Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.4.2011 16:25

Oisko kellään laittaa kuvia tuosta vakiokaasarista? Kun ite epäilen että tuosta omasta kaasarista puuttuu nuita säätöruuveja. Toisella puolella neljä (vai viisikö niitä nyt oli) ja niissä ei ole mitään. :s

4.4.2011 16:28

Onhan se kaasari kiinni, mutta ei jaksais kaikkii katteita ottaa irti että pääsis käsiks.

4.4.2011 18:40

Mulla ois myynnissä stalkeriin -06 läjäpäin osia..viriosaa ja vakio hilppeitä, keula, runko,lohkot (saa nesteeks ja JNE. ja kaikkea.. kysykää jos kiinnostaa..

10.4.2011 21:17

Terve. tyttöystävän stalkerista pitäs rullat vaihtaa, niin kannattaako tilata siihen nyt 6.0 tai 5.5 grammaset rullat jos kiihtyvyys saisi hieman parantua? skootteri on muuten vakio.
E: Mites kun tuossa variaattorin hihnassa niissä "nyppylöissä" näkyy tummia pisteitä niin tarkoittaako ne että hihna olisi vaihtokunnossa?

10.4.2011 21:31

jos vaa voit pistää siittä hihnasta kuvaa ni auttais paljo, ku en oikee tajunnu mitä tarkotit. Mutta jos se hihna on kunnollisen näkönen, ei oo rispaantunu ja ei näytä kuluneelta ni kyllä se varmaa menee vielä. Paljos sillä hihnalla on muute ajettu?

Ja vakioon ei todellakaan kannata pistää kevyempiä/painavempia rullia kun vakiot (poikkeus kaikki kiinanskobat), koska sitte tehot vaa laskee, kun ei kone kierrä tehoalueella. Joten vakiorullat sinne vaan.

Kiihtyvyyttä ei oikeastaan vakioon saa muutaku vaihtamalla osia, helpoin tapa on tehari. Tai tietenkin kisavariaattori, niinku meillä on, joskin sitte varmaa kulkee vähän liikaa (80-90km/h).

10.4.2011 21:37

Sitä hihnaa tuskin on koskaan vaihdettu eli sillä on luultavasti ajettu se 9000 km. olikos ne vakiorullat 6.5 vai 7.0 grammaa?

10.4.2011 21:45

Tuolla näkyis olevan että ne on 6.5g.

Btw meillä stalkkerii ei oo ikinä vaihettu muutaku se kisavariaattori (se edellisen omistajan tekosia sen takii että kulkis) ja sitte alkukäyrä (sen takia että edellinen ruostu puhki, galleriassa on kuvia) ja sillä on ajettu varmaa 16 000. Mittari sanoo 15 097, mutta meni vaijeri poikki jo viime kesän aika alussa.

Re: Gilera stalker

17.6.2011 2:30

onko takapyörä millään muulla kiinni kun yhdellä isolla mutterilla kiinni ku en saa sitä takana olevaa prikkaa pois ja ei irtoa millään?

Re: Gilera stalker

17.6.2011 11:06

Ei se kyllä muulla oo kiinni, koita koputella vannetta ja muita kumivasaralla. Varmaan on vaan niin jumissa että ei lähe. Mukavaa myös että joillakin on vielä stalkkeri, koska ei niitäkää paljoo näy. Eilen näin yhen hesassa.

Re: Gilera stalker

17.6.2011 21:30

Onhan mullakin Stalker, ja Raumalla bongattu muutama muukin Stalker :) Kiva kauppakassi tuollanen kun ei ole mikään maantielaiva. Kilometrejä mittarissa 12 000km ja hyvin luotettavasti toiminut.

Re: Gilera stalker

20.6.2011 12:59

Meillä stalkkerissa alkuperänen pytty ja mäntä, ei oo ikinä vaihdettu eikä pyttyä edes hoonattu. Ja kilometrejä on mittarissa 15 000, mutta varmaa kohta 2tkm ajanu vaijeri poikki.

Re: Gilera stalker

20.6.2011 14:23

Kannattaa jo noilla kilometreillä ainakin mäntä vaihtaa.

Re: Gilera stalker

20.6.2011 21:52

No voishan sitä suunnitella, mutta ei oo mitään jälkiä, ei pienintäkää naarmua pytyssä/männässä ja toimii hyvin, niin menkööt nyt vielä.

Re: Gilera stalker

20.6.2011 22:21

Kyllä se kannattaa, vaikka ei oliskaan ulkoisesti kulunut. Metallihan tunnetusti väsyy ja on lukemattomia tapauksia paljon ajetuissa peleissä, että männän helma on yksikertaisesti tipahtanut irti. No siinä tapauksessa on yleensä alakerta ottanut myös damagea.

Re: Gilera stalker

3.8.2011 22:29

Mikä vois olla vikana kun yrittää sähköstartilla käynnistää niin starttireleestä kuuluu vaan jotain naksutusta?