Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

22.7.2008 1:51

Eikös tossa derbi gp1 racing (07) ole piaggion kone? ja mikä se tehari malli oli? leovince handmade titanium?

28.7.2008 19:55

Openissa ainakin on piaggion moottori.

28.7.2008 20:16

Mittarin johto fiksattu huollossa. Taas toimii, saa nähdä kuinka kauan.. :idea:

sd

28.7.2008 23:14

No jeeess kaasuvaijeri katkes 200 km kohdall :D

29.7.2008 0:46

Aapuuva kirjoitti:No jeeess kaasuvaijeri katkes 200 km kohdall :D

Open vai racing? mikä väri? pistä kuvia lähes neitseellisestä menopelistä :lol:

30.7.2008 0:07

Hmm.. En ole vienyt mun sköde (Open -08) hultoon vielä. Paska menee vaan 40 km/h :paha:

Jos ostaisin uusi pakoputki (http://www.easyparts.nl/showarticles_info/01104063/0-704-26/220/Uitlaat-Leovince-Hm-Tt-4063-Derbi-Gp1-50-Mod-01-(Waterkoeling)-E.html) tuleeko ne oikeat tiivistet mukaan vai..?

30.7.2008 11:09

Onko teillä muilla gp1 omistajilla jäykkä kaasukahva?
Oman kanssa pitää käyttää voimaa ja se on vittumaista.

30.7.2008 17:13

arppaz kirjoitti:Onko teillä muilla gp1 omistajilla jäykkä kaasukahva?
Oman kanssa pitää käyttää voimaa ja se on vittumaista.

Oletko varma ettei tuppi hankaa katkaisijaan tai jotain ?

1.8.2008 21:29

54M1 kirjoitti:Racingin takavilkut tilattu.. Vasen 17€ ja Oikea 26€. Perjantaina selviää saanko uuden pakoputken takuuseen (vanha ruosteessa). Perän purin tänään ja kattelin johdotuksia.. aika yksinkertaiset... Toivottavasti racingin vilkkujen asennus onnistuu :roll:

Mistä niitä racing vilkkuja tai vilkunkupuja voi ostaa? Kaveri potkas vilkunkuvun vahingossa irti.

1.8.2008 21:44

mulla kövi sama homma pari päivää sitten. :(

1.8.2008 22:48

Nuo hinnat jotka silloin postasin eivät pidä paikkansa (itsekin jouduin maksamaan enemmän, myyjä oli katsonut vähän hintoja väärin. Sain silti edullisesti, koska halusi hyvittä virheensä). Saat vilkkuja lähimmältä derbi jälleenmyyjältä tai http://www.easyparts.nl sivustolta.
Tällä hetkellä hinnat taitaa olla samaa luokkaa, tilaa sitten easypartsista tai ostaa jälleenmyyjältä sopivasti tingittynä :D

5.8.2008 14:39

Oisko tässä mittaristossa joku ns. salatoiminto jolla näkisi jäähdytysnesteen lämpötilan. Virrat kun laittaa päälle alussa vilahtaa °C merkki. Tuli vain mieleen joskus ja on vaivannut mua nyt jonkin aikaa :lol:

5.8.2008 20:04

54M1 kirjoitti:Oisko tässä mittaristossa joku ns. salatoiminto jolla näkisi jäähdytysnesteen lämpötilan. Virrat kun laittaa päälle alussa vilahtaa °C merkki. Tuli vain mieleen joskus ja on vaivannut mua nyt jonkin aikaa :lol:

jos se vilahus tarkottaa ns. virtavaloa? eli näyttää että virrat on päällä? en sitten tiedä, en omista kyseistä peliä ;)

5.8.2008 21:30

Tässä kun laittaa virrat päälle niin kaikki mahdolliset merkkivalot syttyvät. Mittariston digiosaan tulee myös niin paljon tekstiä kuin vain mahdollista. Eli näyttää kaikki toiminnot ja testaa ne? :roll:

7.8.2008 18:27

VOI VI##UJEN KEVÄT!

Mun GP1 Open (-08) kulkee vaan 40 km/h hikisesti ja vei sen huoltoon ja he lupasi korjaa sitä tänään. No meni sinne tänä aamuna ja nyt korjaaja kieltäytyi edes kattoa jos jotain oli väärin.

Se korjaaja ja kaksi myyjiä sanoi että en saa ajaa nopeampi kun 40 km/h ja kaikki on kunnosa. Kun sanoi että kaverien Openit menee ainakin 52 he vaan sanovat että ne ovat viritetty.

Olen maksanut tuhansia euroja maanantaiversiosta joka oli täynnä paskaa ja nyt kaikki oo kunnossa.

Voi vit..