2005 19:09

Eino^^ kirjoitti:Kertokaa millaset kuristukset -05 peugeot jetforce c-techissä on? Kaverilla on sellanen ja sitten käytiin kattoon se kuvallinen prikanpoisto ohje peugeoteille nii ei sieltä mitää prikkaa tai mitää vastaavaa löytyny ku katottii sinne rullakuppii

17.8.2005 21:29

No ihan se Pösön perusmotti siinä minun mielestäni on. Eli sama mitä muissakin Pösöissä, esim. Faitti, Vivacity... Olen kuullut itsekin että 05-Pösöissä tuo prikka on toteutettu taas jollain uudella ja ihmeellisellä metodilla, mutta enempää en osaa kertoa.

21.8.2005 21:05

Njoo, Jetti on nyt kolmatta kesää alla, ja hyvä pelihän tämä on ollut, lukuun ottamatta niitä alun pikkuvikoja. Tässä vähän vinkkiä virittämiseen: http://www.jet-force.net/tips/tips_entdrosseln.htm

Omani ajattelin pistää tässä lähiaikoina myyntiin, että jos kiinnostusta löytyy, niin pistäkäähän tarjouksia ;)