Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

3.2.2009 21:57

-k4n1- kirjoitti:
MIGES kirjoitti:Kertokaapa mitä pitäis tehä, ku lähen ajamaa ni toimii ihan hyvin, mutta sitte ku pääsen ekaan risteykseen jossa löysään kaasua niin sen jälkeen kun yritän taas lähteä liikkeelle ni mopo sanoo:BOAAA ja meinaa sammua. Ja sen jälkeen kaasua pitää pumpata jonkun aikaa taas että kierrokset nousee. Ja tätä hyytymistä tapahtuu sitten sen jälkeen joka risteyksessä ainakun kaasusta päästää irti. Mutta mopo toimii suht normaalisti kuitenkin silloin kun vauhtiin pääsee.(ehkä kulkee vähän hiljempaa mitä ennen).
Toi vivacity on siis ihan vakio ja 6200km ajettu. Tota booaamista on ollu ehkä noin. 1 viikon ajan.
Ja sitte ku tänää lähin koulusta ni jouduin työntää sitä paskaa tuolla lumihangessa jonku 5km, ku ei sillä pystyny ajaa ku noin. 200 metriä parhaimmillaan ja aina se sammu. :x Käyntii se lähti kyllä, mutta ei sietäny oikee kaasua ja välillä se ei ees pysyny käynnissä tyhjäkäynnillä. Ajamaa pysty kyllä silloin tällöin, mutta vähän matkaa. :( Johtuskoha toi vika liian pienestä suuttimesta, paskaa suuttimessa vai mistä?? :roll:
Kertokaa jotain vinkkejä!

siltä kyllä vähä kuulostais että isompaa suutinta tarvis. koita ny sillä ensin ja varmasti auttaakin :)




meillä taitaa olla yhteinen ongelma!. mutta silloin kuin booaa niin pysyy kuitenkin tyhjäkäynnillä ja kohta lähtee eteenpäin. mulla toimii silleee et lähen pihasta suoraan 4km pitkälle suoralle huuattaa ni toimii jotenkin. vikana varmaan suutin. mulla toimii parhaiten kun on ollut yön lämpimässä.

6.2.2009 16:57

gilera-tg kirjoitti:
-k4n1- kirjoitti:
MIGES kirjoitti:Kertokaapa mitä pitäis tehä, ku lähen ajamaa ni toimii ihan hyvin, mutta sitte ku pääsen ekaan risteykseen jossa löysään kaasua niin sen jälkeen kun yritän taas lähteä liikkeelle ni mopo sanoo:BOAAA ja meinaa sammua. Ja sen jälkeen kaasua pitää pumpata jonkun aikaa taas että kierrokset nousee. Ja tätä hyytymistä tapahtuu sitten sen jälkeen joka risteyksessä ainakun kaasusta päästää irti. Mutta mopo toimii suht normaalisti kuitenkin silloin kun vauhtiin pääsee.(ehkä kulkee vähän hiljempaa mitä ennen).
Toi vivacity on siis ihan vakio ja 6200km ajettu. Tota booaamista on ollu ehkä noin. 1 viikon ajan.
Ja sitte ku tänää lähin koulusta ni jouduin työntää sitä paskaa tuolla lumihangessa jonku 5km, ku ei sillä pystyny ajaa ku noin. 200 metriä parhaimmillaan ja aina se sammu. :x Käyntii se lähti kyllä, mutta ei sietäny oikee kaasua ja välillä se ei ees pysyny käynnissä tyhjäkäynnillä. Ajamaa pysty kyllä silloin tällöin, mutta vähän matkaa. :( Johtuskoha toi vika liian pienestä suuttimesta, paskaa suuttimessa vai mistä?? :roll:
Kertokaa jotain vinkkejä!

siltä kyllä vähä kuulostais että isompaa suutinta tarvis. koita ny sillä ensin ja varmasti auttaakin :)




meillä taitaa olla yhteinen ongelma!. mutta silloin kuin booaa niin pysyy kuitenkin tyhjäkäynnillä ja kohta lähtee eteenpäin. mulla toimii silleee et lähen pihasta suoraan 4km pitkälle suoralle huuattaa ni toimii jotenkin. vikana varmaan suutin. mulla toimii parhaiten kun on ollut yön lämpimässä.



