Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Peugeot Jetforce

27.5.2005 18:30

En löytäny kys. skootteria koskevaa aihetta joten tein uuden. Onkos hyväkin skodu?

Re: Peugeot jetforce

27.5.2005 19:53

melda kirjoitti:En löytäny kys. skootteria koskevaa aihetta joten tein uuden. Onkos hyväkin skodu?

No hinnan perusteella ainakin on hyvä. Yhellä tutulla on Peugeot Jet-Force suoraruiskukoneella, ja melko jämerä peli tuntuu olevan..

27.5.2005 20:01

On se jämäkkä ja tyylikäs ja nyttemmin on viatkin kai korjattu. Alunperin minunkin piti hommata tuollainen, mutta lopulta hinta-laatu-suhde olikin mielestäni keskinkertainen, viat kalvoivat mieltä ja kiihtyvyys vakiona osoittautui suihkulle kehnohkoksi. Mutta hyvä skode se kylläkin on.

27.5.2005 20:17

Toi jetukka on mun mielestä vaan hullun iso/pitkä

29.5.2005 16:15

ajo asento on paras! ainakin mulle ku oon 187cm pitkä niin kaikki muut ovat oikeestaan liian pieniä. ei se kihtyvyys nyt niin huono oo ku oon voittanu -04 ditechin iha pystyyn ja -05 kans menee tasaan. ja mielestäni ulkonäkö on hieno. jos joutuisin ostamaan uuden niin ostaisin ehottomasti jet forcen tai piaggio purejetin(koska tämä on kevyesti äkäisin)..

29.5.2005 23:21

meinaatko, että NRG on kovin mikä on?

Olen samaa mieltä ;)

30.5.2005 12:12

jonez kirjoitti:ajo asento on paras! ainakin mulle ku oon 187cm pitkä niin kaikki muut ovat oikeestaan liian pieniä. ei se kihtyvyys nyt niin huono oo ku oon voittanu -04 ditechin iha pystyyn ja -05 kans menee tasaan. ja mielestäni ulkonäkö on hieno. jos joutuisin ostamaan uuden niin ostaisin ehottomasti jet forcen tai piaggio purejetin(koska tämä on kevyesti äkäisin)..
nooh itte keppasin -03:sella ditekillä jetforcen aika nätisti että ei se mikää huippu ollu kiihtyy ;)

30.5.2005 13:41

tosta kiihtyvyydestä, niin TM:än numerossa 11/4 Peugeot Jetforce -04 kiihtyy 0-100m 11,0sek(loppunopeus 43km/h), kun taas -04 Ditech saman matkan 10,7sek(loppunopeus 44km/h). ;)

30.5.2005 14:27

noppa kirjoitti:tosta kiihtyvyydestä, niin TM:än numerossa 11/4 Peugeot Jetforce -04 kiihtyy 0-100m 11,0sek(loppunopeus 43km/h), kun taas -04 Ditech saman matkan 10,7sek(loppunopeus 44km/h). ;)
noi ei muistaakseni iha noin menny.. sen mukaan jet force oli ainoa joka ei päässy 45 ja muut pääsi.. ja sen mukaan ditech oli aika rutkasti äkäsempi.. mut ne olivat tuliteriä, ei sisään ajettuja skodeja..

nooh itte keppasin -03:sella ditekillä jetforcen aika nätisti että ei se mikää huippu ollu kiihtyy
no ainaki minun vehe voittaa -03 ditechin! muista en sit tiiä mut eiköhän nuo ole aika samanlaisia...

30.5.2005 14:36

jonez kirjoitti:
noppa kirjoitti:tosta kiihtyvyydestä, niin TM:än numerossa 11/4 Peugeot Jetforce -04 kiihtyy 0-100m 11,0sek(loppunopeus 43km/h), kun taas -04 Ditech saman matkan 10,7sek(loppunopeus 44km/h). ;)
noi ei muistaakseni iha noin menny.. sen mukaan jet force oli ainoa joka ei päässy 45 ja muut pääsi.. ja sen mukaan ditech oli aika rutkasti äkäsempi.. mut ne olivat tuliteriä, ei sisään ajettuja skodeja..
sanoinko viestissäni että meni 45km/h? ;) ja toi on varmaa tieto, koska katsoin juuri tuosta numerosta.

30.5.2005 18:15

täälläpäin on tuollainen ihan uusi jetforce kaasari koneella ( uusi C-TECH moottori), vaikuttaa pirun paljon paremmalta koneelta mitä vanhat pösön tekeleet, joista ei saanut mitään iloa ulos.
Konetta on piristetty sopivasti 22mm kaasarilla ja Leovincen rr putkella, lähtevyydestä on paha sanoa mitään, mutta huippuja kelaa sen 85 oikeata.

30.5.2005 21:24

Höh, eikös tuo uusi ja eroottinen C-tech kone ole lainattu Pösön muista malleista, joten ei se mitenkään mullistava ole/pitäisi olla.

2.6.2005 9:15

Jetforce vois muuten olla hyvä mutta yksi paha tekijä, siinä on AJOTIETOKONE!!! se rekisteröi ajetut nopeudet ja sitten jos oot virittäny niin huollossa voi ottaa itteensä siitä...

Tai no ei se ole paha jos ei viritä. Minä en ainakaan viritä ikäkuuna päivänä!!! :(

2.6.2005 9:28

On kyllä tosi kusinen jos jetikassa tosiaan on tollanen se ajotietokone.. :|

2.6.2005 9:32

Ainakin olen kuullut niin, mutta se on kuulopuhetta joten ei välttämättä ole ilman "lapinlisää"...