Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

17.1.2006 17:50

miten kaasuvaijeri liittyy autom. ryyppyyn? :)

btw. miten niin toisessa on ja toisessa ei?

17.1.2006 19:53

Eise liitykkään, mutta ihan sama

17.1.2006 21:32

toihan on pieni omaisuus kun uusii kaasuvaijerin...

20.1.2006 15:44

Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.

20.1.2006 15:52

kulkee ~72kph oma yksilöni siis, ja kiihtyvyys on hyvä kurittomaksi laiteeksi ;)

20.1.2006 17:16

Pösötin kirjoitti:Onko jollain teistä kuriton pösö? Mitenkä kulkee ja kiihtyy? Mulla on vakio ja kulki isoveljen (90kg) alla ylämäkeen talvella kesärenkailla yli 50km/h nii aika hyvin vääntää ja kulkee.


ai mittariin??

20.1.2006 19:20

ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.

20.1.2006 21:57

Pösötin kirjoitti:
ai mittariin??
Juu. Eihän se oikeaa nopeutta ole mutta kuitenkin saman verran kuin tasasella kulkee.


Kuhan kysyin vaan... siinähän on sitten ihan hyvin vääntöö ku menee tasasella saman verran.

20.1.2006 23:00

Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?

21.1.2006 12:37

se vaihtelee niinkuin muissakin pösöissä väli on 50-60

25.1.2006 21:59

Pösötin kirjoitti:Mikä on muuten Vivacityn pääsuuttimen koko vakiona?
55. ainakin mun silver sportis. 60-62 käytin teharin kanssa.

vivacity kulkemaan

26.1.2006 14:42

kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?

Re: vivacity kulkemaan

26.1.2006 16:26

__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?



hitsata hukkaputki

Re: vivacity kulkemaan

26.1.2006 16:51

tecro kirjoitti:
__Vilzu__ kirjoitti:kertokaan nyt hyvät ihmiset et miten saan ton laiskan pököttimen vähä ruudikkaammaksi? kannattaako tukkia hukkaputki vai ostaa tehari? ku ei oo kauheesti rahaa pistää virittämiseen. eli mitäs mun kannattas tehä prikan poiston jälkee, suht edullista?



hitsata hukkaputki


No eipä se teharikaan mikää hirmusen hintava ole, reilulla sadalla eurolla saa jo vakiopytylle varsin sopivan putken. Ja sillä saisi sentään kivasti tehoa. Ja myös se plussa, että vakioputki jäisi koskemattomaksi.

26.1.2006 19:28

Lisäksi kunnollinen tehoputki antaa paremman suorituskyvyn kuin kuristamaton vakioputki. Tosin kaiken hyödyn saamiseksi vari ja kaasutin on saatava sopiviin säätöihin, eli rullia ja pääsuuttimia kannattaa tilata putken kanssa. Toimituskuluineen putkelle, rullille ja suuttimelle tulee hintaa sellaiset 150e, mutta suhteessa sijoitettuun rahasummaan saa ihan mukavan suorituskyvyn. Lisäksi putken voi tietysti myydä, jos joskus myyt mopon vakioputkella varustettuna.