Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

8.9.2008 17:26

Täältäkin löytyy yksi ylpeä omistaja! 2003 vuosimallia on tuo omani. Jäänyt aika vähälle ajolle kun tuon papikan hommasin... Onkos tässä kuristuksia muualla kuin imupuolella?

8.9.2008 17:42

Pappis79 kirjoitti:Täältäkin löytyy yksi ylpeä omistaja! 2003 vuosimallia on tuo omani. Jäänyt aika vähälle ajolle kun tuon papikan hommasin... Onkos tässä kuristuksia muualla kuin imupuolella?


Variaattorista löytyy prikka. Lisää nopeutta noin 10km/h.

8.9.2008 20:56

missä vika ku ilmansuodattin on öljyssä. Ja onko se heron prikka siin hihnan alla se pitkä juttu?
Viimeksi muokannut jaaha päivämäärä 14.9.2008 12:07, muokattu yhteensä 4 kertaa

9.9.2008 8:37

Natuski kirjoitti:Variaattorista löytyy prikka. Lisää nopeutta noin 10km/h.


Kiitoksia, pitänee purkaa pois kun jaksaa...

14.9.2008 14:37

mitä rullia suosittelette kun winnerist on otettu prikka pois

APUUVA!!

22.9.2008 18:19

Eli mulla on nyt sellanen onglema että etujarrusta puuttuu jarru vaijeri ja taka jarrusta kahva (olen ratkaissut sen silleen että etujarrun kahvan laitoin takajarrun kahvan tilalle) mutta nyt tarvis jostain saada ostettuu uus etujarrun jarruvaijeri ja takajarrun jarrukahva kun kaverille oon myymässä tätä kyseistä mopoa ja ostamassa parempaa tilalle. (vaikka ei winneri mikään paska vehje ole) mutta kuitenkin tietääkö kukaan mistä saisi nämä kyseiset osat???????

22.9.2008 18:25

http://www.bikeservice.fi/

Sivuilta löytyvään numeroon soittoa, pitäisi löytyä.

23.9.2008 14:30

jaaha kirjoitti:missä vika ku ilmansuodattin on öljyssä. Ja onko se heron prikka siin hihnan alla se pitkä juttu?

Mikä ihme siinä on ettei ihmiset lue tätä threadia vaan kysyvät joka sivulla samaa asiaa... JAAHA otappa ja katso edelliselle sivulle jossa kerroin mistä tuo öljyyminen johtuu.

23.9.2008 16:53

selvä TRANSSI

22.11.2008 14:30

Onkos muilla ollut sellaista ongelmaa, että Winner alkaa muutaman kilometrin ajamisen jälkeen ikäänkuin "puutumaan"? Tätä esiintyy vain jos ajaa suht reippaalla kaasukädellä tasaista nopeutta, kierrokset alkaa laskea ja veto loppuu, sitten kun löysää kaasun pois ja rullailee 5-10 sekuntia niin taas löytyy vetoja ihan normaaliin tapaan...

Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

7.12.2008 15:28

[Tampio] kirjoitti:
lowo kirjoitti:edit: kävisikö tämä tehari heroon: http://tmi-janikaasalainen.com/product_ ... 054d14761b


Toi on nelitahtisen putki joten ei käy. Se ei anna minkäänlaisia tehoja kakstahtiselle, Hero kun on kaksitahtinen




Mikä tehari kävisi heroon??

17.12.2008 17:46

transsi kirjoitti:
jaaha kirjoitti:missä vika ku ilmansuodattin on öljyssä. Ja onko se heron prikka siin hihnan alla se pitkä juttu?

Mikä ihme siinä on ettei ihmiset lue tätä threadia vaan kysyvät joka sivulla samaa asiaa... JAAHA otappa ja katso edelliselle sivulle jossa kerroin mistä tuo öljyyminen johtuu.



Mulla oli autotallin lattialla koko öljytankillinen öljyä! Olin ajelemassa, ja sen jälkeen vein heron talliin, ja 2 tunnin päästä oli tapahtunut näin. Onko sama kaasari vika? Ja toissapäivänä otin prikan pois... :eek:

17.12.2008 18:58

a7x- kirjoitti:
transsi kirjoitti:
jaaha kirjoitti:missä vika ku ilmansuodattin on öljyssä. Ja onko se heron prikka siin hihnan alla se pitkä juttu?

Mikä ihme siinä on ettei ihmiset lue tätä threadia vaan kysyvät joka sivulla samaa asiaa... JAAHA otappa ja katso edelliselle sivulle jossa kerroin mistä tuo öljyyminen johtuu.



Mulla oli autotallin lattialla koko öljytankillinen öljyä! Olin ajelemassa, ja sen jälkeen vein heron talliin, ja 2 tunnin päästä oli tapahtunut näin. Onko sama kaasari vika? Ja toissapäivänä otin prikan pois... :eek:


Epäilisin että öljyletku irronnu ainakin tässä jälkimmäisessä tapauksessa, jos siinä koko tankillinen oli sitä öljyä. Etukatteet irti ja letku kiinni klemmarin kanssa, itsellä irronnut myös kerran talvella.

17.12.2008 19:16

Natuski kirjoitti:
Epäilisin että öljyletku irronnu ainakin tässä jälkimmäisessä tapauksessa, jos siinä koko tankillinen oli sitä öljyä. Etukatteet irti ja letku kiinni klemmarin kanssa, itsellä irronnut myös kerran talvella.



Öljyt valuivat männän alapuolelta.

17.12.2008 20:51

a7x- kirjoitti:

Öljyt valuivat männän alapuolelta.



Pierase öljytankkii nii saattaa toimii.. mul ainaski toimi.