Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

27.9.2008 11:03

Nyt on uusi mittari mopossa,hieman erinlainen kuin vanha esim,kirkaampi pimeällä,bensamittari lyhyempi ja parempi nappula.nopeutta näyttää jopa vähemmän kuin gps eli ei ainakaan liiottele nopeuksia kuten yleensä mopojen mittarit. Mutta jälleen kerran sain syytä moittia tuota huoltoa.
Ensikerralla kun jotain pitää vaihtaa niin pyydän osat itselleni ja asennan itse,olivat vetäneet kaasuvaijerin ihan eripaikasta kuin se normaalisti menee,kaasukapulan kierteistä toiset paskana kun olivat väärän ruuvin pistänyt jonka vuoksi olivat päättäneet teipata kaasukapulan kiinni:D, lisäksi olivat saaneet yhdestä katteesta pienen palasen pois :paha:

27.9.2008 12:58

Moro!
Mahtaako se mittari olla tälläinen? http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/33827

27.9.2008 21:05

Kaasuvaijeri poikki tänään, lauantaiiltana... Voi vitun paskakone :paha: :paha: :paha: En haluu edes nähdä se saatan skootteri nyt :x

Mun luokkakaverin Openin mittaristo (mun ja hänen Openit on -08) on se ruma juttu missä on lyhempi bensamittari. Kyl nappula oli parempi mutta ne valomerkit oli rumia. Mutta onko se todella että se on kirkkaampi kun se "vanha mittaristo" :(?

28.9.2008 13:30

On se tuommonen ja on myös paljon kirkkaampi pimeällä.

1.10.2008 2:18

alejandr0 kirjoitti:Kaasuvaijeri poikki tänään, lauantaiiltana... Voi vitun paskakone :paha: :paha: :paha: En haluu edes nähdä se saatan skootteri nyt :x

Mun luokkakaverin Openin mittaristo (mun ja hänen Openit on -08) on se ruma juttu missä on lyhempi bensamittari. Kyl nappula oli parempi mutta ne valomerkit oli rumia. Mutta onko se todella että se on kirkkaampi kun se "vanha mittaristo" :(?
Kirjotas poika selvemmin ni sais jotai selvääkin.

6.10.2008 22:06

Olisko kellään tietoa mikä vikana gp1:ssä kun hyytyy ja sammuu ajossa ja hetken päästä lähtee taas käymään.

7.10.2008 12:17

santevil kirjoitti:Olisko kellään tietoa mikä vikana gp1:ssä kun hyytyy ja sammuu ajossa ja hetken päästä lähtee taas käymään.

Tulpan vaihto vois auttaa tuohon pulmaan. Jos mopo sammuu BOAAAmalla on kyseessä liian pieni suutin, joka löytyy jokaisesta gp1:stä! Toki kaasuttimessa voi myös olla roska tms.

Itsellä on alkanut ryyppy temmpuilemaan, toimii jos huvittaa.. Täytyy viedä huoltoon tutkittavaksi, kaikki johdot on ok.

7.10.2008 19:38

54M1 kirjoitti:
santevil kirjoitti:Olisko kellään tietoa mikä vikana gp1:ssä kun hyytyy ja sammuu ajossa ja hetken päästä lähtee taas käymään.

Tulpan vaihto vois auttaa tuohon pulmaan. Jos mopo sammuu BOAAAmalla on kyseessä liian pieni suutin, joka löytyy jokaisesta gp1:stä! Toki kaasuttimessa voi myös olla roska tms.

Itsellä on alkanut ryyppy temmpuilemaan, toimii jos huvittaa.. Täytyy viedä huoltoon tutkittavaksi, kaikki johdot on ok.


skootteri oli eilen huollossa jossa vaihdettiin tulppa ja kaasari putsattiin silti sammui taas tänään

7.10.2008 20:49

Hmmm.. Itsellä temppuili joskus kun ilmanputsarin elementti oli huonosti (sai liikaa ilmaa..)
Jos ei oo vika tossa niin multa loppuu ideat. Kysele piaggio nrg dd tai gilera runner sp (sama tekniikka) topiceissa, niissä pyörii enemmän ihmisiä kuin täällä..

12.10.2008 21:14

Ompas täällä hiljaista, ihmisten laitteet toimivat vai ajokausi jo ohi? Mittari raksuttaa joka päivä niin kauan kun lämpö pysyy plussan puolella. Nyt mittarissa jotain 6500 km :)

Uusia kuviakin laitoin tänään!
http://www.motot.net/galleria/showgallery.php?cat=39958

12.10.2008 21:53

Investoin viime syksynä talvirenkaisiin niin tulee kilometrejä pakkaskeleiiläkin rajana pidän jotain -15 astetta.Mopo on hyvin toiminu tosin ihan tässä viime päivinä alkanut pitämään isompaa ääntä jostakin pakoputken kohdasta,en tiedä olisiko reikä vai ruuvit löysällä.

13.10.2008 11:23

arppaz kirjoitti:Investoin viime syksynä talvirenkaisiin niin tulee kilometrejä pakkaskeleiiläkin rajana pidän jotain -15 astetta.Mopo on hyvin toiminu tosin ihan tässä viime päivinä alkanut pitämään isompaa ääntä jostakin pakoputken kohdasta,en tiedä olisiko reikä vai ruuvit löysällä.

Ei muuta kuin takuuseen vaatimaan uutta putkea, kuten mä tein :D

Startti ei "sahaa" vaan "suhisee" vain. Viime yönä trippi ja kello nollille itsestään. Taitaapi olla akun varaustila hiukkasen matala. Pitää latailla, kun ei kerran ajossa lataudu tarpeeksi (eilenkin joku 40km putkeen)..

13.10.2008 23:49

Mulla ilmennyt sellasta ongelmaa että ei starttaa kunnolla vaan "suhisee". Vaatii ainakin 10 käynistysyritystä kunnes lähtee..

Ps. Ostakaa! http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=88277517

14.10.2008 13:32

Tuo starrti vika johtuu siitä ratas systeemistä(pendexiksi joku sanoi)sinne on kertynyt likaa,Oon putsannu sen varmaan 10 kertaa ja toimii aina about 2 päivää ja alkaa taas tekemään sitä.Huollossa olivat tehneet saman ja huoltomies kehui kuinka se nyt toimii,no ajoin huoltoasemalle ja starttasin niin ei taaskaan toiminu :D

19.10.2008 15:17

Oma kävi tonnihuollossa, eivät sitten vaihtaneet suutinta vaikka pyysin erikseen :(

1350 mittarissa, yllättäen ei muuta vikaa kuin tuo liian pieni vakiosuutin.