Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Hero Puch

5.5.2016 22:44

Tänään ajelin toisella mun Herokilla metsätietä ja yhtäkkiä kuulu BOOOO...TÖMPS!!
Tais vissiin lämpöleikata? Hetken päästä kokeilin ja kone oli jumissa. Sain sen pikkuhiljaa runtattua pyörimään ja käynnistyspoljinkin katkes siinä samassa.
Akkuahan mun mopoissa ei oo kummassakaan joten otin virtaa autonakusta ja kokeilin. Kone lähti heti käyntiin ja kävi ihan normaalisti!
Eli eikai koneelle siis käyny mitään? Luulis et männänrenkat olis ees menny tai jotain?

Re: Hero Puch

5.5.2016 23:22

Eiköhän mäntä ja sylinteri jonkinlaista vauriota tuosta ole ottaneet, eli suosittelisin lämpimästi koneen aukaisua ja vaurioiden tarkastelua. Ainahan voi toki kokeilla kuinka pitkään moottori toimii tuollaisenaan, mutta kovin pitkää käyttöikää en lupailisi ja seuraavan leipomisen yhteydessä saattaa kiertokanki ja jotain muutakin alakerrasta olla vaihdon tarpeessa.

Re: Hero Puch

8.5.2016 19:51

hei tarvisvähä apua.

minkä malliset stefat toho winnerii tarvis ??
:eek:

Re: Hero Puch

25.8.2018 19:00

Vieläkös löytyy toimivia Heroja vai onko kaikki laitettu jo lusikkatehtaalle?
Minulla on tallissa yksi Hero Winner jolla osallistutaan 4h mopoenduranceen. Mitään virityksiä ei ole viitsinyt tehdä koska koneen kestävyys arveluttaa muutenkin. Holkki on poistettu ja kytkimeen laitettu lievempää jousta.
Jos tuo kampe kestää 4h yhtä huudatusta niin luulisi että uskaltaa jopa sitten pikkuisen viritelläkin ennen seuraavia kisoja. :)