Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

16.4.2009 23:48

myykää vivacityn vanteet mulle :D

22.4.2009 21:25

http://www.nettimoto.com/761235 Ostakaas pois ;)
Sry OT

23.4.2009 18:29

Morjens !

Hetki siit viimeeks ku tääl jotai settii heitin, mutta ukon asialla olen.

Elikkä ostettii tos hetki sit vivari ja nyt se pitäis saaada kulkemaa sen 60km/h. Kuriton putki vai prikat pois ? Vai kummatki ? :D

Kiitos !

23.4.2009 22:59

SumoSimo kirjoitti:Morjens !

Hetki siit viimeeks ku tääl jotai settii heitin, mutta ukon asialla olen.

Elikkä ostettii tos hetki sit vivari ja nyt se pitäis saaada kulkemaa sen 60km/h. Kuriton putki vai prikat pois ? Vai kummatki ? :D

Kiitos !

Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja ;)

27.4.2009 0:00

http://www.motot.net/talli/lisannyt.php?id=53572

Siitä hyviä osia halvalla vivaan ;)

29.4.2009 14:54

Myynnis nytte tollane turbokit mis lukee änkässä tkr, ajettu alle 100km ja maalattu mustaksi juuri ja villat vaihdettu.. alunperin peugeot speedfightissä kaverilla mut ite sain sopimaan yhdellä laattaraudan palalla mihi porasin kaks reikää.. yv saa laittaa jos jotakuta nyt heräs kiinnostus. turun alueel voi tulla kattomaan kotiiki :D

2.5.2009 11:14

Kuinka kevyet rullat viittis laittaa kun prikka on irti ja vakiorullat 9g. Kannattaako laittaa isompi suutin rullien vaihtamisen jälkeen? :|

2.5.2009 22:59

skrööderi kirjoitti:Kuinka kevyet rullat viittis laittaa kun prikka on irti ja vakiorullat 9g. Kannattaako laittaa isompi suutin rullien vaihtamisen jälkeen? :|

Älä vaihda kumpaakaan.

Peugeot Vivacity

3.5.2009 1:30

kiihtyvyyttä olis mukava saada lisää..

3.5.2009 9:54

skrööderi kirjoitti:kiihtyvyyttä olis mukava saada lisää..


Hommaa tehoputkula! ;)

3.5.2009 17:59

zaaro kirjoitti:Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja ;)
No menin hankkimaa nyt hukattoman putken. Onko jossain kuvia miten tää levy otetaa sielt pois ? Revin kuitenki jotai väärää pois, kun vareista ei oo kokemusta yhtään. Ja minkälaista suutinta kannattais laittaa kiinni ? Kiitoksia ! :)

3.5.2009 20:22

SumoSimo kirjoitti:
zaaro kirjoitti:Kyllä melkein teharin saat laittaa että 60km/h saat menemään jä näissä on semmonen kurilevy ei prikkoja ;)
No menin hankkimaa nyt hukattoman putken. Onko jossain kuvia miten tää levy otetaa sielt pois ? Revin kuitenki jotai väärää pois, kun vareista ei oo kokemusta yhtään. Ja minkälaista suutinta kannattais laittaa kiinni ? Kiitoksia ! :)


Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois. ;)

3.5.2009 21:11

T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois. ;)
Kiitos ! No yritän huomenna katella sitä, mut jos tosiaa jollain on jonkun näkösiä kuvia siitä levystä, niin olis tosi jees ! Mutta luulen että pärjään ! :) mutta ainaha sitä saa luulla... Löysin tälläsen linkin: viewtopic.php?f=69&t=27200 eli onko vivassa tollaset ? Kiitos !

3.5.2009 22:20

SumoSimo kirjoitti:
T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois. ;)
Kiitos ! No yritän huomenna katella sitä, mut jos tosiaa jollain on jonkun näkösiä kuvia siitä levystä, niin olis tosi jees ! Mutta luulen että pärjään ! :) mutta ainaha sitä saa luulla... Löysin tälläsen linkin: viewtopic.php?f=69&t=27200 eli onko vivassa tollaset ? Kiitos !

Juurikin tuota jälkimmäistä käytin itse on todella tarkka selostus ja hyvä pitää auki kokoajan kun varia ekaa kertaa availee. ;)

3.5.2009 22:38

zaaro kirjoitti:
SumoSimo kirjoitti:
T_eme kirjoitti:Se "rikka" on semmonen kämmenen kokonen levy siellä etuvarissa kiinni kolmella pultilla. Ja 70 suutin on hyvä, vakioputsarilla menee, mut voi ottaa se etummaisen osan putsarista pois. ;)
Kiitos ! No yritän huomenna katella sitä, mut jos tosiaa jollain on jonkun näkösiä kuvia siitä levystä, niin olis tosi jees ! Mutta luulen että pärjään ! :) mutta ainaha sitä saa luulla... Löysin tälläsen linkin: viewtopic.php?f=69&t=27200 eli onko vivassa tollaset ? Kiitos !

Juurikin tuota jälkimmäistä käytin itse on todella tarkka selostus ja hyvä pitää auki kokoajan kun varia ekaa kertaa availee. ;)
Noni, loistavaa ! Pitää huomenna käydä kimppuun :D Veikkaan et tulee hiukan ongelmia, kun en pulttipyssyä omista :S