Mun pösössä oli bensahana paskana, se vaihettii ni alko pelittää. :)

6.2.2009 17:10

gilera-tg kirjoitti:
-k4n1- kirjoitti:
MIGES kirjoitti:Kertokaapa mitä pitäis tehä, ku lähen ajamaa ni toimii ihan hyvin, mutta sitte ku pääsen ekaan risteykseen jossa löysään kaasua niin sen jälkeen kun yritän taas lähteä liikkeelle ni mopo sanoo:BOAAA ja meinaa sammua. Ja sen jälkeen kaasua pitää pumpata jonkun aikaa taas että kierrokset nousee. Ja tätä hyytymistä tapahtuu sitten sen jälkeen joka risteyksessä ainakun kaasusta päästää irti. Mutta mopo toimii suht normaalisti kuitenkin silloin kun vauhtiin pääsee.(ehkä kulkee vähän hiljempaa mitä ennen).
Toi vivacity on siis ihan vakio ja 6200km ajettu. Tota booaamista on ollu ehkä noin. 1 viikon ajan.
Ja sitte ku tänää lähin koulusta ni jouduin työntää sitä paskaa tuolla lumihangessa jonku 5km, ku ei sillä pystyny ajaa ku noin. 200 metriä parhaimmillaan ja aina se sammu. :x Käyntii se lähti kyllä, mutta ei sietäny oikee kaasua ja välillä se ei ees pysyny käynnissä tyhjäkäynnillä. Ajamaa pysty kyllä silloin tällöin, mutta vähän matkaa. :( Johtuskoha toi vika liian pienestä suuttimesta, paskaa suuttimessa vai mistä?? :roll:
Kertokaa jotain vinkkejä!

siltä kyllä vähä kuulostais että isompaa suutinta tarvis. koita ny sillä ensin ja varmasti auttaakin :)




meillä taitaa olla yhteinen ongelma!. mutta silloin kuin booaa niin pysyy kuitenkin tyhjäkäynnillä ja kohta lähtee eteenpäin. mulla toimii silleee et lähen pihasta suoraan 4km pitkälle suoralle huuattaa ni toimii jotenkin. vikana varmaan suutin. mulla toimii parhaiten kun on ollut yön lämpimässä.



Heh, teidän kaasuttimet jäätyy. Koittakaa ohjata niille lämmintä imuilmaa tai pistäkää jäänestoa tankkiin :) Katsokaas kun pysähdytte niin kaasari saa lämmintä ilmaa kun ajoviima ei jäähdytää, mutta kun lähdette liikkeelle se viilenee taas liikaa.

6.2.2009 20:24

Jaa no mulla ei ainakaa sinol auttanu. Ja se vika oli tosiaan siinä bensahanassa ku alipaine ja bensaletkusta tuli molemmista bensaa.

6.2.2009 20:36

MIGES kirjoitti:Jaa no mulla ei ainakaa sinol auttanu. Ja se vika oli tosiaan siinä bensahanassa ku alipaine ja bensaletkusta tuli molemmista bensaa.


Okei, itel vaa takkuili pakkasella sen takia, mutta joo voi olla vika bensahanassakin.

viri osaa

9.2.2009 21:35

mul löytyis pösöö viri palikkaa, 70cc forte ajettu 300-400 km,sit turbokitin putki,17.5 kaasutin,malossi multivari ja kewlar hihna, ottakaa yhteyttä jos kiinoostaa

12.2.2009 22:10

Kummat suuttimet käy pösöihin http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... timet.html
Groot vai klein :roll:

16.2.2009 14:47

NosSami kirjoitti:Kummat suuttimet käy pösöihin http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... timet.html
Groot vai klein :roll:


Pösöissähän on Gurtnerin kaasarit. Eli ei kummatkaa noista. Ainakaan ilman muokkausta.

17.2.2009 12:12

löytyis viripyttyjä ja vakio pyttyjä :) myös muut koneen osat . --> kysy :P

18.2.2009 22:28

Kui saatanan laiskoi nää vivat oikee on? Meinaa on kaikki kurit pois ja silti menee mittarii joku alle 70? :| . Muuta menee pelkkä prikka pois jo ohi :P

19.2.2009 19:12

Mistä saa gurtnerin suuttimia ? Ja mikä on vakiorullien paino ?

19.2.2009 19:28

edeee kirjoitti:Mistä saa gurtnerin suuttimia ? Ja mikä on vakiorullien paino ?

9grammaa on vakiorullien paino! ;)

20.2.2009 0:08

NosSami kirjoitti:
edeee kirjoitti:Mistä saa gurtnerin suuttimia ? Ja mikä on vakiorullien paino ?

9grammaa on vakiorullien paino! ;)


Ja suuttimia saa täältä ja täältä ainakin.

21.2.2009 0:27

Mitä suutinta kannattas lähtee laittelee ku on leovincen tehari ja prikka pois ?

21.2.2009 11:53

edeee kirjoitti:Mitä suutinta kannattas lähtee laittelee ku on leovincen tehari ja prikka pois ?


Isompi..........