Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.9.2005 23:36

Eli on tässä parin viikon päästä tulossa Gilera Stalker -05 skootteri ja olis kysyttävää siitä:
-Miten takarapakaaren saa irti, pitääkö sahata?
-Onko totta että jalas voisi ottaa maahan kun kanttaa paljon? (ei sivu jalas)

5.9.2005 11:32

Lare_ kirjoitti:Eli on tässä parin viikon päästä tulossa Gilera Stalker -05 skootteri ja olis kysyttävää siitä:
-Miten takarapakaaren saa irti, pitääkö sahata?
-Onko totta että jalas voisi ottaa maahan kun kanttaa paljon? (ei sivu jalas)


Pitää sahata mutta mieti sahatessa että miten se kannattaa sahata et saat sen halutessas takasin. Voi olla totta, mutta itellä ei ainakaan oo kertaakaan ottanu...

5.9.2005 22:27

mä tilasin easypartsista technigas RSsän ja toimii hienosti vaikka onki muuten vakio. huippuja otta sellaaset 90. muuten hyvä putki äänienki puolesta mutta alavääntöä ei ole juuri lainkaan. olisko kellää myidä virivaria stalkeriin?

9.9.2005 21:24

Eikös tuota Stalkeria ole valmistettu vuodesta 1997? Onko siihen tullut koneeseen ja/tai muuhun paikkaan mitään muutoksia/uudistuksia valmistusaikana?

12.9.2005 17:48

Tuohon edelliseen kaipaan edelleen vastausta. Onkos kellään Stalkerissa Turbokit-tehoputkea? Tuoko paukkua kuinka paljon?

12.9.2005 17:56

Sama motti siinä on mun mielestä aina ollut. Kaasuttimet on välillä vaihellut. Mittarit on muuttunut ennen 2003 oli 120km/h asti, uudemmissa vaan 80km/h asti. Sitten ennen 2003 valmistetuissa ei ollut matkustajan jalkatappeja. Penkki on kanssa hieman muuttunut siinä on nykyään se ihme "lenkki". Sitten "tanko katteeseen" on tullut se lippa. Siinäpä ne erot taitaa olla. Putki voi olla hieman erilainen nykyään.

13.9.2005 17:52

ainaki uusissa on vakiona 17.5mm kaasari mut mulla on vm-02 ja siinä on 12mm

15.9.2005 16:07

sepa_89 kirjoitti:mä tilasin easypartsista technigas RSsän ja toimii hienosti vaikka onki muuten vakio. huippuja otta sellaaset 90. muuten hyvä putki äänienki puolesta mutta alavääntöä ei ole juuri lainkaan. olisko kellää myidä virivaria stalkeriin?

turhaa stalkeriin mitää virivarii on ostaa...

15.9.2005 22:41

stalker89 kirjoitti:
sepa_89 kirjoitti:mä tilasin easypartsista technigas RSsän ja toimii hienosti vaikka onki muuten vakio. huippuja otta sellaaset 90. muuten hyvä putki äänienki puolesta mutta alavääntöä ei ole juuri lainkaan. olisko kellää myidä virivaria stalkeriin?

turhaa stalkeriin mitää virivarii on ostaa...

perustele :D

15.9.2005 22:42

stalker89 kirjoitti:
sepa_89 kirjoitti:mä tilasin easypartsista technigas RSsän ja toimii hienosti vaikka onki muuten vakio. huippuja otta sellaaset 90. muuten hyvä putki äänienki puolesta mutta alavääntöä ei ole juuri lainkaan. olisko kellää myidä virivaria stalkeriin?

turhaa stalkeriin mitää virivarii on ostaa...

perustele :D

16.9.2005 14:54

Micce kirjoitti:
stalker89 kirjoitti:
sepa_89 kirjoitti:mä tilasin easypartsista technigas RSsän ja toimii hienosti vaikka onki muuten vakio. huippuja otta sellaaset 90. muuten hyvä putki äänienki puolesta mutta alavääntöä ei ole juuri lainkaan. olisko kellää myidä virivaria stalkeriin?

turhaa stalkeriin mitää virivarii on ostaa...

perustele :D

siinä on niin hyvä vari jo vakionakin...

17.9.2005 13:59

jeees.. keskiviikkona mullekin oma stalker. Hintaa oli semmoset 1750 + kypäräalennus.

17.9.2005 15:54

On kyllä ollu hyvä peli toi Stalker, mut yks asia on mist en tykkää! Ja se on se etupään-muoto... Meinaan siis sitä katetta..

18.9.2005 19:45

Ois edelleen myynnissä toi BCD:n maski jos ketään kinnostais hintakin ois tippunu.. :)

18.9.2005 19:48

-[GS]- kirjoitti:Ois edelleen myynnissä toi BCD:n maski jos ketään kinnostais hintakin ois tippunu.. :)


No mikä se hinta nyt olis?