Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

4.12.2004 1:00

eiks piaggion,vespan,gileran,derbin ja aprilian koneet tuu kaikki minarellilta.. niin oon ainakin itse kuullut..

4.12.2004 13:43

jani_89 kirjoitti:eiks piaggion,vespan,gileran,derbin ja aprilian koneet tuu kaikki minarellilta.. niin oon ainakin itse kuullut..
juuei. piaggiolla koneet ovat omavalmisteisia. piaggion koneita on nykyään piaggioissa, gileroissa, derbeissä ja uusissa aprilian diteissä.

4.12.2004 13:59

no kiva ku korjasit virheen.. :)

stalker

8.12.2004 23:39

musta stalkkeri on paras scootteri. Saa helposti kulkee ja ei jätä ihan helpolla tien varteen. Oon ajanu aika monella erinlaisella scootterilla ja stalkkeri on ollu kaikista paras

Re: stalker

9.12.2004 0:21

leeto kirjoitti:musta stalkkeri on paras scootteri. Saa helposti kulkee ja ei jätä ihan helpolla tien varteen. Oon ajanu aika monella erinlaisella scootterilla ja stalkkeri on ollu kaikista paras
stalkkerissa hyviä puolia on keveys ja lyhyt akseliväli. hyvä temppuiluun. mutta alusta muuten on heikko kanttailuun ja kaahaamiseen. esim verrattuna nitroon stalkkerin kaarreominaisuudet ovat todella heikot.

Re: stalker

9.12.2004 12:24

snuarrow kirjoitti:mutta alusta muuten on heikko kanttailuun ja kaahaamiseen. esim verrattuna nitroon stalkkerin kaarreominaisuudet ovat todella heikot.

Kahella kaverilla on stalkerit ja kumpiki on kaatunu kantatessaa liikaa. Jalustin ottanu maaha kii. Muuten stalkeri on iha ykköne, mutta ei mun tyylii ku en hirvee temppuilija oo. :) Mutta voi tolla laivallaki, mikä mulla o, temppuilla jos semmone fiilis iskee.

26.1.2005 21:51

Miten saa stalkkerin kulkee 80-90 km/h ilman et tarvii pyttyy ja kaasarii vaihtaa?

26.1.2005 22:26

Kemppanen kirjoitti:Miten saa stalkkerin kulkee 80-90 km/h ilman et tarvii pyttyy ja kaasarii vaihtaa?
veikkaisin että on aika vaikeeta...mut rankkaa viilaamista, pitkät välit,tehari yms...mut olis kyl helpompi vaan tilailla osia.

26.1.2005 22:37

Mitähän kulkis metrakitin teharilla, virivarilla, kevlar hihnalla, raicing kytkimellä , ja tuninkiteinitakaspoikalla? 80?

26.1.2005 22:40

Kemppanen kirjoitti:Mitähän kulkis metrakitin teharilla, virivarilla, kevlar hihnalla, raicing kytkimellä , ja tuninkiteinitakaspoikalla? 80?



luulisin et menee kovempaa ku sen 80.. saattas mennä sen 90-95 hyvillä säädöillä..

26.1.2005 22:41

Kemppanen kirjoitti:Mitähän kulkis metrakitin teharilla, virivarilla, kevlar hihnalla, raicing kytkimellä , ja tuninkiteinitakaspoikalla? 80?
toikin riippu teharin mallista,mut kyl se varmaan sen +80 mittariin ottais

26.1.2005 22:43

ja tietenki keveempää varirullat.

26.1.2005 22:44

Kemppanen kirjoitti:ja tietenki keveempää varirullat.
no ne nyt on lähinnä niitä säätöjen hakemisia,eli se on itsestäänselvyys että haetaan ne sopivat ja yleensä keventämällä löytyy

26.1.2005 22:45

Jani*Rauski* kirjoitti:
Kemppanen kirjoitti:Mitähän kulkis metrakitin teharilla, virivarilla, kevlar hihnalla, raicing kytkimellä , ja tuninkiteinitakaspoikalla? 80?
toikin riippu teharin mallista,mut kyl se varmaan sen +80 mittariin ottais


Se metrakitin käsintehty tehari. Maksaa motor centeris 169eeroo.

27.1.2005 0:17

Jani*Rauski* kirjoitti:
Kemppanen kirjoitti:Mitähän kulkis metrakitin teharilla, virivarilla, kevlar hihnalla, raicing kytkimellä , ja tuninkiteinitakaspoikalla? 80?
toikin riippu teharin mallista,mut kyl se varmaan sen +80 mittariin ottais

mittariin ja mittariin, itellä meni kuriton zip 95 mittariin, kaverilla menee kurit pois+vari säädetty-stalker suurin piirtein samaa luokkaa. et luulis noilla sen 100km/h mittariin saavan.