Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

7.8.2008 19:36

ota vaan prikka poies ja sit kun viet huoltoon niin lyöt takasin kiini.

7.8.2008 19:40

alejandr0 kirjoitti:VOI VI##UJEN KEVÄT!

Mun GP1 Open (-08) kulkee vaan 40 km/h hikisesti ja vei sen huoltoon ja he lupasi korjaa sitä tänään. No meni sinne tänä aamuna ja nyt korjaaja kieltäytyi edes kattoa jos jotain oli väärin.

Se korjaaja ja kaksi myyjiä sanoi että en saa ajaa nopeampi kun 40 km/h ja kaikki on kunnosa. Kun sanoi että kaverien Openit menee ainakin 52 he vaan sanovat että ne ovat viritetty.

Olen maksanut tuhansia euroja maanantaiversiosta joka oli täynnä paskaa ja nyt kaikki oo kunnossa.

Voi vit..


kyllä sulla juilii!! :lol:

8.8.2008 0:53

alejandr0 kirjoitti:VOI VI##UJEN KEVÄT!

Mun GP1 Open (-08) kulkee vaan 40 km/h hikisesti ja vei sen huoltoon ja he lupasi korjaa sitä tänään. No meni sinne tänä aamuna ja nyt korjaaja kieltäytyi edes kattoa jos jotain oli väärin.

Se korjaaja ja kaksi myyjiä sanoi että en saa ajaa nopeampi kun 40 km/h ja kaikki on kunnosa. Kun sanoi että kaverien Openit menee ainakin 52 he vaan sanovat että ne ovat viritetty.

Olen maksanut tuhansia euroja maanantaiversiosta joka oli täynnä paskaa ja nyt kaikki oo kunnossa.

Voi vit..

Kysäseppä kuluttajavirastosta et miten saat huoltoliikkeen vastuuseen. Eihän ne määrää et kuinka lujaa saat ajaa sun OMALLA mopolla. Ja mistä ne tietää et kaikki on kunnossa jos ne ei ees oo kattonu sitä. V***u mitä paskan puhujia. Käy kertoo lisää huoltoliikkeestä Mopojen huoltoliikkeet ja myymälät-topikkiin.

10.8.2008 0:13

Noja.

Olen ostanut Racing-mallin vilkut ja ne tulee nyt ensi viikkona. Ostaisin myös valot rekisterikilpiin, mutta en tiiä jos ne ovat vaikee kytkentää, onko siellä kaapelit vapaana vai onko ne poissa 50cc-malleissa ?

10.8.2008 20:46

alejandr0 kirjoitti:Noja.

Olen ostanut Racing-mallin vilkut ja ne tulee nyt ensi viikkona. Ostaisin myös valot rekisterikilpiin, mutta en tiiä jos ne ovat vaikee kytkentää, onko siellä kaapelit vapaana vai onko ne poissa 50cc-malleissa ?

Alkuperäiselle kilvenvalolle (joka taitaa olla isommissa malleissa??) ei taida olla johtoja valmina. Jos takalippaa haluaa muokkailla voi kilven laittaa siihen takavalon alle. Eiköhän se kelpaa kilvenvalosta..

12.8.2008 18:28

Pieni update;

Yks luokkakaveri sanoi tänään että hän näki mun skode eilen, kun se oli huollossa ja että pakoputki ja kaikki ne isot muovipalat oli poissa. No soitti mun isosiskolle joka asuu lähempi ja kysyi jos hän voisi mennä sinne kattomaan. Pieni hetki myöhemmin hän soitti takaisin ja sanoi että moottori oli poistettu rungosta, pakoputki oli poissa ja kaikki pienet moottoriosat oli kaikkialla konepajan lattialla... Ja tää firma sanoi että kaikki oli kunnosa :roll:

12.8.2008 20:51

Hehhe, varmaan joku valmistusvika jos on uudesta asti ollu noin laiska! Hyvä kuitenkin että suostuivat tutkimaan mopoasi :)

Kohta 5000km täynnä, huolto tehdään kun uusi pakoputki saapuu! On vanha todella rumassa kunnossa. Gallerian puolelta löytyy kuva (nykyään vähän pahempi)

13.8.2008 16:45

Mä aloin tekemään omaan gp1 racingiin sellasta puhdistus/kunnostus ja osanvaihto projekasti :D Otin siitä kaikki katteet pois ja molemmat pyörät ja putsaan kaikki paikat ja tarkista myös kaikki ja vaihdan siihen myös jonkunverran uutta osaa :D Sitten kun se on valmis niin se näyttää aivan uudelta. Ainakin toivon niin. Mopo on nyt jo kyllä myynnissä mutta en mä sitä oikeen voi myydä kun se on osissa :D Kaverit sanoo mulle että mitä vitun järkeä tossa oikeen on, mutta eihän siinä mitään jos rassaaminen on must kivaa :D

13.8.2008 17:50

Ei sitä tiedä jos ne on löytänyt sinunkin gp1sen moottorista vikaa kuten omasta peräti 2 kertaa.5000 huollossa käytin niin sanoivat että vaihtavat uuden mittarin,sen vaijerin ja pyörittimen,että tämmöstä tälläkertaa.
Testasin muuten gepsiin ilman prikkaa ilmakuria ja 66 suuttimella ja 67.9 näytti.

13.8.2008 21:54

Miten sais viritettyä niin et sais menemään 55 tai siihen suuntaan ku on tylsää ku menee 46
Viimeksi muokannut Aapuuva päivämäärä 14.8.2008 13:37, muokattu yhteensä 1 kerran

Derbi Gp1

13.8.2008 22:00

hio prikkaa

13.8.2008 23:32

runneri08 kirjoitti:hio prikkaa


Hukkaputket tukkoon.

14.8.2008 8:27

70cc

14.8.2008 14:47

arppaz kirjoitti:70cc
:lol:

14.8.2008 16:34

JZE kirjoitti:
runneri08 kirjoitti:hio prikkaa


Hukkaputket tukkoon.

Tästä voi olla montaa mieltä kannattaako yli 400€ arvoinen vakioputki turmella. 8)