Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.1.2006 21:02

käy suoraan.

30.1.2006 21:05

Tarviikos kytkimen jousia vaihtaa jäykemmiks tai jotain?

30.1.2006 23:05

Pösötin kirjoitti:Tarviikos kytkimen jousia vaihtaa jäykemmiks tai jotain?


Kyllähän ne teharin kanssa kannattaa vaihtaa jäykempiin.

31.1.2006 23:23

Kannattaisiko hankkii viritysvariaattori ja hitsata hukkaputki umpeen vai ottaa prikka pois ja ostaa tehari? Mulla on pulma et kumman ostan... Ja erooko joku halpa tehari tehoilta paljoo vakioputkesta josta on hukkis hitsattu? Onko kukaa laittanu tääl kierrosten rajotinta vivacityy?

1.2.2006 16:40

Ehdottomasti prikka pois ja teharia kehiin. Pösön vakiovari on ihan hyvä, ei ole tarvetta virivarille. Ellei se vakio sitten ole paskana.

Ja kyllä, halvimmatkin teharit on varsin erilaisia kuin vakioputki. Joku vaikkapa Tecnigas Next-R + säätöosat tekee noin 150¤, tuo on jo varsin hyvä vakiopytylle. Tässä ratkaisussa myös se hyöty, että sulle jää vakioputki koskemattomaksi, jos sattuu joskus tulemaan tarvetta.

domino kaasukahvan muovi osa

9.2.2006 20:03

onko kellään tietoo saako tollasta osaa mistää uutta!
elikkäs se muoviosa jossa on kaasuvaijeri kiinni??

Re: domino kaasukahvan muovi osa

9.2.2006 20:12

Turbo Peugeot kirjoitti:onko kellään tietoo saako tollasta osaa mistää uutta!
elikkäs se muoviosa jossa on kaasuvaijeri kiinni??



Melkein kaikista mp-liikkeistä saa noita, tosin niissä ei ole tota sähköstarttinappulaa :/

9.2.2006 20:16

maahantuojalta kun kyselet niin varmasti saat mopoosi sopivan kaasukahvan

9.2.2006 20:17

ok hyvä tietää!

Suutin kysymys

10.2.2006 5:50

68CC, pakoputken hukkaputki hitsattu tukkoon ja pilli putken päästä on katkaistu pois. Vakio kaasariin varmaan tarttis suurempaa suutinta kokeilla. Mitä kokoa suosittelette.

Re: Suutin kysymys

10.2.2006 15:43

jsulosuo kirjoitti:68CC, pakoputken hukkaputki hitsattu tukkoon ja pilli putken päästä on katkaistu pois. Vakio kaasariin varmaan tarttis suurempaa suutinta kokeilla. Mitä kokoa suosittelette.


tarvitset teharin

10.2.2006 16:42

Ehkä isompi kaasarikin olisi ihan tarpeellinen...

12.2.2006 14:50

Eikös tässä Silversport mallissa ole parempi vakio putki kuin muissa malleissa? Esim n50:sessä ja Sportlinessähän on tavallinen katalysaattori "pilliputki" mut Silversportissa on tommonen käyrä niinkuin uudemmissa Speedfighteissakin. Ainakin paljon tehokkaampi on Silversport vakiona kuin muut Vivacity mallit, en tiiä sit johtuuko putkesta mut luulisin ainakin niin.

12.2.2006 15:02

Pösötin kirjoitti:Eikös tässä Silversport mallissa ole parempi vakio putki kuin muissa malleissa? Esim n50:sessä ja Sportlinessähän on tavallinen katalysaattori "pilliputki" mut Silversportissa on tommonen käyrä niinkuin uudemmissa Speedfighteissakin. Ainakin paljon tehokkaampi on Silversport vakiona kuin muut Vivacity mallit, en tiiä sit johtuuko putkesta mut luulisin ainakin niin.

no enpä tiedä onko toi silversport nyt niin hirveän tehokas verrattuna muihin vivacityihin.

12.2.2006 15:17

No ainakin kun kaikki sanovat että Vivacity ei kiihdy vakiona minnekkään ja olen kyllä nähnytkin että ei kiihdy mutta kyllä ainakin minun Silversport kiihtyy vakioksi todella hyvin ;) Jostain olen kuullut että tossa käyrässä vakioputkessa olis 1 kuristus vähemmän kuin tavallisessa katalysaattori putkessa... Korjatkaa jos olen väärässä!