Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

17.12.2008 21:23

-viille kirjoitti:
a7x- kirjoitti:

Öljyt valuivat männän alapuolelta.



Pierase öljytankkii nii saattaa toimii.. mul ainaski toimi.



Aa, Oke!! :lol:

17.12.2008 23:40

Otappas penkki irti ja kato että letku on varmati kaasarissa kii. Iteltä on kerran irronnut. Oisko muuten kellään tarvetta heron täysin ehyelle 5000km ajetulle alakerralle? johon siis pytty kii ja kovaa ajoa... Pytyn ja männänkin saa mukaan ja vakioputken. Variaattorissa kevyemmät rullat ja prikka pois ja putkea käytetty auki ja otettu ylimäärästä pois kuitenkaan ääniä kasvattamatta. kaikki nuo ni sanotaanko nyt 80e. Ei pitäs olla paha hinta vähän ajetusta alakerrasta. Niin ja mäntä on viime kesänä vaihdettu ja siitä on toista helmaa vähän lyhennetty ja pytystä imua ja pakoa viilattu isommaksi. Niin ja kone ja varikoppa maalattu sinisellä mutta maalipinta aika huono... Itselle tulossa tuohon projekti heroon toista konetta(ehkä nestekone).

18.12.2008 15:00

Oli kiinni kaasarissa, mutta irronnut sylinteristä( tai jostai sielt) :D Kattelin vaa että se letkuha oli iha löysänä, ja sit vedin sen vittuu, ni se ei ollu ees kii!

23.12.2008 17:27

Sepä harmi. Sun skoba rikki ei sitä pysty enää korjaa! kannattaa ostaa uus.. :lol:

15.1.2009 14:44

-viille kirjoitti:
a7x- kirjoitti:
Öljyt valuivat männän alapuolelta.


Pierase öljytankkii nii saattaa toimii.. mul ainaski toimi.


hullua kyllä - tuo konsti auttaa!

vuoto aiheutuu öljyletkussa 10cm ennen kaasaria olevasta messinkisestä paineventtiilistä. sen idea on estää öljyn valuminen kaasariin pyörän seisoessa. mutta alkaa helposti vuotamaan eikä uutta saa varaosana.

sain omani toimimaan kun puhalsin sinolilla paakut pois sisältä.
mutta onko kellään ideaa, miten koko palikasta voisi luopua?

Takavariaattori?

20.1.2009 23:29

Kuinka takavariaattorin saa irrotettua, kun ei näytä lähtevän samalla lailla kuin esim. piaggiossa tai apriliassa

11.2.2009 18:53

Onko kellään tarvetta heron osille? olis myynnisä paperillinen runko,vanteet,tanko,kone katteita ja kaikkeem uuta

25.2.2009 15:20

sama homma osina myytävänä -02 hero :)

25.2.2009 15:22

isoo-jii kirjoitti:Kuinka takavariaattorin saa irrotettua, kun ei näytä lähtevän samalla lailla kuin esim. piaggiossa tai apriliassa



kyllä se lähti kun antoi rauta kankea vähän :)

8.3.2009 15:13

tietääkö kukaan mistä sais Heroon semmoset crossirenkaat?

23.3.2009 22:35

Saako mistään Heroon multivaria, yli 50cc pyttyjä sun muita osia mitä tarvitaan pytyn vaihtoon ja kertokaa nyt saatana mihin se sähkönen rajotin kiinnitettän cdi:hin?

15.4.2009 13:48

mikä mahtaa olla hero puchissani vikana kun ajelin tuossa yks päivä ja tulin tähän pihaan niin sammui ihan yhen äkin eikä lähde enään käyntiin ja kipinäkin katosi

15.4.2009 19:40

Kuinka paljon teiän herot kulkee?? Saako kulkee yli 60 kymppii kovin helposti? Ois kiva tietää, ku itellä prikka pois ja kulkee jotai 55 suunnillee...

kilpi

19.4.2009 14:41

Miten sais rekisterikilven kiinni siihen keskelle takakatetta, kun on ottanut takalokasuojan pois? Tällä hetkellä kilpi on väliaikaisesti kiinni toisessa lokasuojan ruuvi reiässä... Neuvokaa, kiitos :)

30.4.2009 2:13

jaaha kirjoitti:Saako mistään Heroon multivaria, yli 50cc pyttyjä sun muita osia mitä tarvitaan pytyn vaihtoon ja kertokaa nyt saatana mihin se sähkönen rajotin kiinnitettän cdi:hin?


ei oo sähköistä rajointinta
pyttyjä väittävät isot pojat saavan bike-servicestä.taikka ulkomailta..
multivaria tuskin tarttet vakiokamoilla
that´s it