Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

22.6.2008 21:05

K-1 Laita omasta gp1:stä kuvia tänne?... tahtoo nähä :P

23.6.2008 0:43

on tulossa kuvia:D viimeistää sitte ku laitan myyntii

23.6.2008 11:14

Gp1 Revolution kirjoitti:
alejandr0 kirjoitti:Mitä voisin tehdä kun mun Open -08 kulkee vain ~41km/h?? En haluu virittää vai jotain mutta jos se meni vaan 50-55??

Yamahan Neos-skodet menee 55+ ihan vakiona!!
Vie huoltoon :D jossain on mätää, kun kyllä tää nyt menee sen 45 ainakin :D

Ilmakuri pois + suurempi suutin niin menee 49.9km/h gps:ään :D Ainakin mun yksilö..

23.6.2008 14:39

ei ole mitää järkee vaihtaa isompaa suutinta ellei ole tehoputki tai hukkaputket tukittu

23.6.2008 17:00

K-1 kirjoitti:ei ole mitää järkee vaihtaa isompaa suutinta ellei ole tehoputki tai hukkaputket tukittu
No mut täs on kyl poikkeuksellisen pien suutin, toimii ikään kuin kuristuksena... jos nyt olen oikein ymmärtänyt.. :D

23.6.2008 19:03

Gp1 Revolution kirjoitti:
K-1 kirjoitti:ei ole mitää järkee vaihtaa isompaa suutinta ellei ole tehoputki tai hukkaputket tukittu
No mut täs on kyl poikkeuksellisen pien suutin, toimii ikään kuin kuristuksena... jos nyt olen oikein ymmärtänyt.. :D
Jos ottaa prikan pois ja se kaasarin ilmanottopäässä oleva metallilevy otettu pois niin suutin kannattaa vaihtaa todellakin.

23.6.2008 20:13

Jos kulkee huonosti kannattaa tarkistaa ilman paineet renkaista ne vaikuttaa aika paljon.

24.6.2008 12:05

JZE kirjoitti:Mulla oma gp1 kuluttaa noin 7l / 100


Täh???

Autonikin (Almera 1.8 -03) kuluttaa vähemmän kuin 7 l satasella.
Kuten jo aikaisemmin mainitsin olen jo vuoden verran seurannut mopon kulutusta aktiivisesti. Teen sen siten, että aina tankatessani nollaan tripin ja tankkaan tankin ihan piripintaan. Sitten lasken paljonko tankkiin meni bensaa litroina ja paljonko viime tankkauksesta olen ajanut.

Kulutukseni on ollut 3.5-4 l/100km. Jos kulutus lähentelee viittäkin litraa (ja mopo on edelleen 50cc) on jossain kyllä vikaa.

Mainittakoon edelleen, siis että tankillisella ajaa näin sen 250-300km (gp1 open -07)

24.6.2008 12:29

Gp1 Revolution kirjoitti:
K-1 kirjoitti:ei ole mitää järkee vaihtaa isompaa suutinta ellei ole tehoputki tai hukkaputket tukittu
No mut täs on kyl poikkeuksellisen pien suutin, toimii ikään kuin kuristuksena... jos nyt olen oikein ymmärtänyt.. :D

Ei gp1 kyllä ole mikään pieni suutin vakiona.... itselläni on 90 suutin ja olen tukkinut hukkaputket ja sorvannut pienemmän prikan... en enää viitti ottaa koko prikkaa pois ku kerran jo jääty kiinni poliiseille;D(tehari on tulossa);D

24.6.2008 16:10

Saakohan suomesta tähän racinkiin tehareita, tietoa?

24.6.2008 16:17

Kyl tommonen 5-7 litran kulutus on normaali. Varsinkin kun on seurannut Piaggio nrg dd ja Gilera runner sp topicceja. Taitaa vaan olla tän koneen ominaisuus (17,5mm kaasutin taitaa olla kaiken pahan alku ja loppu)

24.6.2008 16:21

JZE kirjoitti:Saakohan suomesta tähän racinkiin tehareita, tietoa?
Tehareita ei saa tietääkseni suomesta. Hollannista ite olen tilannut.

24.6.2008 16:29

JZE kirjoitti:Saakohan suomesta tähän racinkiin tehareita, tietoa?

EI saa

24.6.2008 16:31

DerbiGP1 kirjoitti:
JZE kirjoitti:Saakohan suomesta tähän racinkiin tehareita, tietoa?
Tehareita ei saa tietääkseni suomesta. Hollannista ite olen tilannut.

Mikä sen putken malli on mikä käy derbi gp1:see?? ja miltä sivulta tilasit?

24.6.2008 16:53

K-1 kirjoitti:
Gp1 Revolution kirjoitti:
K-1 kirjoitti:ei ole mitää järkee vaihtaa isompaa suutinta ellei ole tehoputki tai hukkaputket tukittu
No mut täs on kyl poikkeuksellisen pien suutin, toimii ikään kuin kuristuksena... jos nyt olen oikein ymmärtänyt.. :D

Ei gp1 kyllä ole mikään pieni suutin vakiona.... itselläni on 90 suutin ja olen tukkinut hukkaputket ja sorvannut pienemmän prikan... en enää viitti ottaa koko prikkaa pois ku kerran jo jääty kiinni poliiseille;D(tehari on tulossa);D
53 on mulla, et siitä voi kukin päätellä että pieni vai ei :D